MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #441 Del Skrevet 14. oktober 2003 JEG VIL HA OPPVASK MASKIN!!!!! Har den oppvasken, og det er kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. oktober 2003 #442 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dæven! "Snow" på P3 med "Informer" husker dere ham? Han der licki bom bom now ellerno? Husker han ja. hehe Oppvaskmaskin har ikke vi heller. :x VIL HA!!!! Det kommer vel etterhvert tenker jeg, men jeg har en ganske grei ordning på det. Jeg lager mat og sambo vasker opp samtidig. til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 14. oktober 2003 #443 Del Skrevet 14. oktober 2003 JEG VIL HA OPPVASK MASKIN!!!!! Har den oppvasken, og det er kjedelig!! Vil også ha oppvaskmaskin!!! OG vaskemaskin!!! Fyttirakker'n så mye bortkasta tid på å vaske opp og å gå fram og tilbake til vaskekjelleren Men til neste år flytter vi - og da kommer begge de nevnte maskiner HØYT opp på prioriteringslista! Syns synd på deg som har mannen så mye borte Håper virkelig at det ordner seg med jobb i nærheten! Nå har jeg mannefri en uke, men det er jo bare deilig - hadde blitt sprø av å ha det sånn hele tida! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. oktober 2003 #444 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har oppvaskmaskin jeg; sambo!! Ordningen fungerer glimrende for meg. Jeg lager mat og han vasker opp. Høres ut som du har et kjempegodt forhold til broren din! Sikkert kjempekoselig. At dere treffes rett som det og prater mye sammen. Broren min er over seks år eldre enn meg, og det er ganske mye når man er små. Vi krangla som et uvær konstant. Hvem tror du finner en slåsskamp mellom en 12 år gammel gutt og en 6 år gammel jente?? Vi hat mye bedre forhold nå da. Vi bor heller ikke så langt unna hverandre. Og jeg må jo lure meg til å se tanteungen min rett som det er! Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #445 Del Skrevet 15. oktober 2003 Så koselig med hilsner en trøtt morran! Takk god-jentene!! Koser meg nå. Fant en pakke sjokoladekjeks i skapet! Slike a la Maryland. Namme på en godtesjuk morran! Har lissom ikke noe og skrive idag..... Jo, har ikke vasket opp enda jeg! :oops: Living on the edge, nemlig...... Broder'n og jeg, ja. Joda, jeg har et suverent forhold til begge søsknene mine. Broder'n bor jo i nærheten, men søstra mi bor i Stavanger. Vi har nesten alltid hatt det slik (skjønt vi krangla jo i barndommen som alle andre) tror det kommer av at vi har vært igjennom mye tøft og at mamma alltid har vært bevist på et sterkt sammhold. Ellers er det ikke så mye og nevne! Kjeda meg skikkelig igår, men idag har jeg litt annet og gjøre. Forkjøla begynner jeg også å bli..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #446 Del Skrevet 15. oktober 2003 Oppvasskmaskin er det beste som har hendt meg ! Og du, her :blomst_opp: en blomst til en som savner manenn sin fra en annen som savner mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #447 Del Skrevet 15. oktober 2003 Og du, her :blomst_opp: en blomst til en som savner manenn sin fra en annen som savner mannen sin. Du er nå skjønn da, Hilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #448 Del Skrevet 15. oktober 2003 Super stress!!! Fant denne i stad: www.aetat.no/soek/control?action=VISDETALJ&STILLING=08100310000023 Søknadsfristen er i morra, så jeg måtte skynte meg og skrive søknad og CV og få av gårde. Skrev dette i søknaden: JEG ER DEN RETTE FOR DERE! Søker herved på utlyst stilling hos Lekeplaneten i Porsgrunn. Jeg er 25 år gammel, gift og har utdannelsen som Barne-og ungdomsarbeider. Har hatt sporadiske vikariater i noen barnehager, samt jobbet som butikkekspeditør hos Glitter. Jeg mener jeg er den rette for dere da jeg er serviceinnstilt, ansvarsfull, fleksibel og trives med det og jobbe med mennesker. Jeg liker godt og jobbe med salg og kundebehandling. Jeg håper dere tar kontakt for en samtale. Med vennlig hilsen, Marianne ........ ......... De som blir ansatt, må begynne og jobbe 1. November, så om jeg blir kalt inn til intervju, så hører jeg vel noe ganske raskt. Spennende......... Men, hva synes dere om søknaden? Var den grei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #449 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tenker så på den jobbsøknaden..... Hva om jeg endelig kan få jobb igjen...... Har forresten gjort noe jeg burde gjort forlengst. Meldt meg inn her: www.ncf.no det burde jeg gjort for lengst, siden jeg har den sykdommen. Men men...... Har forresten begynt på oppvasken, men har nå en velfortjent (?) pause..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. oktober 2003 #450 Del Skrevet 15. oktober 2003 there's something wrong with the world today I dont know what it is There's somethin wrong with our eyes I see tha pain in a different way and God knows it aint his it sure aint no surprise yeah livin' on the edge Nå fikk jeg den sangen på hodet også!! Aerosmith har mye bra de Synes søknaden din var veldig bra jeg! Får inntrykk av at dette er en jobb du virkelig har lyst på og at du har kvalifikasjoner som trengs! *krysser fingre for deg vennen* Va'kke så mye jeg skulle si.. Livin' on the edge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. oktober 2003 #451 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 15. oktober 2003 #452 Del Skrevet 15. oktober 2003 Så spennende med jobbsøknaden da! Krysser fingre for at du får jobben! Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #453 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hipp hurra for dagen i dag! :D Idag kommer min kjære hjem, og det gleder jeg meg til! Starta dagen med vaffler til frokost..... :oops: Godt, men kanskje ikke så sundt? Oppvasken er forresten tatt..... Hva skal jeg skrive mer? Ingen aning....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 16. oktober 2003 #454 Del Skrevet 16. oktober 2003 Åh, fy søren. Vafler til frokost!?? Du er gæren, du! Hørtes veldig godt ut, spør du meg... Og så bra at sjefen kommer hjem i dag! Da står du vel klar med ferdig middag og shinet hus, røde roser og sexy undertøy? Alt bra ellers? Litt spent på jobbing, antar jeg? Synes søknaden var fin jeg - jeg vet at jeg i hvert fall ville hatt lyst til å ansette deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #455 Del Skrevet 16. oktober 2003 Åh' date=' fy søren. Vafler til frokost!?? Du er gæren, du! Hørtes veldig godt ut, spør du meg... [/quote'] Living on the edge, vet du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2003 #456 Del Skrevet 16. oktober 2003 Grav opp en jobb til meg også i samme slengen er du snill. Håper du har en fin torsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #457 Del Skrevet 16. oktober 2003 Grav opp en jobb til meg også i samme slengen er du snill. Går og henter spade nå..... Håper du har en fin torsdagskveld. Takk, det gjør jeg sikkert. Mannen er hjemme om en drøy time, og da.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2003 #458 Del Skrevet 16. oktober 2003 I see........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. oktober 2003 #459 Del Skrevet 17. oktober 2003 Skjønner jo at du heller ville bruke tid på å være sammen med mannen din enn å henge her inne, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 17. oktober 2003 #460 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk for hilsen i mekke party garasjen, MarianneE !!! HA EN FIN HELG !!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg