Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hei MarianneE :kose:

Håper du får en fin dag, den nyheten om han mannen var jo helt :overrasket: (Når ting går så langt, ville jeg nok funnet meg noen nye venner.. :forvirret: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Bake glutenfrie rundstykker

*Bake vanlige rundstykker

*Bake glutenfritt brød

*Henge opp hjerte i vinduet på barnerommet

*Fylle hjerte nr. 2

Mangler igrunn bare nissefesten og levere oppgava mi.

Skulle sy ferdig de resterende hjertene og, men eh.... de ble liksom ikke helt som jeg tenkte så jeg har igrunn lurt å å kjøpe istedet.

Og når jeg sier at de ikke ble helt som jeg tenkte så mener jeg at de ser tilbakestående ut....

:fnise:

Reka

Lekehusmor

Lunalu

GulNonstop

:romeo:

En takk for besøket sang.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute er det glatt som bare f og jeg er mester i å falle på isen.

At jeg går med angst for å falle og dermed gleppe taket i barnevogna hjelper ikke.

Jeg fikk erfare det samme i dag. Meg og en nabo gikk til butikken med barnevogn, og selvfølgelig var det skøytebane ute. Manglet bare skøytene... Helt utrolig hvor umulig det er å komme seg opp den minste bakken i gaten. Grusomt! Fikk heller ikke start på bilen min. "Perfekt" morgen...

:nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk erfare det samme i dag. Meg og en nabo gikk til butikken med barnevogn, og selvfølgelig var det skøytebane ute. Manglet bare skøytene... Helt utrolig hvor umulig det er å komme seg opp den minste bakken i gaten. Grusomt! Fikk heller ikke start på bilen min. "Perfekt" morgen...

Den som ler sist, ler best? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Hater is på veien jeg og.

Hadde en særdeles ubehagelig opplevelse i bilen på mandag. Har en bratt bakke fra der jeg bor og ned til veien. Bakken er ekstra bratt helt i bunnen - og ender rett på hovedveien. Der var det skøytebane på mandagsmorgenen.

Det fant ikke jeg ut før det var for sent. Jada.

Når jeg merket at det ikke var så mye som en antydning av grep når jeg prøvde å bremse, hadde jeg liksom bare en mulighet - og det var å skli ut i veien, og håpe at det ikke kom bil.

Det gjorde det heldigvis ikke... så da gikk det helt fint. Men hadde det kommet bil... *grøss* Dette var tidlig på morgenen da, rundt halv sju - og det er sjelden så mye trafikk der så tidlig heldigvis.

Resten av dagene den uka her har jeg faktisk gått ned bakken først for å sjekke at det ikke er skøytebane, bedre føre var. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Har enda ikke falt på isen jeg, da.

Du gjorde det før meg, la-la-la-la-laaaa.....

:fnise:

Den som ler sist, ler best? :lur:

Noe sånt, ja!

Liker ikke is på veien. Da skal det være godt strødd.

Evt asfalt....

Hater is på veien jeg og.

Hadde en særdeles ubehagelig opplevelse i bilen på mandag. Har en bratt bakke fra der jeg bor og ned til veien. Bakken er ekstra bratt helt i bunnen - og ender rett på hovedveien. Der var det skøytebane på mandagsmorgenen.

Det fant ikke jeg ut før det var for sent. Jada.

Når jeg merket at det ikke var så mye som en antydning av grep når jeg prøvde å bremse, hadde jeg liksom bare en mulighet - og det var å skli ut i veien, og håpe at det ikke kom bil.

Det gjorde det heldigvis ikke... så da gikk det helt fint. Men hadde det kommet bil... *grøss* Dette var tidlig på morgenen da, rundt halv sju - og det er sjelden så mye trafikk der så tidlig heldigvis.

Resten av dagene den uka her har jeg faktisk gått ned bakken først for å sjekke at det ikke er skøytebane, bedre føre var. hehe

Den bakken utenfor hos dere er jo skikkelig skummel!

Fint det gikk bra, tørr ikke tenke på hva som kunne skjedd der.

*grøss*

Så.... vi var jo på denne nissefesten igår, spiste risgrøt (Noe TheaM tydelig er glad i) og det var jo koselig, men det ble et voldsomt kristenpreg på hele greia.

Kanskje ikke no overraskelse egentlig siden det var i regi av kristen barnehage....

Men, det blir så fjollete synes jeg når en godt voksen mann (ihvertfall runda 50 år) kler seg ut med et teppe og tørkle på hodet for å illustrere gjeterene som voktet sauene da Jesus ble født.

Han fortalte barna om at faren hans snart skulle dø, en at det var fint for da skulle han få øte Jesus osv...

Litt drøy kost for 3-4 åringer?

Jeg smilte ihvertfall brydd.

Idag skal vi bake lussekatter og jeg skal levere oppgaven min.

Fikk ikke engang så mye som tatt på memorysticken igår.

Ikke no hast, skal levere seinest søndag.

Håper bare jeg har svart tilstrekkelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Men, det blir så fjollete synes jeg når en godt voksen mann (ihvertfall runda 50 år) kler seg ut med et teppe og tørkle på hodet for å illustrere gjeterene som voktet sauene da Jesus ble født.

Han fortalte barna om at faren hans snart skulle dø, en at det var fint for da skulle han få øte Jesus osv...

Litt drøy kost for 3-4 åringer?

Jeg smilte ihvertfall brydd

enig der. Men det er vel sikkert fordi vi ikke er så troende at vi ikke ser greia i det? Uansett tror jeg barn forstår bedre noe sånt som at når man dør kommer man til himmelen, og at det himmelen er et fint sted å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud....

Har levert innsendingsoppgaven "Læring" og går dette bra er jeg heldig.

Spesielt på den siste oppgaven er jeg redd jeg har prata meg vekk i pedagogiske tankemåter.

Men, jeg får resultatet om noen dager så det er bare å vente og se.

Tar studiefri fram til søndag eller mandag.

Føler jeg har fortjent det nå etter det slitet denne oppgaven var.

Har forresten snart 22 nybakte lussekatter her.

Hvorfor bakte jeg bare med gluten og ikke et brett med glutenfrie og?

Jeg er bare utrolig dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allerede fått karakter på besvarelsen min: 4

Egentlig fornøyd med tanke på hvordan jeg har slitt, men skulle lissom helst hatt en ny 5'er....

Natta nå:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Takker!!

:Gjesp:

For en møkka natt dette ble.

La meg til å sove rundt 23.45 og sovnet kjapt.

Klokka 00.50 våknet jeg av gråt fra barnerommet.

Stod opp, gav henne smokken og lykkedyret og trakk opp uroen over senga hennes.

Hun sovnet IKKE!!

Ikke før klokka var 4!

Da hadde jeg gjort det nevnte over X antall

Skiftet bleie

Prøvd å få henne til å sove i senga med meg.....

Så da klokka var borti 3 tror jeg at jeg hadde tårer i øynene da jeg sa "Natta, TheaM sove nå"

Itillegg kjører Andre taxi denne helga, så det var lite hjelp å få i han...

Mens jeg har skrevet dette har jeg vært inne å hentet et våkent barn.

Tror jeg får vente til neste uke med å slappe av...

dagens to-do

*På salget hos Porsgrunn Porselen for å kjøpe vinkaraffel til svigers til jul

*Hente pakke

*Handle

*Slappe av så godt det lar seg gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

designvibrator i julekalendergave i dag.... hmm... det var da også noe. Tror ikke jeg har så lyst på.

Håper du får tid til å slappe av litt i løpet av dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...