Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Har lagt til sides noe.

*Første tøyet vi kjøpte til henne

*Rosa velourdressen (str 47) hun hadde på seg da vi reiste fra sykehuset

*Første julekjolen

*En pyjama i str 44 bare for å huske hvilket knøtt hun var.

Men bodyer, gensere, bukser, strømpebukser...

Hva skal jeg med det?

Forresten sitter jeg her med en fuktig klut over foten.

Helte kokende pastavann på foten.

AU!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, men da har du jo tatt vare på det "viktigste".. gi vekk det andre da kanskje? er vel alltid kjekt når man får sin førstefødte og få klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff håper det går bra med foten din, har gjort det samme engang, bare med potetvann og guri så vondt det gjorde.

Sikker på at dere ikke skal ha flere barn da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, men da har du jo tatt vare på det "viktigste".. gi vekk det andre da kanskje? er vel alltid kjekt når man får sin førstefødte og få klær?

har tatt vare på, og lagt vekk det tøyet hennes jeg føler meg knyttet til.

Men det andre.... vi skal ha bruktmarked med barnehagen hvor vi selger b.la brukte klær.

Tenker de skal få ende opp der, og så kan det jo hende bestissen min C vil arve noe hvis det viser seg at det er jente de venter.

Uff håper det går bra med foten din, har gjort det samme engang, bare med potetvann og guri så vondt det gjorde.

Sikker på at dere ikke skal ha flere barn da? :sjenert:

Han er 100% sikker.

Jeg kunne på en måte tenkt meg en til, men så er det det at jeg er 30, han 35.

Vi brukte 6 år på å bli gravid, hvem vet hvor lang tid det vil ta med et barn nr.2.

Andrè føler seg og for gammel til å prøve på barn nr.2 om et års tid, og det er igrunn OK.

Det kunne vært koselig med et barn til, men det er ikke livsnødvendig!

God bedring med brannskaden! :troest:

Takk.

Kløna meg...

En liten sisterunde før jul her.. Husk, klær er bare klær; minnene sitter i hue ditt! ;)

:tre::nissegutt::nisselue: Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisselue::nissegutt::tre:

Takk!

God jul til deg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj...brannskade nå like før jul.... :fy_fy: Må være forsiktig vet du!!! Ellers er jeg enig med deg når det gjelder fravokste klær, vi har gitt bort det meste. Bare beholdt noen få plagg fra begge. Skulle det nå skje at dere fikk en til (et vennepar av meg kunne ikke få barn - og det var mange hormonkurer og innsprøytninger m.m før de fikk sine 2 barn....og så... 3-4 år etter ble hun gravid av seg selv - 36 år gammel....hi hi) - så får dere nok i bøtter og spann + kjøper selv!!!

Vel, skulle bare innom og ønske en god dagen før dagen før dagen dag!!!!! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en produktiv dag fra meg!

Nesten....

Har laget flere sjokolade risboller (de andre ble gitt bort til broder'n) sendt avgårde noen julekort (bedre sent enn aldri....) og stjålet en 2 kg sekk med poteter... :flau:

da jeg var i butikken la jeg potetene under vogna istedet for å bære på dem og.... vel.... jeg oppdaget dem igjen da jeg kom hjem.

:flau:

Resten av dagens to-do:

*Stryke juleduker

*Rydde og gjøre klart til den O'store vaskedagen i morra

*Oppom svigers med julegaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjort engang må jeg inrømme. Kjøpte en kasse med brus 1,5litere. Og nede mellom bruskassen og selve handlevognen hadde en pakke med noe pålegg kommet i klem så jeg fikk ikke betalt den... men det er sånt som skjer :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Idag ha jeg sovet lenge!

Helt til kl. 7!

(ja, det er lenge)

Ble jagd i seng kl 23 igår og sovnet umiddelbart, også var jeg oppe med TheaM fra 3.30 til 5 men ellers: :sleeping:

idag er det da den O'store vaskedagen.

Dvs skal vaske over gulvene, badet og dra en klut over border og benker.

Komfyren skulle jeg hatt vasket ut av men det ser liksom ikke ut til at det blir gjort denne jula.

Idag skal Andrè kjøpe julegave til meg.

Typisk menn å kjøpe i siste lita...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

i dag sto jeg opp tidlg også! 8 her da! tidlig for meg :nigo:

det er deilig altså, føler man får så mye ut av dagen :)

nå nærmer den store dagen seg.. gleder du deg?

det gjør jeg :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...