Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Forøvrig har jeg gitt beskjed om at hvis Andrè gjør så mye som en antydning til å ikke stå opp først med TheaM i morra skal jeg bokstavelig talt sparke ham ut av senga.

:filer:

dagens setning fra Andrè:

Å? Skulle jeg stå opp først?

Fikk ikke med meg det jeg

:slår:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen, sparket du han ikke ut av sengen? Det var jo planen hvis han ikke gjorde det!

Skrevet
Å? Skulle jeg stå opp først?

Fikk ikke med meg det jeg

:trampe:

Skrevet
Jammen, sparket du han ikke ut av sengen? Det var jo planen hvis han ikke gjorde det!

*kremt*

Det var jaffal en plan å gjøre det, men jeg er ikke så voldelig av meg....

:sjenert:

:trampe:

:fnise:

Nå kommer det bilde her straks av juledekorasjonen jeg laget her om dagen....

Skrevet

Du kan få litt av morgengrettenheten jeg ville hatt hvis jeg hadde sovet så lite :fnise:

Skrevet
Du kan få litt av morgengrettenheten jeg ville hatt hvis jeg hadde sovet så lite :fnise:

Må jeg?

:fnise:

Vi har vært på Tullis en tur og kost oss.

Var hjemme til litt over kl 13 for da måtte jeg sette på ovnen for dagens middag; Ribbe :spise:

:opplyser:

har fått ryddet i og vasket ut av dette skapet jeg skulle hatt tatt i noen dager nå. Stress med TheaM som skal "hjelpe" til med å ville bære vinglass og vaser rundt for meg, sprute vindusvask inn i alt grønnsåpevasket skap, men det gikk da på et vis.

Vi har pyntet litt til jul; hengt opp hjerter i vinduer og hengt krans på døra. Kanskje litt tidlig, men det er så koselig!

Middag om halvtimen, S-U-L-T-E-N!!

Skrevet

Med litt hjelp av gubben: Bilde av tidligere nevnt julepynt i vase: post-1191-1260112476_thumb.jpgpost-1191-1260112413_thumb.jpg

Skrevet

Thanks!

Idag har jeg lært at ovnrens er skummelt.

Den gugga du vasker ut av ovnen kan være skummel svart....

:sjenert:

Gjest Problematique
Skrevet

Ovnrens tør ikke jeg prøve meg på altså, jeg kommer til å :dåne: av resultatet tror jeg :ler:

Skrevet

hva er den ekte julebrusen?

:klø:

dessuten var ikke jeg ansvarlig for innkjøp, så du kan'ke skylde på meg...

Skrevet

så ble det mandag igjen da...

Valigvis er det Åpen Barnehage på mandager, men det dropper vi idag.

VenninneT og datteren MS kunne ikke idag, og da er det ikke så mange på TheaM sin alder der lengere, og da kjeder hun seg.

Istedet blir vi hjemme og skal bake kake og få besøk av venninneA og svigerinneK.

Blir koselig!

:jepp:

I kveld skal søsterG og jeg til venninneSA for å lage litt julegodis. :tommel:

Oppskrifter på salte mandler og trøfler og krydderkake i løpet av dagen eller i morra.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Og jeg sier selvfølgelig at den ekte julebrusen er den fra Lillehammer og Hamar *lokalpatriot*. :jepp:

Skrevet

Julebrus og julemarsipan....kan godt være uten begge deler, jeg!

Juledekorasjonen din var kjempe fin!!!

Så kreativ du er!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...