kospia Skrevet 1. desember 2008 #3141 Del Skrevet 1. desember 2008 hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2008 #3142 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er hyggelig å være hos familien, men det er godt å komme hjem også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. desember 2008 #3143 Del Skrevet 2. desember 2008 Alltid deilig å være hjemme igjen! Kjekt at de flytter nermere dere snart Ha e fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 2. desember 2008 #3144 Del Skrevet 2. desember 2008 Good morning sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. desember 2008 #3145 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3146 Del Skrevet 2. desember 2008 Så koselig med hilsner fra dere! Snille jentene..... -milla- mymlen Kamille86 Lekehusmor Bettie kospia: Jeg har gjort no dumt! Kjøpte meg jo julegardiner til kjøkkenet for ca to uker siden og skulle henge de opp idag. Før det skulle jeg bare finne adventsstaken min. Den fant jeg, sammen med julegardinene jeg kjøpte til kjøkkenet i fjor.... Men, jeg kan jo bare kjøpe et sett til og ha de nye på stua har jeg funnet ut. Gud, så smart jeg er..... TheaM og jeg har vært i åpen barnehage idag og vi har laget julekort av malerier hun laget i forrige uke. Og når jeg sier "Vi laget" er det det samme som at jeg laget og hun satt i en stol ved siden av meg og var veldig opptatt av å legge fargeblyanter oppi og ut av en eske... Snart på tide å begynne på middagen: Medisterkaker, julepølse og potet. Namme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. desember 2008 #3147 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan ikke få nok julegardiner Søte TheaM :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3148 Del Skrevet 2. desember 2008 har du sett på bildene på FB, milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. desember 2008 #3149 Del Skrevet 2. desember 2008 typisk med julegardinene da men godt at du fant utav d Sjønna jentå var da mer opptatt av de fine fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3150 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne dagen bør bli bedre enn den har startet. *Våknet 4.30 av mareritt og kjente jeg hadde skikkelig vondt i hodet. *Tok en ibux¶cet som tydelig ikke har tenkt å virke. *Stod opp kl. 6 og har laget te som ble for sterk. Jaja.... Idag skal vi som vanlig i åpen barnehage og idag er det pepperkakebaking som står på menyen. Etter vi har vært der lurer jeg på å enten gå til byen etter gardiner, eller bare gå hjem. Blås... jeg tar gardinene i morra. Spennende info for dere.... Satte meg til med innsendingsoppgavene mine igår, og satt i 45 minutter før jeg så kjevene var nær ved å hoppe ut av ledd, så da hjalp det med i halvannen time. Men du verden så flink jeg var med de 45 minuttene jeg satt.... Ellers skjedde det tre fantastiske ting igår: Julebrus The Julekalender Nissene på låven Nissene på låven, når Timothy forteller hvordan han valgte lag, at "det va bare å gå ætter dæm fine daman. Fine tryne og feite kassapparata, det e det æ like" Priceless!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3151 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har no brun filt liggende, lurer på om jeg skal sette meg til i kveld og lage pepperkakemenn å henge i vinduet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. desember 2008 #3152 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har no brun filt liggende, lurer på om jeg skal sette meg til i kveld og lage pepperkakemenn å henge i vinduet.... Det tror jeg kan bli veldig fint Selv laget vi stor pepperkakehjerter i går, og pyntet det med melis. Skal henge de opp i dag med rødt bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 3. desember 2008 #3153 Del Skrevet 3. desember 2008 Pepperkaker i vinduene er kjempefint, så det blir nok pepperkakemenn også!!!! Er nyoperert, så det blir nok ingen baking på meg i år..snufs! Så også på The julekalender i går - it's time to slæpp åff! Hei, that is a good vending.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. desember 2008 #3154 Del Skrevet 3. desember 2008 Pepperkakemenn i filt hørtes bra ut, også varer de myyyye lengre enn de i deig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3155 Del Skrevet 3. desember 2008 Etter å ha oversett skolebøker nesten en uke nå, brettet jeg opp ermene i går og nå er jeg i gang igjen. Driver fremdeles og grubler over hvordan det påvirker norske 6åringer at de begynner "sent" på skolen. Tror jeg har svaret nå, hadde jeg bare klart å formulert meg slik at jeg får fram det jeg tenker. Det er problemet mitt her på KG også, jeg har mange fine tanker i hodet, men når jeg skal skrive her går fingrene litt for fort så setningene blir noen ganger klønete formulert. Lager lasagne og lukta av sausen brer seg rundt her. Bare så synd jeg glemte å kjøpe den hemmelige ingrediensen: Bacon! Blir nok godt uansett, tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. desember 2008 #3156 Del Skrevet 3. desember 2008 Bacon i lasagne? Hmm, hørtes sannelig godt ut.. hvordan gjør du det/bruker du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #3157 Del Skrevet 3. desember 2008 Bacon? Det har jeg aldri tenkt på engang! Høres godt ut i grunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #3158 Del Skrevet 3. desember 2008 Bacon i lasagne hørtes digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 3. desember 2008 #3159 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Du får kose deg masse med skolebøkene. :gjeiper: Her blir det risgrøt i heimen. Og en ting til, det er lov å legge ut oppskrift av lasagne... Ja, den med bacon... Endret 3. desember 2008 av Gul Nonstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 3. desember 2008 #3160 Del Skrevet 3. desember 2008 Det hørtes skikkelig godt ut! Stemmer også for oppskrift! (Eller så kan du sende en porsjon med neste grenlandsekspress så står jeg på busstasjonen og tar i mot! ) Så flink du er som har tatt frem skolebøkene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg