Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med super karakter - du har vært kjempe flink!!!! :smilyblomst:

Håper du sitter og slapper av nå, etter en lang dag!! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for 5! Gratulerer! :)

Sendte du oppgaven på fredag og har fått svar allerede? :hakeslepp: Hva slags folk sitter i helga og leser oppgaver? :klø:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så flott!!!!!!

Du er jo kjempe flink :biggrin:

Takk, men all ære til naboen min som hjalp meg.

Kanon bra!! :tommelsmil:

Hatt en fin helg? Må vær skikkelig rørende å høre barnet si mamma til deg for første gang :hjerter_rundt:

:klemmer:

Det var super rørende.

Snufs...

Gratulerer med super karakter - du har vært kjempe flink!!!! :smilyblomst:

Håper du sitter og slapper av nå, etter en lang dag!! :vin:

Slappet av, ja! Jeg :veslejenta: til Kalenderpikene på TV2Zebra

:hoppe: litt for 5! Gratulerer! :)

Sendte du oppgaven på fredag og har fått svar allerede? :hakeslepp: Hva slags folk sitter i helga og leser oppgaver? :klø:

:fnise:

Har lurt på det samme.

Men det skal vist gå max tre dager fra en sender inn oppgave til en får svar.

Bare en fordel spør du meg.... :mrgreen:

Dagen igår, ja....

Det var faktisk veldig hyggelig i kirka.

Kirker er ikke no sted jeg føler meg hjemme, føler meg nesten litt hyklersk men det var koselig.

Sang 5 sanger fordelt på to omganger og tida gikk fort.

Etter kirka reiste vi til pappa.

:sukk:

Hadde jo håpet han kom i kirka men det hadde jeg fått beskjed om på forhånd at var uaktuelt.

Det var mer enn det han gadd.

Hos pappa kom vi da med farsdagsgave og sjokoladekake og et ønske om å se cupfinalen.

Hvor skal jeg begynne?

Pappa var sur, furten, klaget på at TheaM ble urolig da hun ikke fikk spise selv men måtte mates, sur fordi jeg kjeftet på at pappa drakk øl på en søndagsformiddag (Helt tydelig prioriterer han øldrikking forran å se barnebarnet sitt i kirka), svarte med mutte enstavelsesord osv...

M.ao var han bakfull fra lørdagen.

Da jeg fortalte at jeg håpet å få karakter på oppgaven min innen tirsdag lurte han på "Hvilken faens idiot som sitter med sånt i helga" istedet for å prøve å svare oppmuntrende.

Er så dritt lei av han og det alkoholpåvirkede humøret hans.

Reiste rett til svigers etterpå, og det første jeg gjorde var å klemme svigerfar kun fordi han er som han er og ikke som min egen far.

Hos svigers lekte TheaM med klosser og dukkevogn, vi fikk middag og slappet av. Var ikke hjemme igjen før klokka var 19.

Jeg liker mine svigerforeldre bedre enn mine egene foreldre.

Det er den triste sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt en stor :hug: til deg...

Det er utrolig trist å se hva alkohol gjør med mennesker man bryr seg om. Av og til skulle jeg ønske det ikke fantes rusmidler i det hele tatt. Jeg syns det er trivelig å ta et glass vin sjøl og blir gjerne litt på en snurr av og til, men jeg har sett på nært hold hva misbruk gjør og jeg vet så godt hvordan det føles å være prioritert under en øl... :forvirret:

Godt du har gode svigerforeldre MariannE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MarianneE :vinke:

Gratulerer med 5 på oppgaven. Bra jobbet :hoppe:

Så fælt det måtte være for deg å bli møtt med en grinete og humørsyk far, som overhodet ikke viste interesse for barn og barnebarn :troest:

Det er trist når noen velger alkoholen foran familien, har selv vært der så jeg vet hvordan det føles. Godt at du har snille og gode svigerforeldre :jepp:

Ønsker deg en super mandag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring!

Igrunn vil jeg bare sette en strek over hele greia nå.

Øste alt ut av meg i barnahagen til ei som jobber der (bad om en samtale først, så jeg overfalt henne ikke....) og hun skulle nevne det for en annen i menigheten som har jobbet med rusmisbrukere.

Noen ord fra en fagmann kan jo være greit.

Kjenner jeg har fått nok av pappa og drikking nå.

Skal feire jul der, og han kommer til å få beskjed om at siden vi har med TheaM har han bare å holde seg edru.

Hvorfor kan ikke jeg bare ha en normal familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose::klemmer: til MariannE. Trist å lese om pappan din som sliter med rus. Ikke noe gøy i det hele tatt fordi det går utrover de nærmeste, nettopp deg.

Så fint av deg å ta det opp med en av de i barnehagen. Godt å få pratet med noen om det. Håper det ordner seg :hug:

Godt at svigers er snille og gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring!

Igrunn vil jeg bare sette en strek over hele greia nå.

Øste alt ut av meg i barnahagen til ei som jobber der (bad om en samtale først, så jeg overfalt henne ikke....) og hun skulle nevne det for en annen i menigheten som har jobbet med rusmisbrukere.

Noen ord fra en fagmann kan jo være greit.

Kjenner jeg har fått nok av pappa og drikking nå.

Skal feire jul der, og han kommer til å få beskjed om at siden vi har med TheaM har han bare å holde seg edru.

Hvorfor kan ikke jeg bare ha en normal familie?

Føler såå med deg :hug:

I går var det farsdag. Jeg ønsket ikke sende melding til hverken min far (har ikke nr, han sitter oppi nord og drikker seg ihjel, ikke snakket med han på snart to år)

eller min stefar som jeg har vokst opp med. Det er trist. Selv ikke samboeren min ønsket sende en melding til sin far. Ingen av dem vet at de skal bli bestefar heller. Min stefar drikker ikke, men er ikke helt normal heller :ler:

Eneste trøsten jeg kan gi deg Marianne er at du er i godt selskap! Kong Alkohol er et helvete for mange. Jeg kan jo ikke drikke engang nå, så gidder ikke fylle jula mi med fyll! Så det er deilig å bestemme selv. Også pga alkohol har vi bestemt oss for å feire jul uten dem, blir bare oss to i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snupper: :kyss:

Først av alt:

Nå er jeg ferdig med å lese Stormens Tid av Ken Follett.

For en bok!

Sukk....

Litt små irritert på mannen min idag.

Avtalen er at siden jeg trener på mandager skal han vaske opp.

Nå er det andre gangen på rad han har "glemt" det og heller sittet med PC og annet.

Gjett hvem som må vase opp istedet....

Synes det er utrolig dårlig gjort.

Eneste jeg svaret jeg får når jeg sier jeg synes det er dårlig gjort er bare Sorry, jeg gjør det ikke med vilje asså!

Hvem tvinger ham til å la være, tro?

:kari:

Nå er det tid for frokost, så er det ut av huset og i barnehagen.

Når jeg kommer hjem og vesla skal sove skal jeg prøve å fa satt meg til med studiene mine.

Begynne på kurs 2, allerede 1/4 unnagjort.

:lillesky:

Ha en fin dag damer:

:romeo: <---- lovely!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen i det med at pcen er mye mer tiltrekkende enn oppvasken... Han "glemmer" det ikke så rent sjelden, min heller! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

*serverer* :kaffekopp:

:nigo:

Legger ved en :sjokolade: til megselv.

:ler2:

Kjenner meg igjen i det med at pcen er mye mer tiltrekkende enn oppvasken... Han "glemmer" det ikke så rent sjelden, min heller! :roll:

Alt er jo igrunn mer tiltrekkende enn oppvasken, men det er noe med det at det må gjøres uansett.

Ønsker meg forresten plass til oppvaskemaskin...

Da min kjære (ja, han er gått tilbake til å bli min kjære nå...) kom hjem fra jobben syntes han at jeg trengte en oppmuntring, så han :roser: med en bukett fine, gule nelliker.

Nelliker er vist :nei: å kjøpe til noen, men jeg liker dem.

Synes de er fine.

Det er forøvrig leeeenge siden han gjorde noe slikt sist.

Muligens skjedde det i fjor en gang...

Har begynt på kurs2 nå: Læring.

Kapittelet jeg har begynt på handler om læreplanverket for grunnskolen.

Foreløpig tørr teori, men spennende å se hvor gjennomtenkt alt er.

Det er knapt en ting der i gården som er overlatt til tilfeldighetene.

Heldigvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig å få blomster :) Så når man er så heldig å få blomster så kan man ikke klage på at det er feil sort. Jeg er ikke så veldig glad i nelliker, men ville nå sikkert blitt kjempeglad. Er jo tanken som teller. Men jeg har lært min til at nelliker er begravelsesblomster, og at det er roser, potteplanter eller tullipaner som gjelder :ler) Syns tanken var god! Er kanskje litt dårlig samvittighet for å overlate alt til deg. Det bør de ha. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om vi ikke hadde hatt oppvaskmaskin. Blitt godt vant!

Ha en herlig kveld. Tirsdager er tvkveld for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til deg, håper du har det bra! tenker på deg selvom jeg ikke rekker å stikke innom alltid. er så kjedelig å ikke ha internett hjemme :sur:

gratulerer med 5 forresten! :vin: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er så jævlig i trøbbel i kveld!

Sov 4 timer i natt, og det er sånn ca det jeg har sovet i tre uker nå.

Skjønner ikke hvorfor jeg skal trøbble med sovinga, synes liksom ikke jeg fortjener det. :ler:

I tilleg driver jeg og leser om læreplan for grunnskolen, og det er igrunn fryktelig kjedelig og tørt stoff. Kjenner jeg trøbler med å holde øynene åpne.

Hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...