janne84 Skrevet 8. januar 2009 #3581 Del Skrevet 8. januar 2009 Nope! Skoleassistent. Tar det som tillegg til fagbrevet som Barne og Ungdomssarbeider jeg har fra før av. Er innom mange like felter, men bare litt av det. Snart begynner verdens beste serie: CRIMINAL MINDS! Har du noe bra litteratur å anbefale meg? må virkerlig oppdatere meg og repetere merker jeg... Letter etter litteratur innenfor alle felt.. Har lik tv-serie smak vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3582 Del Skrevet 8. januar 2009 Har du noe bra litteratur å anbefale meg? må virkerlig oppdatere meg og repetere merker jeg... Letter etter litteratur innenfor alle felt.. Har lik tv-serie smak vi har lite å anbafale hvis du tenker på fag litteratur, derimot leser jeg RingenesHerre for tida og synes den boka er bra... Oooohhh.... Criminal Minds var bra i kveld! Herregud å spenn'ans! Vi har sittet i hver vår sofa og knapt pustet her. Han med super chips, jeg med ostepops (endelig). Andrè ble nemlig sendt på butikken for å kjøpe en kartong kyllinglår(69kr for 2.5 kg!) Så han kom da like godt hjem med tre kartonger, superchips og ostepops. Jadda... så nå har vi 7.5 kg kyllinglår i frysa. tror jeg gjetter hva middagen blir framover.... Natta her i huset nå. Sov godt jenter! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 9. januar 2009 #3583 Del Skrevet 9. januar 2009 Hørtes herlig ut med en sånn kveld! Nok kylling på dere fremover Juhuu, endelig HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3584 Del Skrevet 9. januar 2009 Mat er godt! Spiser lunch nå, salat bestående av: *Crispi salat *Mais *Ost *Cherrytomat *Spekeskinke *Vårløk *Hvitløksdressing Yum-o! Klokka 10.45 gikk TheaM og jeg i butikken, da hadde jeg alt gjort unna helgevasken. Å... Da følte jeg meg flink etter å vært så effektiv! Enda flinkere var TheaM som gikk hele veien til butikken, det er bare 600 meter, men det er langt nok for så små bein. Flink var hun da! Salatbollen min er snart tom, og det betyr lese tid for meg. Andrè skal kjøre drosje i kveld, så når jentungen er i seng kan jeg med god samvittighet velge KG framfor faglesing. Men nå..... Kapittelet Læring gjennom lek i lese- og skrivetrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. januar 2009 #3585 Del Skrevet 9. januar 2009 Så flink du har vært, ferdig med helgevaska før 11! :dåne: Jeg driver og kvinner meg opp til å gjøre det nå.... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. januar 2009 #3586 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal si du er flink og effektiv! Også frister du med deilig salat og greier... Kos deg med en stille og rolig kg kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. januar 2009 #3587 Del Skrevet 9. januar 2009 Her blir det ingen helgevask på meg før tidligst neste helg. Håper du har en fin ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 9. januar 2009 #3588 Del Skrevet 9. januar 2009 Du fortjener applaus så dyktig som du er... :klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3589 Del Skrevet 9. januar 2009 Så flink du har vært, ferdig med helgevaska før 11! :dåne: Jeg driver og kvinner meg opp til å gjøre det nå.... God helg! Har du tatt det nå, eller? Skal si du er flink og effektiv! Også frister du med deilig salat og greier... Kos deg med en stille og rolig kg kveld Stille og rolig, ja... Jeg kommer tilbake til det. Vær forresten glad jeg fristet med salat, og ikke Her blir det ingen helgevask på meg før tidligst neste helg. Håper du har en fin ettermiddag/kveld. Nòtt skal bare hvile hun, så ikke tenk på slike ting nå kjære deg! Du fortjener applaus så dyktig som du er... :klappe: *** Skal vi se... Nå skal jeg oppsummere dagen så godt det lar seg gjøre her: 8.15 sånn cirka Jeg tok opp TheaM 10.45 *har stelt barn og spist frokost *vasket soverom, stue, gang, kjøkken, bad *Lagt på sengetøy på barnerom *kler på oss og går i butikken 12.30 *Hjemme 11.50 *TheaM blir lagt etter å spist banan&yohgurt til lunch *Jeg spiser, setter over klesvask og finner fram skolebøker 14.15 *Tar opp TheaM for hun er våken *Vi leker 15.00 *Begynner å lage pizzadeig *steker kjøttdeig 16.30 *TheaM og jeg spiser middag alene for 4. dag på rad. *jeg har nærmest angstanfall fordi jeg ikke får tak på Andre på tlf (Hater mobilsvar) og ser for meg det værste med en gang 16.45 *Andrè ringer, og er hjemme 30 min etter 18.30 *Andrè steller barnet etter vi har lekt, sunget, bygd klosser, pratet med min søster på tlf... *Jeg legger på sengetøy 19.15 *Jentungen er i seng *Jeg rydder for så å innta sofaen under teppet mitt 20.00 21.00 *Våkner noe forrvirret. I følge Andrè sa jeg vistnok hadet da han reiste.... *rydder * En helt typisk dag med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3590 Del Skrevet 9. januar 2009 En skal ikke latterliggjøre andres navn, men..... BestevenninneC sendte meg sms idag om at et vennepar av henne skal døpe barnet sitt. Hilding Holm. Er det lov? Stakkars liten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2009 #3591 Del Skrevet 9. januar 2009 Oi.. Er det jente eller gutt? :klø: Dårlig tegn når man lurer på det..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. januar 2009 #3592 Del Skrevet 9. januar 2009 Oj Da heter hvertfall ingen det samme da! Og det er jo fint.. På en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3593 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er en gutt det dreier seg om. Herregud, da er det bedre å ha en helt vanlig, kjedelig navn altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2009 #3594 Del Skrevet 9. januar 2009 Enig! Og, det finnes jo så mange vanlige navn at de ikke trenger å bli kjedelige av den grunn! Finnes mellomting..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 9. januar 2009 #3595 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne er bare så bra! Tror det kommer til å bli den smilyen jeg kommer til å bruke mest fremover. Andres barn kan være slitsomme, ja. Jeg har vært utsatt for et par av arten som fikk løpe vilt rundt mens foreldrene bare satt der - uten å si et pip. Dette var om sommeren og vi hadde noen over på grilling. Barna fikk det for seg at de skulle leke med hageslangen og gikk fullstendig amokk med vann og spruting - noe som i og for seg var greit - inntil de begynte å løpe inn og ut av huset vårt med bein som var helt tilgriset av søle. Jeg gikk etter for å si ifra, og oppdaget da at grunnen til at de var inne var for å stjele kaker. Jeg ble litt sjokka, for ungene mine hadde vært i så mye trøbbel hvis de hadde oppført seg sånn hos andre folk. Anyway, god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3596 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde det vært min unge som hadde oppført seg slik som Alice forteller, da.... Å, da hadde jeg blitt skikkelig sint! Det værste er at hun kritiserer faren til barnet for at hun mener han tillater alt og ikke setter grenser. Oh my God! Hvor mye skal man kritisere andres oppdragelse? Forøvrig er hun etter eget utsagn klar over sine feil med datteren, og gir meg stadig vekk ros for at jeg er bestemt med TheaM. nok om det... På tide å finne senga. Også nå som det er Terminator2 på svenskTV4... Then again, har sett den bortimot hundre ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3597 Del Skrevet 9. januar 2009 MarianneE. GÅ OG LEGG DEG! *herregud å streng jeg er...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. januar 2009 #3598 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, voffor det? Kaka er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. januar 2009 #3599 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har vært flink og stort sett bare ligget på sofan i dag, bortsett fra når vi spiste middag og nødvendige ærender på badet. Prøver så godt jeg kan og følge legens og MarianneEs ordre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 9. januar 2009 #3600 Del Skrevet 9. januar 2009 Kake får meg til å tenke tilbake på et bursdagsselskap for ca. 15 år siden... Jeg var ute og luftet bikkja, og tok turen bort til bestevenninna mi for å gratulere henne med dagen. Det var sommer og sol, og folk hadde samlet seg ute på verandaen for anledningen. Mor til E hadde laget en kake med krem på toppen, og hadde satt den fra seg på skrivepulten til E (på rommet hennes). Mens vi sitter ute på verandaen hadde bikkja mi klart å snike seg inn i huset. Jeg går inn for å lete etter henne, og tar henne på fersken i å slikke av kremen på kaken...... Som den ærlige personen jeg er, forteller jeg mora til E om hendelsen. Hun tar det hele med et smil om munnen, SMØRER NY KREM PÅ SAMME KAKE OG SERVERER GJESTENE...... Ekkelt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg