Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

ja gud, jeg beundrer folk som har vært gift så lenge..

håper jeg også blir det en dag! :)

enig med deg ang. trådene forresten.. blir helt matt jeg :dåne:

:kokk: lager litt vaffler til deg jeg.

du vil kanskje ha pølse oppi de? eller er det bare sånn de gjør i moss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Impregnerende med folk som har vært gift så lenge ja :jepp: Foreldrene mine har snart vært gift i 40 år. Og nå er det snart min tur :hjerte:

Jeg vil også ha vaffel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Titter litt innom*

Har sittet med studiene mine i halvannen time nå og kjenner jeg begynner å få litt mark i rompa.

Har fått litt å tenke på og, har fått telefon fra diakon i menigheten ang pappa/drikking/meg osv...

For å være på behandlingsstedet må jeg gå igjennom fastlegen min for å få ham til å skrive en søknad.

Har jeg behov for det?

Jeg vet jeg er følsom og tar alt innover meg, kanskje jeg bare burde ta meg sammen?

Burde jeg heller la andre som har større behov komme før i køen?

Ellers er alt bra.

Skal i bursdag til svigerinneK sin ADHDdatter som fylte 5 på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei MarianneE, du skal ikke la noen andre komme i køen foran deg.. jeg syns ikke det er riktig å tenke at DU skal ta deg sammen og at du kan fikse dette på egenhånd.. nå har du et tilbud om hjelp i hendene, det kan gå lenge til du får det igjen.. jeg ville absolutt tatt det hvis jeg var deg. du kan ikke tenke sånn at det er andre som har det verre enn deg osv, for det vil det alltid være.. og at dine problemer er store for deg, i din hverdag, gjør ikke at en person med andre problemer teller mere. syns nå jeg da :)

skal du i bursdag på onsdag? mener du i dag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sir, yes sir!!

Lekehusmor er så streng noen ganger....

Bursdag, ja.

He he... Hun fylte 5 på mandag og vi var i bursdag på onsdag.

Da var vel det ordna opp i.

Mann snorker så jeg ikke får sove.

Har ligget litt på sofaen uten at det hjalp så nå sitter jeg her.

Fikk med et par muffins fra bursdagen igår og de har jeg trøkt i meg nå for jeg var så sulten.

Kjenner jeg ble litt kvalm av muffins sånn på morran.

Shit happends:

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6316108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for godt tips ang julekort MED frimerke på, det var en glimrende idê - da kan vi jo gå oss en tur etterpå og slenge korta i postkassen!!! Thanks!!! :smilyblomst:

Ha en fantastisk fin kveld, - snart helg nå!!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok takket ja til hjelpen når du først har den!

Snø hos dere også??

Her er det litt snø, deilig. Liker snø jeg :sjenert::danser:

Ha en herlig fredag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for godt tips ang julekort MED frimerke på, det var en glimrende idê - da kan vi jo gå oss en tur etterpå og slenge korta i postkassen!!! Thanks!!! :smilyblomst:

Ha en fantastisk fin kveld, - snart helg nå!!!!

:klem1:

Joa...

Det var ikke fra meg det tipset, men bare hyggelig!

:biggrin:

Urk...

Formen er bare no dritt idag.

Ba min kjære om å være hjemme, men det er mye greier han har å gjøre med jobben denne uka og neste så han hadde ikke anledning til det.

Har hivd i meg paracet og drikker nå varm solbærtoddy og har lagt slagplan for dagen.

Her er vi positive og ser fram til dagen, gitt!! :erter:

Dagens slagplan:

*Når TheaM våkner og har fått i seg frokost går vi en tur til byen og kjøper en julepresang eller to, prøve å være ute av døra seinest 9.50.

*Være hjemme igjen til seinest 12, gi jentungen lunch og legge henne. Da kan jeg sette meg med skolearbeid (har gjort minimalt denne uka) ens hun sover.

*Synge, leke osv...til Andre er hjemme igjen.

..... en helt vanlig dag igrunn, men jeg kjenner at idag må jeg ha det linet opp for å komme meg igjennom dagen.

Hurra for fredagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...