Gjest Hilde K S Skrevet 14. november 2003 #581 Del Skrevet 14. november 2003 Takk for den gode latteren jeg fikk av ditt siste innlegg ! *Gliser og legger igjen klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2003 Forfatter #582 Del Skrevet 15. november 2003 Takk for den gode latteren jeg fikk av ditt siste innlegg ! Kan le litt av det selv nå....... Skulle jo til Sverige idag, men jeg måtte bli hjemme, siden jeg var dårlig i magen i morges. Var redd jeg hadde fått i meg gluten (som jeg ikke tåler) og fant det best og være hjemme hos doen. Gråt og gråt fordi jeg gjerne ville være med, men sendte avgårde mannen og broder'n og Z. La meg under koseteppet på sofaen og syntes veldig synd på meg selv en stund. Irriterede nok var jeg bedre etter en halvtimes tid. Kjempe synd, for jeg hadde gledet meg til denne turen. Men, jeg får heller gjøre noe positivt utav dagen her hjemme i stedet! Glemte og skrive at jeg var i byen igår for og finne pentøy til barnedåpen, jul osv...... Det var ikke lett!!! Var innom syv klesbutikker uten og finne noe spesielt. Til slutt endte jeg opp med en sort lang gjennomsiktig skjorte for og ha utenpå noe annet og en rød singlet. Kombinerer det med et sort skjørt jeg har. Både hos Lindex og KappAhl var det skikkelig kjærringklær slike mann ser på damer i 50+ generasjonen! Enten det eller så var de overstrødd med glitter og stæsj så det ble rett og slett glorete! To timer brukte mamma og jeg (mamma var med) på og finne den skjorta og singleten. Mamma prøvde og være hjelpsom, men sammen med henne føler jeg meg som en elefant (hadde også på meg klær som gjør jeg føler meg slik) der hun valser rundt i str. 36, og jeg må ha 48...... At hun sa: Det er ikke lett og finne klær til ei som er så enorm som deg hjalp jo ikke..... Men, endte opp med de to plagga, og det var jo greit! Tror jeg skal prøve og få bakt pitabrød i dag, så kan vi spise dem når de tre gutta kommer hjem igjen. Skal prøve og kose meg mest mulig hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2003 Forfatter #583 Del Skrevet 15. november 2003 Sykla i regnværet over til andre sida av byen for og handle billige grønnsaker i en invandrer butikk der. Da jeg kom ut igjen oppdaget jeg til min store frustrasjon at det pøsregna, og syklenen hadde flatt forhjul....... Etter og også vært innom Rema1000 og handla litt måtte jeg da trille sykkelen hjem i øsregnet. Kom hjem for 15 minutter siden, og er gjennomvåt! Så, før jeg begynner og rydde og bake pitabrød, skal jeg sette meg i sofaen med en stor kopp kakao med krem. Fortjener det nå........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 15. november 2003 #584 Del Skrevet 15. november 2003 Hei på du! Synd at det ikke ble noe av Sverigeturen. Skjønner at du var trist og lei Men dere tar vel en tur til snart kanskje ? Finne pentøy er noe jævla herk... ( ikke vondt ment mot de det gjelder, men... ) Det er ganske ille ( for min del i allefall ) å se etter tøy sammen med folk som bruker størrelse 36 o.l. For det ER så mye lettere for dem..... Jeg mener at man kan ikke sette seg inn i hvordan det er å være større og skulle ha tøy,- og det er som regel liten medfølelse å få. Huffe... Drar nok med H og ser etter noe til julebordet og julaften en av dagene tenker jeg... Har lyst til å bestille en cheongsamkjole til nyttårsaften, men det er nok liten sjanse for at det går i boks. Det tar nok litt tid før levering, så jeg burde nok vært tidligere ute. Vi får se! ( fatter fremdeles ikke hvordan moren din klarer å lire av seg slike ekle kommentarer som du beskrev over... grrr ) Har vært et pyton vær i dag ja. Har tatt det ganske piano vi, kommer til å fortsette med det tror jeg... Håper vi snakkas snart da,- prøvde å skrible et par ord på msn, men da var du plutselig logga av... Men me talast :D Klemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2003 Forfatter #585 Del Skrevet 17. november 2003 Mandags morran! Har vært våken i 45 minutter, men er fremdeles slik: Mannen er i Oslo denne uka, og men det går vel bra..... :-? Da Mannen, broder'n og Z, kom hjem fra Sverige hadde de med seg masser av mat! Mannen hadde handlet masser av glutenfrie varer til meg: To kartonger mel (halv pris i Sverige), fem pakker spaghetti, to esker rør og spiral pasta, iskjeks og 6 pakker sjokoladekjeks. Helt vilt at allergimat er så mye billigere i Sverige! Grunnen til det er at Den Norske Staten legger på en ekstra avgift på slik mat, for den betegnes som "luksus" De tenker ikke på at andre trenger det for og leve et normalt liv....... Ellers kom de hjem med kjøttpålegg, biffkjøtt, kjøttdeig, ost, parfyme ("Escape" for menn..... lukter rett og slett sex!) litt cola og sikkert mye mer....... I går hadde vi en stille og rolig dag. Lå lenge i senga og bare kosa, spiste frokost til video, hadde besøk av pappa og lille E, gjorde hagen vinterklar, var på kaffebar, spiste middag ute (pølse på bensinstasjonen! ) til kvelden koste vi oss i sofakroken med kakao og krem. Mannen reiste som nevnt kl. 5 i morges. Savnet ham i det han startet bilen. Crapy og ha det slik, men har liksom ikke noe annet valg! I morra ettermiddag kommer E og skal være her til onsdagen. Får se om ikke vi får funnet på noe morro da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. november 2003 #586 Del Skrevet 17. november 2003 Innom for å ønske deg en fin uke! Ja, det er herk å finne pentøy. Varierer så utrolig mye i utvalget, noen ganger kan man handle og finne masse (selvom det er av de sjeldne gangene), ellers har de ingenting!! Hvorfor kan de ikk lage den vanlige kolleksjonen i litt større størrelser?? Og den kommentaren moren din kom med da?? vet hun ikke at sånt faktisk kan være sårende? Kan byttelåne klær med mamma jeg, så hun kommer ikke med slike kommentarer.. Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2003 #587 Del Skrevet 18. november 2003 Hun derre moren din kan du få billig av meg når hun kommer med de kommentarene der... Kjerring!!!! Vet så altfor godt at det er vanskelig å få tak i tøy når man er litt større enn 36-38... Og enda tror jeg faktisk at jeg bruker enda større størrelse enn deg......... Håper du har det bare bra, vennen min! Er så lenge siden jeg har sett deg her inne? Eller er det kanskje bare jeg som er litt til og fra? Ubetalelig historie om snuskefilmen og trusa i hjørnet, jeg holdt på å dø da jeg leste den. En av de få historiene som fortjener denne: Savner deg her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. november 2003 #588 Del Skrevet 18. november 2003 Heisann! Er innom en snartur for å gi deg en Håper du har det bra. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. november 2003 #589 Del Skrevet 18. november 2003 Hei snuppa! Åssen står det til ? Snakkas imorra på msn ? Håper d :D Nattaklemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 20. november 2003 #590 Del Skrevet 20. november 2003 MAAAAAARIAAAAANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!?!!??!!?!??! Nå savner jeg deg såååå veldig!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. november 2003 Forfatter #591 Del Skrevet 20. november 2003 MAAAAAARIAAAAANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!?!!??!!?!??! Nå savner jeg deg såååå veldig!!! :-? *Pust, pes* Er her nå!!!!! Har bare vært optatt noen dager. derfor har det vært lite og se til meg. Mandagen var jeg i byen med Diva, og fikk handlet noen julegaver samtidlig. Tirsdag var jeg i byen med venninne R. og fikk snakket litt ut om ting mellom oss. Da jeg kom tilbake fra byen spiste jeg litt så kom pappa med lille E. Hun var hos meg over natta, og til pappa hentet henne etter jobben. Vi koste oss, og laget bla. trolldeig. Over til del X av fadder-spørsmålet Nå har S&H ombestemt seg! Etter det svigermor har hørt skal S&H benytte seg av sine foreldre og besteforeldre. Dette for og benytte seg av "den nære familien" Så da ser det ikke ut til at mannen heller får være fadder. Dette blir nesten spennende og se utfallet av! Noe spennans ellers? Mannen har normalt kommet hjem på torsdager (har jobbet inn fredagen) men ikke denne uka. Nå kommer han ikke hjem før i morra. Heldigvis er han ferdig tidlig (12-tida?) men når han kommer hjem skal han videre med drosja. Men, da er han ihvertfall i nærheten! Han kan komme innom mellom hver tur! Nå har han jobbet i Oslo i to måneder. Det har gått fort. Men, håper bare han kan komme hjem og jobbe snart..... Heldigvis skal han ha fri i forbindelse med jul og nyttår..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 #592 Del Skrevet 20. november 2003 Der var du! På tide du tittet innom oss igjen ja! Dette fadderstyret..Herregud...Hva med å bestemme seg ordentlig en gang og tenke seg godt om før man spør folk?? De ender vel opp med ingen... Julegaver? Det er da leeeeeeeeeenge til jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. november 2003 #593 Del Skrevet 21. november 2003 Pust, pes* Er her nå!!!!! Bra! Du har som sagt vært savnet!! Tirsdag var jeg i byen med venninne R. og fikk snakket litt ut om ting mellom oss. Bra. Synes du har taklet den saken bra, jeg. Håper det ordner seg og at hun tenker seg litt om... Over til del X av fadder-spørsmålet Nå har S&H ombestemt seg! Etter det svigermor har hørt skal S&H benytte seg av sine foreldre og besteforeldre. Dette for og benytte seg av "den nære familien" Så da ser det ikke ut til at mannen heller får være fadder. Dette blir nesten spennende og se utfallet av! Åh, herregud. Noen mennesker...... Det er nesten ikke verdt å kommentere det en gang..... Unner deg snart at det ordner seg med deg og mannen din. At han får seg en jobb i nærheten. At han slipper å pendle. At du får deg en jobb. At dere får alle helgene sammen. At det ordner seg med et bittelite babyfrø.... Skal skrive det på ønskelista mi til jul, jeg!!!!!! Natta da, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2003 Forfatter #594 Del Skrevet 21. november 2003 [unner deg snart at det ordner seg med deg og mannen din. At han får seg en jobb i nærheten. At han slipper å pendle. At du får deg en jobb. At dere får alle helgene sammen. At det ordner seg med et bittelite babyfrø.... Skal skrive det på ønskelista mi til jul, jeg!!!!!! Natta da, vennen!! Søt du er da! Idag er det husvask!!! (og alle jublet av glede!!) :-? Får bare glede meg til rent og nyvasket hus når det er ferdig, da. Våknet i morges. Kan ikke huske sist jeg våknet alleina på en fredag. Det var kjipt, men mannen kommer hjem idag, så da ordner alt seg. :rosasmil: Liksom ikke så mye og skrive her. Får vel logge meg av og hoppe ut av pysjen etterhvert, vel? GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 21. november 2003 #595 Del Skrevet 21. november 2003 Helluu, vennen :D Takk for besøk i boka mi! Lykke til med husvask, og kos deg med din kjære når han kommer hjem. Ønsker dere en strålende og avslappende helg :D Storklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. november 2003 #596 Del Skrevet 21. november 2003 God helg MarianneE og kos deg med mannen når han endelig kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. november 2003 #597 Del Skrevet 21. november 2003 {{{{{{ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2003 Forfatter #598 Del Skrevet 21. november 2003 *Vibber mottatt!!* Mannen er kommet hjem (men er nå avgårde igjen med drosja) men vi har kost oss godt med fyr i peisen, biff stroganoff og Friends på TV'n. Huset er vasket, og alt er bare velstand her hjemme nå! Skjønt, oppvasken kunne noen godt tatt for meg, da.... Kattene ligger som to slakt på sofaen, og jeg spiller soul musikk. Har t.om. krabba rundt på knea og håndskrubba kjøkkengulvet idag! *stolt* Koser meg hjemme idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. november 2003 #599 Del Skrevet 21. november 2003 Flott at du koser deg og at du slipper å legge deg alene i kveld. Du får kose deg med mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2003 Forfatter #600 Del Skrevet 22. november 2003 Jammen Middis! La meg jo alleina, for da var mannen på jobb med drosja! Men ringte ham for og si natta, og våkna da han kom hjem ved 4-tida i morges. Da han krabba til sengs sov jeg såååå mye bedre! Stakkars, jeg tror han begynner og bli syk. Han er litt små-forkjølt, men det er flere på brakkeriggen han bor på i Oslo som har hatt influensa. *bekymret* Men, skulle han bli syk, så må han jo bli hjemme! Han skal opp kl. 12.30 og da håper jeg vi kan ta en tur til byen og handle et par julepresanger. Hva skal jeg i kveld tro? Har sendt SMS til venninne M og lurt på om vi skal finne på noe i kveld, men har ikke hørt noe enda. Kanskje jeg skal leie meg film? Tenker ofte det, men sjeldent blir det noe av..... Uansett så skal jeg i dusjen nå! Få av meg pysjen og boxeren og komme meg under rennende vann. Etterpå tror jeg at jeg skal tusle på butikken og kjøpe aviser og juice til frokosten. Tenker dette blir en fin dag, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg