MarianneE Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3121 Del Skrevet 26. november 2008 Det er igrunn lenge siden jeg har sett deg, tida går bare så voldsomt fort. Finne på noe når du er tilbake fra Stavanger kanskje? Let's! Sender deg en sms, jeg! duste andrè!! klart du har hals!!! kjedelig å høre om caféturen.. merkelig at det skal bli sånn iblant altså! kanskje det kommer av at du har vært litt skuffet og lei over han i det siste, så blir det rart å skulle bare sitte der og være hyggelig plutselig.. håper du får en fin dag hvertfall Takk, har vel ikke vært skuffet og lei, men har vært litt bortreist i mitt eget hode selv. Fokusert på oppgaveskriving, TheaM og husarbeid og igrunn glemt ham. Skal prøve å være litt allright sjøl, kanskje det smitter? Ha en fin dag, håper du får til oppgaven Takk, tror det begynner å dannes et lys i enden av tunellen nå.... Hva mente han med det?? Klart du har hals for f***! Kjenner meg så godt igjen deres situasjon. Vi fikk gavekort av mamma i fjor - 8 retters på Jan's (hvis du har sett Hellstrøm). Vi satt der ordknappe 4,5 timer. Litt pinlig kan en si! Han mente at noen ganger holder jeg hodet på en slik måte at det tydeligvis ikke ser ut som at jeg har hals. Vet G/Ø har det på samme måte noen ganger med tanke på ordknappheten. Men det løsnet jo litt etterhvert, så vi hadde det jo hyggelig uansett. Er det ikke rart at man kan få en sånn pussig stillstand av og til... ? Jeg kjenner det igjen. Man styrer og ståker for å få tid for seg selv uten alt mulig annet på blokka, også sitter man bare der som noen nek når det endelig er tid og rom Vel, vel.. jeg tror det kan være vanskelig å huske på alle de tingene man tenkte på, var opptatt av og hadde tid til å interessere seg for når man ikke hadde småbarn. Det er en tid som går over og går seg til - tro meg. Jeg tenker ofte på at jeg skulle ha interessert meg for musikk igjen, slik jeg gjorde da jeg var tenåring, men jeg har visst bare glemt hvordan... Dagens filosofiske innlegg... Ha en god dag i DAG! Synes ikke det er vanskelig å huske, men å få tid til osv.... Er kjempe glad i å lage smykker o.l. men jeg får aldri satt meg til med det lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3122 Del Skrevet 26. november 2008 Skal prøve å oppsummere dagen; (he-he...) ...og her skulle det vært smileyer som leket med barn, så på TV, laget pizza, ryddet, kjeftet på håpløs mann, oppvask i tillegg til denne: denne: og denne: Smileymorro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 26. november 2008 #3123 Del Skrevet 26. november 2008 MarianneE har gått amokk med smiley'er ser jeg... Ikke lenge igjen til dere entrer Stavanger. G gleder seg kjempe masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2008 #3124 Del Skrevet 26. november 2008 natta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 27. november 2008 #3125 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Fy for en dustets ting å si!! Kjenner utrolig godt til slike cafeturer eller turer der vi har en aldeles stilletid Har også tenkt at det var skikkelig dumt liksom men nå er det helt greit.. Tenker siden vi bor og er sammen med hverandre hver dag ca. så går det fint de få gangene det skjer. mn så har ikke vi barn da sjønner godt at det ikke var en behagelig situasjon når dere første var alene. Ha en fin dag! Endret 27. november 2008 av Kamille86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. november 2008 #3126 Del Skrevet 27. november 2008 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 27. november 2008 #3127 Del Skrevet 27. november 2008 Slenger over litt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3128 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig!! Alt er (nesten) pakket og klart for å entre Stavanger! G-L-E-D-E-R M-E-G!!!! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: Siden svigerinneK er fra Stavanger er hun der annenhver helg for å følge sin datter til faren. Dermed skal hun, altså K komme til min søster i kveld så skal vi jentene se Sex&Singelliv The Movie. Det blir nok koselig. Jeg ser jeg er her lite om dagen. Vet ikke hvorfor, men får liksom aldri satt meg til med KG om dagen. Skal prøve å ta meg sammen... I promise!!!! Nei, klokka er straks 7, på tide å få opp mannen. Spør du meg burde vi vært forbi Kr.sand alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3129 Del Skrevet 28. november 2008 mymlen -milla- kamille86 Lekehusmor Gul Nonstop: You sweet girls... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 28. november 2008 #3130 Del Skrevet 28. november 2008 mymlen -milla- kamille86 Lekehusmor Gul Nonstop: You sweet girls... Så søt du er MarianneE Ha en kjempe fin helg i Stavanger Da er du ikke langt unna meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 28. november 2008 #3131 Del Skrevet 28. november 2008 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3132 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, då va me på plass her i Stavangår. Turen gikk veldig fint, ingen bilsjuke barn, ingen ulykker, ingen kriser av noe slag. Men vi så noen kjendiser, Vestlandsfanden. Vet ikke om de hører til kategorien kjendiser, men det stod nå bandnavn på bussen deres og det var bare sånn jeg skjønte det var den gruppa. Var framme rett over kl. 16, og gjensynsgleden var stor. Lille V er bare 6 mnd og ser ut som en skikkelig marsipangris med lubbene lår og runde armer. Storebror A er 2.6 år og veldig glad for å se igjen "Tattine" altså TheaM. Gleder meg så til de flytter hjem igjen!! hadde jo svigerinneK her i går kveld, og vi jentene skravla oss igjennom Sex&Singelliv The Movie. Broder'n (ja, han er og med) var på besøk hos GulNonstop, og Andrè og min søsters sambo satt i kjelleren forran PCen som de pleier. Var så koselig å bare sitte oss jentene i går kveld, hadde ostepop, sjokolade, grønnsaker og dipp. Var vel bare smuler igjen da K gikk rundt midnatt. Dagens plan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 29. november 2008 #3133 Del Skrevet 29. november 2008 Det hørtes kjempekoselig ut i går!!!!! - og så DEILIG å ikke ha noen planer!!!! - "Når du ikke vet hvor du skal, så spiller det jo ingen rolle hvor du går!!!" Jeg skal på juleshopping og handle inn til min manns adventskalender - er bare alene hjemme, så når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe av med innpakning av gaver og pynte litt til advent. Finne fram adventslys og adventsstjerne, sikre meg at pærene virker, kanskje pynte bitte bitte litt til jul også....hi hi Ha en kjempe fin dag, MarianneE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. november 2008 #3134 Del Skrevet 29. november 2008 mymlen -milla- kamille86 Lekehusmor Gul Nonstop: You sweet girls... Åå :rødme: Du er så søt Marianne!! Høres ut som en veldig velykket start på Stavanger turen!! Håper dagen idag blir like bra Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. november 2008 #3135 Del Skrevet 29. november 2008 Kos deg masse i Stavanger, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3136 Del Skrevet 30. november 2008 Kooooooser meg med min søster og tantebarna her i Stavanger! Gruer meg til å reise fra dem i morra, men skal bli godt å komme hjem, og det hjelper at leiligheten her i Stavanger skal selges og de flytter hjem igjen til Grenland alle sammen. Glad de endelig kommer hjem igjen! Idag har vi bakt boller og tatt oss av barna mens våre menn har sovet siden de var å byen igår kveld/natt. Det er travelt med tre barn i alderen 2.5, 1.5 og 0.5 år..... Igår kveld spilte vi forresten Play Station Rock Band. MORRO!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. november 2008 #3137 Del Skrevet 30. november 2008 Koselig å høre at du koser deg. Vi får håpe salg av leilighet osv kan gå fort så dere kan få litt mere tid sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 30. november 2008 #3138 Del Skrevet 30. november 2008 Innom med en søndags og en herlig Godt at dere har hatt en fin helg i stavangår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. desember 2008 #3139 Del Skrevet 1. desember 2008 fint å høre at du har kost deg i stavanger. og kan skjønne du gleder deg til de skal flytte hjem igjen. savner ofte å ha familien nærmere jeg også nå er det snart juuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3140 Del Skrevet 1. desember 2008 Hjemme! Sliten etter biltur på 6.5 timer! Har fått barn i seng og skal pakke ut mens Andre kjører avgårde for å kjøpe take-away mat. Godt å være hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg