kospia Skrevet 13. november 2008 #3021 Del Skrevet 13. november 2008 Og jeg som ikke fant sminkespeilet mitt igjen.... da hadde jeg lagt det i kjøleskapet jeg fant melka i skapet sammen med melet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. november 2008 #3022 Del Skrevet 13. november 2008 Mange artige historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2008 #3023 Del Skrevet 14. november 2008 Her er en oppskrift på glutenfrie pitabrød: 3 dl lunkent vann 15 gram gjær 3/4 ts salt 400 gram melmiks, gjerne med fiber Deles i 5 deler, formes til ball som klappes ut til 3/4 cm tykkelse. Heves i 30 min, pensles med egg og stekes i 10 min ved 225 grader. Har ikke prøvd disse selv, men nå fikk jeg skrekkelig lyst på! Synes kanskje det høres ut som litt lite gjær? Spesielt siden de anbefaler litt ekstra gjær i glutenfri bakst... Hvis du prøver denne eller en annen oppskrift, så gi gjerne tilbakemelding på hvordan de ble! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3024 Del Skrevet 14. november 2008 Takk søte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 14. november 2008 #3025 Del Skrevet 14. november 2008 Innom med en goood fredags Ha en kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3026 Del Skrevet 14. november 2008 Takker, fant sjokolade i skapet så her har igrunn helga startet fint allerde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2008 #3027 Del Skrevet 14. november 2008 God fredagsmorgen! Sjokolade alt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. november 2008 #3028 Del Skrevet 14. november 2008 God fredagsmorgen! Sjokolade alt nå Det er alltids en tid for sjokolade Ha en god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3029 Del Skrevet 14. november 2008 God fredagsmorgen! Sjokolade alt nå Nå har jeg "venta til fredda'n" som bare f. Fire (OK, 8) ruter Firkløver. Smakte underbart... Idag skal jeg pante flasker. En plastsekk med tomflasker skal jeg dra med meg til butikken sammen med barnevogna. Spennende å se hvordan det går, men heldigvis er det ca 500 meter til butikken bare. Men, det der er igrunn kun det som står på dagens to-do liste. Butikken og studier. Rolig fredag i heimen med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. november 2008 #3030 Del Skrevet 14. november 2008 Ja det er alltid tid for en liten bit sjokolade Åssen gikk det med tomflaskesekken og vogn? Håper på en god helg i Marianneheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 14. november 2008 #3031 Del Skrevet 14. november 2008 Du har da bare spist to ruter firkløver? (Hvis du teller 4 i hver rute! ) Nå fikk jeg lyst på sjokolade også.. God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3032 Del Skrevet 14. november 2008 Ja det er alltid tid for en liten bit sjokolade Åssen gikk det med tomflaskesekken og vogn? Håper på en god helg i Marianneheimen SKUFFA!!! Joda, ikke no problem med vogn&flasker. Men ble veldig skuffa over summen, bare et-par-og-seksti kroner! Var det alt, lissom? Har fått lest litt fag, men har nå pakket bøkene sammen for å hoppe ut av "Student-MarianneE" og inn i "Mamma-MarianneE" Hvis noen lurer er jeg midt i kapittelet Hva er læring. Så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. november 2008 #3033 Del Skrevet 14. november 2008 60kroner... ikke mer? Det var en dårlig gevinst :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3034 Del Skrevet 14. november 2008 60kroner... ikke mer? Det var en dårlig gevinst :klø: Jeg vet det. Men det var ikke en sånn søppelsekk (usj, de lukter forresten vondt!) men en gjennomsiktig om vi har fått av kommunen for å hive plast i. Ikke var den helt full heller. Å.... Så sinnsykt lite jeg har å skrive om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. november 2008 #3035 Del Skrevet 14. november 2008 Ingeting i veien for å diskutere søppelsekkers kvalitet, utseende og lukt vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3036 Del Skrevet 15. november 2008 Husker før jeg fikk barn. Da var det deilig å ligge å ligge lenge, ikke nødvendigvis sove lenge men slumre litt. Så spiste vi treg frokost forran TV før vi reiste på cafè og drakk caffemocca og slikt. M.ao vi sløvet max og syntes det var veldig deilig. Nå er klokka 6.30 og jeg har vært oppe i 30 minutter bare for å ha litt rolig alenemorgen. Deilig med litt ensomhet før man må hoppe inn i mammarollen . Har jordbær/kiwi te, telys og mandarin. Føles igrunn ganske bra. Ha en fin lørdag, jenter! Takk for at dere gjør KG til en hyggelig plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3037 Del Skrevet 15. november 2008 Ikke lenge igjen til vi kan finne frem DVDen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. november 2008 #3038 Del Skrevet 15. november 2008 Deilig med litt ensomhet før man må hoppe inn i mammarollen . Har jordbær/kiwi te, telys og mandarin. Føles igrunn ganske bra. Hørtes deilig ut. Jeg koser meg med kaffe. Våknet kl 6 idag, helt av meg selv og var lys våken. Litt tidlig egentlig på en fridag, selv for meg. Men jeg elsker tidlig morgenstund da Synes det er koselig å stå opp i mørket og se at det lysner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3039 Del Skrevet 15. november 2008 Kunne ikke vært mer enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3040 Del Skrevet 15. november 2008 Husker før jeg fikk barn. Da var det deilig å ligge å ligge lenge, ikke nødvendigvis sove lenge men slumre litt. Så spiste vi treg frokost forran TV før vi reiste på cafè og drakk caffemocca og slikt. M.ao vi sløvet max og syntes det var veldig deilig. Nå er klokka 6.30 og jeg har vært oppe i 30 minutter bare for å ha litt rolig alenemorgen. Deilig med litt ensomhet før man må hoppe inn i mammarollen . Har jordbær/kiwi te, telys og mandarin. Føles igrunn ganske bra. Ha en fin lørdag, jenter! Takk for at dere gjør KG til en hyggelig plass. På tide å hoppe inn i mammarollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg