Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Skjønner jo at du heller ville bruke tid på å være sammen med mannen din enn å henge her inne' date=' da.. ;)[/quote']

Hmm....det var det, da......

Mannen er på DekkSpes og jobber idag, mens jeg har vært hos svoger S og svigerinne H, og besøkt tantes lille engel!

S&H er som vanlig.

H. er like sjølopptatt og fin på det som før.....

Heldigvis kan hun prate om litt annet enn babyen.

Men, hun satt nå og fabulerte om at hun skulle bruke stoff fra brudesløret sitt for og sy ballerinaskjørt til babyen.

For tenk om hun vil bli ballerina en dag!!!

Hmm....jeg klarer ikke forklare ordentlig, men uff.... jeg blir så deprimert av og være der! H. svever rundt i sin egen rosa fantasiverden (som vanlig) og kjefter på stakkars S. for at han ikke varter henne opp slik han burde o.l.

Også forteller hun enda mer om det og ha født et kjærlighetsbarn, og spør: "når skal dere ha da, MarianneE"????

Vet aldri hva jeg skal svare på slikt.....

"Vi ser hva som skjer sier jeg, og gråter inni meg nesten.

FAEN FOR EN DRITT DAG DETTE BLE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, vennen min. Hun der svigerinne-dama skulle fått seg en skikkelig lærepenge..

Noen ganger tenker jeg at det beste nesten hadde vært å si til henne at "vet du hva? Vi sliter veldig med å få barn vi, og det sårer meg veldig når du sier sånne ting".. Men det ville hun vel antagelig ikke skjønt...

Sender deg en stor og god helgeklem, i hvert fall!! :klem2:

Og tenk på at du har uansett noe som hun ikke har og aldri kommer til å få: sosial intelligens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vennen min. Hun der svigerinne-dama skulle fått seg en skikkelig lærepenge..

Noen ganger tenker jeg at det beste nesten hadde vært å si til henne at "vet du hva? Vi sliter veldig med å få barn vi, og det sårer meg veldig når du sier sånne ting".. Men det ville hun vel antagelig ikke skjønt...

Sender deg en stor og god helgeklem, i hvert fall!! :klem2:

Og tenk på at du har uansett noe som hun ikke har og aldri kommer til å få: sosial intelligens!!

DU ER SNIIIIILLL!!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H. fortalte forresten noe som gjorde meg sjokkert.

Da tantes lille engel var to uker puttet de henne i bilen, og kjørte 2,5 timer til IKEA for og handle et stellebord, og kjørte hjem igjen!

Med en to uker gammel baby!!!!

H. var såååå overraska over at tantes lille engel ikke likte seg der!!

IKEA som er såååå fint, da!

HERREGUUUUUUD!!!!!!

(nei, hun er ikke blond.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tror nok svigerinnen din er litt blond INNI hodet sitt jeg da !

God helg !

Gleder meg til å følge med åp jobbsøknadføljetongen din !

Klemmer fra en annen som også får mannen hjem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok svigerinnen din er litt blond INNI hodet sitt jeg da !

:Nikke: Vet det er vanskelig, men prøv å ikke la sånne dumme kommentarer gå inn på deg!

Kos deg med mannen i helga, da! Nå kommer snart min hjem også! :hoppe:

God helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med mannen i helga!

Det er jo uansett kos å prøve å lage barn.. :blunke:

Ikke tenk på det svigerinna di sier, ikke ta det inn på deg. Du vet bedre, og fortjener bedre!

Klem fra Aricept med masse ønsker om en god helg!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H. var såååå overraska over at tantes lille engel ikke likte seg der!!

IKEA som er såååå fint, da!

Å jøssenavn da.... :hoho:

Der fikk jeg meg jammen en god latter på senkvelden gitt.

Hun virker ikke videre smart den svigerinna di..

Not the sharpest pencil in gods pencilbox.... :roll:

Stikker egentlig bare innom for å si hei, lenge siden sist... :D

Å ønske deg en god natt, og en flott helg!

Stor klem fra Skusla! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN, JENTER!!

Å ønske deg en god natt

:sjarmor: Natta var god, den, ja......

(og det er ikke fordi jeg har lagt på de nye tykke vinterdynene.... :kgblunk: )

Mannen jobba 4,5 time overtid på DekkSpes igår og var ikke hjemme før 21.15 Da spiste han pizza til en Hansa øl, mens jeg koste meg med en cola. Kikka litt på TV før vi fant senga sånn halvveis i "The Letterman Show" (eller hva det nå heter). Sovna ikke før en god stund etterpå...... :wink:

Det var ikke noe problem og få Mannen i senga igår, men og få vekket ham og opp av senga nå? Sjangeløst!!!

Har til og med prøvd og vekke ham med og leke med p*ikken, men NEIIIDAAAAA !!!! :frustrert:

Vi skal til Skien idag med det gavekortet vi fikk av Diva og samboen, (har nevnt det hundre ganger før) samt til godelappen min opp til Kremmerhuset. Må se om vi finner noe stæsj.....

I kveld skal vi ha fest her. Egentlig er det feil og kalle det fest. Fest var slik som man gjorde for noen år siden, da drakk vi oss fulle og susa rundt.

Hva skal man kalle det? Selskap? Vennebesøk med tilgang til alkohol? :ler:

Men, uten at han j***** gubben våkner, så blir det jo vaffal ikke noe! AAAAARGHHH!!!!! :frustrert:

Jeg får sette igang med vekking her, jeg!

ha en god dag, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Håper han er våken til NÅ i alle fall. :ler:

Vil bare si TUSEN HJERTELIG TAKK for en kjempefin hilsen i boka mi.

Du er snill du. :kysse:

Ha en hyggelig fest/selskap/vennebesøk med tilgang til alkohol. :perebrus:

*klemmer*

-Middis-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

God morgen!!

Fikk mannen opp omsider om lørdagen, men da han stod opp måtte jeg bare kose dyna litt sjøl..... Men vi kom oss til Skien.

For en tilgodelapp på 119,- kjøpte jeg en morter, en ansikt-skrubber og små gullmynt-sjokolader for det siste beløpet på 10 kr.

For gavekortet fra Diva ville vi ha to sett med pastarør i glass som stod på en treplate. Ja, vrient og forklare. De var ihvertfall kjempe fine, men vi ville ha to sett, så et måtte bestilles.

Vennebesøket om lørdagen var morsomt og koselig.

Vi ble 6 stykker: Mannen&jeg, Diva&sambo, venninne R, venn KF

KF var i USA i mai/Juni og hadde med bilder derfra som vi kikket litt på, pluss to konsert-DVD han hadde kjøpt der som ikke man får tak i Norge.

Ellers satt vi og skravla og lo, KF satt og råflørta med meg (på morro) og vi lo fælt av det.

Han er så herlig.....

R og KF reiste til byen rundt 12-tida.

Mannen var stuptrøtt etter en lang arbeidsuke med masse overtid, og køya rett etter de var gått til byen.

Diva, samboen og jeg ble sittende litt etterpå.

Jeg var vel i seng ca. 1.15.....

Vi inviterte ikke til vorspiel, men til vennefest.

Derfor synes jeg det er dårlig av R. og reise til byen med andre folk.

Diva og sambo, Mannen og jeg er på en måte ferdig med byen R. er på byen så og si hver helg. Synes hun godt kunne spart deg dette.

Hadde ikke tenkt og nevne noe om R. men nå må jeg bare!

Jeg er så leeeeiiiii!!!!!

Hun er alenemor til en mulattsønn på 3,5 år barnefaren tror R at er i England. Hun ser på sønnen sin som en "klump rundt beinet" og forbanner dagen hun ble gravid. Hun har nå en jobb 50% vikariat.

(litt background her) Hun bor i kjellerleilighet hos foreldrene.

Hun gjør ingenting annet enn og klage til meg hele tida. Klager over at hun er alleina med sønnen, at jobben er slitsoooooom, at hun er singel, og at livet hennes er så ille og..... Dette er ikke ting som kommer frem nå og da, det er hele tida! Vi har vært close-friends i over to år og hun har blitt slik det siste halvannet året.

Hun tar seg lite av sønnen sin, ute på byen så og si hver helg, dritings og da med nok en ny sexpartner dagen etterpå.

Får ikke forklart godt nok her, men hun er blitt en person jeg ikke liker mer. Jeg er dritt lei av henne, og vurderer sterkt og dumpe henne sakte men sikkert....

Orker ikke omgi meg med negative mennesker hele tida som bare syter over livet sitt! Hun har selv satt seg i den situasjonen, men gidder ikke gjøre noe for og ordne opp i livet sitt selv.....

Ikke går det ann og prate med henne.

Har prøvd maaaaaange ganger......

Hva gjør jeg?

Kjenner jeg blir irriert på

henne når jeg skriver dette. Uff.....

Har dere et råd eller to?

Lar dette stå en stund før jeg fjerner det.

Har noen et innspill så blir jeg glad......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en hyggelig fest om lørda`n, Marianne :D

Var veldig koselig.

Håper du får en fiiin dag :D

Coz og clem fra Diva :briller: :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Godt å høre at helga har vært bra!! Hva skjer med Dekkspes og mannen???

Du vet hva jeg mener om venninna di. Si klart i fra at du ikke aksepterer å være hennes søppelbøtte, og at hun må ta grep om sitt eget liv. Det er ingen som gjør deg lykkelig, det er noe du gjør deg selv!!

lmari

bestemt nå!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Godt å høre at helga har vært bra!! Hva skjer med Dekkspes og mannen???

Ja, det har jeg glemte og nevne!

Det er fremdeles 50/50-sjangs.

DekkSpes er fremdeles avhengig av at noen sier opp der.

Og det ser det ut til at en skal.....

Vi får vente i spenning og se.

Han er nå i Oslo igjen idag, da..... :cry:

Du vet hva jeg mener om venninna di. Si klart i fra at du ikke aksepterer å være hennes søppelbøtte, og at hun må ta grep om sitt eget liv. Det er ingen som gjør deg lykkelig, det er noe du gjør deg selv!!

lmari

bestemt nå!!!! :evil:

Jeg vet det.......

Måtte bare få lufta det her litt.....

Glemte og skrive om igår da.

Stod opp i 10.30-tida og bare kosa oss på sofaen under teppet med cola, pringles og TV.

Etterhvert måtte vi bevege oss innpå soverommet...... :oops:

I 14-tida reiste vi til svigers på middag.

Dit kom også S&H (ikke "se og hør" :ler: ) med lille engelen til tante.

H var skikkelig grinete, og ingen kunne holde babyen, for det var hennes unge!! :klaske:

De var der et par timer, før H. kikka strengt på S. og sa "Nå må vi gå!"

Og som den tøffelen S er så sa han "Javel" og luska avgårde.

På utsida krangla de værre. Svigerfar bare rista på hodet, og sa at jeg måtte aldri bli slik.....

Har ikke tenkt til det heller, jeg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

FOR en dag du hadde da!

Merkelig at folkene rundt H orker å holde ut.....

Det forblir et mysterium for meg....

Håper du kommer deg litt snart og har ork til en liten msn`session.

Ha en superdag, etter forholdene i allefall :D

Stor klem fra meg :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morn, god morn, god morn, god morn, nå har du sovet lenge!!

(skal synges fortere og fortere.. :ler: )

GOD MORGEN!!!!

En NYYYYYYYY dag!! Om jeg er i strålende humør??? Nja. Prøver i hvert fall veldig hardt!!

Alt bra med deg? Skal si deg det at i dag er jeg kjempemisunnelig på deg. Skulle så gjerne hatt tid til å slappe av hjemme, bare være slækk og se på Oprah, stulle litt rundt og kose meg. Men det er kanskje sånn at det bare blir ekstra deilig når man aldri kan gjøre det, mens det blir kjedelig dersom man gjør det hele tiden??

Men i morgen skal jeg ha fri, faktisk!! Da skal jeg sove lenge, og være slækk og bare kose meg. Skal ikke stresse ned i byen eller noe - bare slappe av!

Ellers da? Ikke hørt noe mer om jobben, vil jeg tro? Du hadde vel sagt det?

KLEM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syyyyyyk, jeg! :grine:

Skulle til og med på jobb i barnehagen idag, men måtte "call in sick" .

Hadde ikke lyst til det, jeg!

Ville på jobb!

Men, tenkte det var bedre og være hjemme idag istedet for og være i barnehagen og smitte alle andre.....

Da jeg kom meg opp fra dyna, noe som ikke var lett siden begge kattene lå oppå meg, måtte jeg lage meg brød. Det var tomt, men mitt glutenfrie brød er rørt sammen på 10 minutter.

Så til frokost idag spiste jeg varmt, nystekt brød med brelett smør og Jarlsberg ost. Det var skikkelig godt til meg!

Har og vært og gjort drivhuset og hagen vinterklar ved og tømme jord o.l. og sette inn hagemøblene.

Eneste jeg ikke fikk gjort var og ta putekassa.

Der må jeg vente til Mannen kommer hjem!

OJ! Det snør ute!!

Ikke mye, men bare litt.....

Må strax på butikken og handle tørrgjær, melk, løk og sikkert noe annet jeg kommer på som jeg sikkert ikke trenger.....

Sjokolade for eksempel..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desperat etter en jobb!

Har nå sendt mail til www.varden.no for og søke på en selger jobb der.

Men, det spørs, siden fristen var igår.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Marianne-vennen

Fikk helt vondt inni meg når jeg leste om venninna di.. Stakkars unge var det første som slo meg.

Syntes du gjør rett i å dumpe henne litt etter litt. Det er bedre enn å gå å irritere seg over slike folk, og ikke minst bli brukt som klagemur over hennes små problemer.

Jeg syntes oppriktig synd på slike mennesker.. Å jeg håper hun våkner opp en dag og innser hva hun gjør mot både seg selv om ikke minst sønnen sin... :fy:

Enkelte fortjener nesten ikke ha barn, når de behandler og tenker sånn om dem..

Hørtes ut som dere hadde det koselig lell da hvertfall.... :D

Sånne kvelder er kjempe koselige. Er helt enig med deg.. Vi har også "vokst" fra dette med å gå på byen hver helg, drikke seg dritings osv osv.

Det er mye koseligere å sitte hjemme sammen med gode venner, drikke litt vin og prate ut i de små timer..

Er lei hele opplegget med å gå på byen.. Alle kommer bort fra hverandre, man møter mye snåle folk- blir lagt an på av gutter som er så full de knapt klarer stå på beina og som snøvler og søler øl ut over deg..... :ler:

Nei, takke meg til hjemmekvelder sier bare jeg... :Nikke:

Skal krysse fingre for at du får jobb jeg...

Stor klem fra Skusla... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...