MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5101 Skrevet 23. april 2009 Så fint at du får lesedagen din i morgen. Helt enig, Nòtt!! TheaM ble lagt nybadet i ren pysjamas, i rent sengetøy på nyryddet rom. Kanskje gjør det at hun starter en ny æra: TheaM sover nå hele natten Dèt hadde vært noe det! I morra skal vi avlevere barnet hos svigers, så er det rett på kino etterpå. Skal se Fast&Furious, og etter det tenkte vi igrunn og ta en tur på Dolly Dimples for en pizza eller noe. Kanksje vi t.om slår til med en halvliter på vei hjem? Leve litt sånn på kanten av de ansvarlige.... Det er noen år siden sist vi gjorde noe slikt for å si det slik.
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5102 Skrevet 23. april 2009 dagens skryteliste: *har bakt blåbærmuffins *Ryddet barnerommet *Begynt å spa opp blomsterbeddet på 2x4 meter øverst i hagen, og bært halvparten av kantsteinene som veier ca 25 kilo stk *En time med skolearbeid *Husarbeid generelt *Raket under bringebærbuskene :dåne:
Gjest Catwoman Skrevet 23. april 2009 #5103 Skrevet 23. april 2009 Så fint at du får lesedagen din i morgen Tenker det blir deilig når eksamen er overstått - da får du slå til med stor feiring
Mazilla Skrevet 23. april 2009 #5104 Skrevet 23. april 2009 Wow, skal si du har fått gjort masse i dag!! Flinka!
Frigg Skrevet 23. april 2009 #5105 Skrevet 23. april 2009 Fine mannen min! (jepp, her skifter det kjapt!) Da vi satte oss for å spise middag sa han at han hadde sendt sms til sjefen for å melde ifra om at han ikke stiller i butikken i morra, men blir hjemme så jeg kan reise på biblioteket! Fine mannen min! Skulle bare mangle.... Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt at mannen din måtte ta med seg jenta på de tingene han skal. Du har da vel mer å gjøre enn han for tiden? Sorry, men jeg blir bare litt provosert her
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5106 Skrevet 23. april 2009 Skrev en bestillingsliste på Ellos og det viser seg at alt jeg ville ha er utsolgt! Dårlig gjort!!!!
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5108 Skrevet 23. april 2009 Skulle bare mangle.... Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt at mannen din måtte ta med seg jenta på de tingene han skal. Du har da vel mer å gjøre enn han for tiden? Sorry, men jeg blir bare litt provosert her Ikke no problem! Han har tilbudt seg å ta henne med i kjelleren mens han rydder der, men eh.... jeg tror ikke det akkurat. Kjelleren er ikke noe bra sted for jentungen å være. Jeg har og sagt at han ikke får ta henne med på jobb. Synes jeg ser det; Inn kommer det en kunde som skal kjøpe hagemøbler, Andrè blir opptatt av det, og hvor er jentungen? Hun har han ikke sett. Snart ferdig med skolearbeidet uansett. Faen å digg det skal bli!
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5109 Skrevet 23. april 2009 På tide med Criminal Minds, blåbærmuffins og t.om litt is!
janne84 Skrevet 23. april 2009 #5110 Skrevet 23. april 2009 tror vi har lik tv-smak Er jammen mange syke syke syke syke syke mennesker i verden!!!! ( tenker CM nå) Blåbærmuffins høres fantastisk godt ut... oppskrift?
MarianneE Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5111 Skrevet 24. april 2009 :rødme: http://www.youtube.com/watch?v=5B54wBdfZnQ Idris elbal... Thea brother is FINE!
MarianneE Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5112 Skrevet 24. april 2009 tror vi har lik tv-smak Er jammen mange syke syke syke syke syke mennesker i verden!!!! ( tenker CM nå) Blåbærmuffins høres fantastisk godt ut... oppskrift? Oppskriften er skikkelig vanskelig! Du tar en pose med TORO LYSE MUFFINS, følger fremgangsmåten som står bakpå posen, tilsetter blåbær og har i muffinsformer. Selv en (min?) kunne klart det der.... Skal på biblioteket i formiddag med skolebøkene mine. Har fått beskjed om at jeg bør utnytte tida godt siden han takket nei til en dag med jobbing pga meg og skolearbeid. Har t.om tenkt å hive meg på sykkelen og sykle over til byen med MP3 spilleren på ørene. Watch out!! TheaM til svigers i kveld. Tenkte vi skulle rekke 18.45 forestillingen og deretter finne veien til Dolly's eller JonasB; Pizza og eller noe sånt... Gleder meg litt.....
kospia Skrevet 24. april 2009 #5113 Skrevet 24. april 2009 Jepp, utnytt tiden godt når du er på biblioteket Kos dere masse i kveld Marianne, både med kino og mat
MarianneE Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5115 Skrevet 24. april 2009 Ja, så har jeg fått en lesedag, da! Klokka var litt over 10 da jeg heiv meg på sykkelen og tråkka for -tro meg- harde livet over til byen. Var helt gele i beina, Men herregud, jeg har vikelig glemt å digg det er å sykle!! Musikk på ørene, kjapt tempo, sikk-sakk mellom folk og biler, høy puls.... I fucking love it! Fikk gjort masse på biblioteket, men det var helt til en jævla svenske begynte å prate høyt i mobilen. Da gikk jeg bare. Kjøpte brød hos bakeren, nystekte fiskekaker hos Friisebrygga som blir dagens middag samt litt melk før jeg kom hjem. Her hjemme har jeg kommet til sovende barn som har vært ute med sin far mens jeg var borte. Hun har b.la snublet og slått ansiktet i asfalten, så det skal li spennende å se hvordan det har satt sine spor når hun våkner...
MarianneE Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5117 Skrevet 24. april 2009 Her hjemme har jeg kommet til sovende barn som har vært ute med sin far mens jeg var borte. Hun har b.la snublet og slått ansiktet i asfalten, så det skal li spennende å se hvordan det har satt sine spor når hun våkner... Å jada... Det har tydelig satt sine spor at hun falt ute. Det ser ut som om noen bare har malt en rød stripe i ansiktet hennes, en stripe som går fra panna til nesa, under nesa og til overleppa. Stakkars lita....
kospia Skrevet 24. april 2009 #5118 Skrevet 24. april 2009 Å jada... Det har tydelig satt sine spor at hun falt ute. Det ser ut som om noen bare har malt en rød stripe i ansiktet hennes, en stripe som går fra panna til nesa, under nesa og til overleppa. Stakkars lita.... Stakkar lille vennen, det måtte gjøre utrolig vondt
MarianneE Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5119 Skrevet 24. april 2009 Det var sikkert ikke noe godt nei. Uansett, nå er det ikke lenge igjen til vi reiser til svigers. Skal bli deilig med en kjærestekveld!
MarianneE Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5120 Skrevet 24. april 2009 Phantom of the Opera. Elsker denne, og at Antonio Banderas er med.... heeeelt i orden! http://www.youtube.com/watch?v=K9f5_j_h99E
Fremhevede innlegg