MarianneE Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3221 Del Skrevet 8. desember 2008 Hallo!?! Det er jo snakk om MarianneE... Men hadde det gått utover TheaM, eller at en av dem hadde endt opp på sykehus hadde det selvfølgelig ikke vært like morsomt... Såååå morsomt var ikke det der, GulNonstop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 8. desember 2008 #3222 Del Skrevet 8. desember 2008 Takk for rådet Kamille86 men det der har jeg prøvd på noen hundre ganger.... Får ta den med i butikken tenker jeg.... Må jo som nevnt over til byen idag. Det kan bli interessant. Ute er det glatt som bare f og jeg er mester i å falle på isen. At jeg går med angst for å falle og dermed gleppe taket i barnevogna hjelper ikke. Hadde jeg hatt mye penger ville jeg så absolutt tatt taxi begge veier idag. Åh, men da hadde jeg ikke nølt med å gått til butikken med den. Da kan de får ordne opp i det . Ikke gøy med glatta. Vertfall ikke når en går med barnevogn. Håper det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2008 #3223 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei! Nå har jeg vært dårlig til å skrive her på lenge. Men som du ser - det skjer ting i Ariceptheimen! Is og glatte er noe hærk! Jeg føler meg som en gammal dame, og det er bokstavelig talt gamle damer som går forbi meg på glatta... For noen år siden fikk jeg i julegave av svigers, noen sånne joggesko med pigger i såla. Veldig kjekt når jeg går til jobb. Mende kan jo ikke brukes inne da, siden piggene ikke kan tas av. Så ikke noe lurt hvis man skal gå inne på et kjøpesenter for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 8. desember 2008 #3224 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei! Nå har jeg vært dårlig til å skrive her på lenge. Men som du ser - det skjer ting i Ariceptheimen! Is og glatte er noe hærk! Jeg føler meg som en gammal dame, og det er bokstavelig talt gamle damer som går forbi meg på glatta... For noen år siden fikk jeg i julegave av svigers, noen sånne joggesko med pigger i såla. Veldig kjekt når jeg går til jobb. Mende kan jo ikke brukes inne da, siden piggene ikke kan tas av. Så ikke noe lurt hvis man skal gå inne på et kjøpesenter for eksempel... Genialt da! Det skulle jeg hatt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. desember 2008 #3225 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg var innom en bildekkmontør og fikk satt inn bilpigger i helene på noen støvletter med litt tykk hel. Gikk temmelig trygt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 9. desember 2008 #3226 Del Skrevet 9. desember 2008 Har dere hatt en fin dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3227 Del Skrevet 9. desember 2008 Herre, for en dag! TheaM har vært skikkelig sutrete og hatt forstoppelse mens på sofaen har min syke mann ligget og sovet. Jeg har måtte utsette innleveringa mi med noen dager, og det irriterer meg. Jentungen er bra i magen igjen etter at hun fikk en del svisker og vann. Det funka- TRO meg!! Lite å skrive om ellers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. desember 2008 #3228 Del Skrevet 9. desember 2008 Svisker får fart på ting ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. desember 2008 #3229 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja det er ikke bare bare å være mor i huset nei. Godt at sviskene hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. desember 2008 #3230 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Forstoppelse kan være ganske så vondt, godt at TheaM er frisk igjen Synd at du må utsette innleveringen din, men sånn er det å være mor. Man må ofte utsette det som angår man selv ja. edit: skrivefeil Endret 9. desember 2008 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 9. desember 2008 #3231 Del Skrevet 9. desember 2008 Tenker svisker og vann gjorde susen Er kjempe vondt med forstoppelse. Dumt at det går utover innleveringene dine men bra at du får lov til å utsette de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 10. desember 2008 #3232 Del Skrevet 10. desember 2008 Måtte dagen din i dag bli mye bedre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3233 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmpf.... Nettet har virkelig levd sitt eget liv idag. Ikke fått no særlig connection før nå. Ok... Dagen idag: *Gikk som vanlig hjemmefra kl. 9 i -11 kuldegader. KALDT!! *Handlet *Gikk i barnehagen *Hjemme igjen kl. 13 med illskrikende trøtt barn. Hadde tross alt vært våken siden kl.4 *Med barn i seng gjorde jeg husarbeid og skulle til å slenge meg nedpå da ungen våknet. *Lek, morro, TV og middag fram til kl. 17 da kom Andre hjem fra jobb etter å jobbet litt overtid. *Gikk over til naboen for litt leksehjelp kl. 17.10 *Hjemme igjen 18.30, gav jentungen kveldsmat og fikk henne i seng. *Varmet suppe til Andrè og broder'n, ryddet og hengt opp stor klesvask. ....og nå sitter jeg her! Puh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 #3234 Del Skrevet 10. desember 2008 Det går i ett hos deg, som vanlig, ser jeg! Er stadig innom og leser litt her, men er visst ikke så flink til å legge igjen spor etter meg for tida.. Ha en fin førjulstid videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3235 Del Skrevet 11. desember 2008 God morgen damer! Det er mørkt, et lite snødryss kommer snikende ned fra himmelen. Jordbær&kiwi te varmer meg opp mens P4s morgensending gjør at det ikke er helt stille her i stua. Adventslysene skaper et fint skinn i en krok og minstepusen Smulan stirrer nysgjerrig bort. Fiiiiiine førjulsmorgenen! Hørte på nyhetene på radioen om en mann som lå på sykehuset med alvorlige etseskader i underlivet etter å fått helt en blanding av plumbo og husholdningskjemikalier i trusa av en venn. Vistnok en spøk siden fyren sovnet på fest. Hva skal du da med fiender, når du har slike venner? Dagens to-do *Bake glutenfrie rundstykker *Bake vanlige rundstykker *Bake glutenfritt brød *Nissefest (avslutning) med barnehagen fra kl. 15.30 i ettermiddag. *levere innsendingsoppgaven!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 11. desember 2008 #3236 Del Skrevet 11. desember 2008 For en koselig førjulesmorgen Nei? fy!! Herlighet. Utrolig sant det du sier - hva skal en med fiender når du har slike venner. Ha en din fin dag MarianneE Kos dere masse på nissefest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3237 Del Skrevet 11. desember 2008 *Bake glutenfrie rundstykker *Bake vanlige rundstykker *Bake glutenfritt brød *Nissefest *Levere innsendingsoppgave *Henge opp hjerte i vinduet på barnerommet *Fylle hjerte nr.2 *Sy ferdig resterende hjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 11. desember 2008 #3238 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Er det mulig å bestille brød/rundstykker? Kos dere på nissefesten Endret 11. desember 2008 av Gul Nonstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. desember 2008 #3239 Del Skrevet 11. desember 2008 Var på lysfrokost i dag - og ungene sang bl.a Vi tenner våre lykter...-ble helt rørt jeg!!! Kos deg på Nissefesten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. desember 2008 #3240 Del Skrevet 11. desember 2008 du altså mariannee, alltid mange jern i ilden! du er så flink til å bake, misunner deg.. jeg liker å lage mat, men baking.. not so much. får det liksom ikke til! nå ble jeg forresten sulten. kanskje jeg får komme meg opp og lage meg noen skiver (av mitt kjøpebrød). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg