Gjest ~Milla~ Skrevet 6. november 2008 #2941 Del Skrevet 6. november 2008 Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2942 Del Skrevet 6. november 2008 Hva var det jeg skulle i byen igjen? Jo, det var den PCen! Det glemte jeg..... Men jeg fikk vært innom H/M og Lindex uten at det le no mer enn en BH på meg. Fin BH til 50 på sånn restestativ... På Lindex fikk jeg hengt av en kjole til TheaM til jul, hvis faren hennes er enig. Jeg fikk vært på IcaMaxi bare for å se at krydderblandingen til indisk ris ikke var der. Fikk kjøpt kaffemocca og jordbær/kiwi te i løsvekt. Spent på den teen, er ekstremt sær på sånt. Hos TilBords beundret jeg pene juleting I butikken Bitteliten kjøpte jeg ulltrøye og findlansdhette/lue i ull til 69 stk. På vei hjem kjøpte jeg brød, kylling, sur/søt saus. Men Elprice og PCen..... nei, det glemte jeg! Susehuet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #2943 Del Skrevet 6. november 2008 Den teen hørtes iallefall utrolig god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. november 2008 #2944 Del Skrevet 6. november 2008 Tilbords og kremmerhuset har fått inn så mye flotte og stilige juleting. Tror jeg kunne kjøpt hele butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2008 #2945 Del Skrevet 6. november 2008 tilbords de har så mye lekkert altså! får nesten lyst til å gifte meg slik at jeg kan dekke bordet til et nydelig vinterbryllup.. hei, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 #2946 Del Skrevet 6. november 2008 Hei du - jeg sitter på jobb og mumser sukkererter og forsøker å tenke ut en glitrende innledning på saken jeg skal skrive - bare jeg får til starten, så kommer resten av seg sjøl.... men så var det det å få til starten Høres ut som du har vært på litt av en handlerunde i dag - jeg skal på bytur og handletur i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2008 #2947 Del Skrevet 6. november 2008 Sukkererter..? Som snacks, rå..? :klø: Er det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 #2948 Del Skrevet 6. november 2008 Sukkererter..? Som snacks, rå..? :klø: Er det godt? Å ja! Yummy!!! Kjøper en hel pakke med sånne runde sukkererter og knasker dem i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2008 #2949 Del Skrevet 6. november 2008 Det tror jeg sannelig jeg skal prøve! Er vel hakket sunnere enn diverse annet snacks! Men, runde sukkererter..? Finnes det ikke bare en slag sukkererter..? Beklager at jeg har kuppa dagboka di med sukkerertsnakk, MariannE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 #2950 Del Skrevet 6. november 2008 Det finnes flate og runde - du ser det på pakkene i butikken og ja det er sunn snacks. Veldig godt i salater også forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 6. november 2008 #2951 Del Skrevet 6. november 2008 stikker bare innom for å si hei!!! Så fint at du ble ferdig med oppgaven!!!! Du har vært flink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 6. november 2008 #2952 Del Skrevet 6. november 2008 Innom for å hilse litt her jeg Alt bra? Flink du er med oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2953 Del Skrevet 6. november 2008 Den teen hørtes iallefall utrolig god ut Det var den og. Jeg som ikke liker te har alt drukket to kopper! Tilbords og kremmerhuset har fått inn så mye flotte og stilige juleting. Tror jeg kunne kjøpt hele butikken Jeg vet det. Spesielt TilBords har jeg siklet over idag. Men Kremmerhuset har så fine julestrømper og kalender. Vil ha.... tilbords de har så mye lekkert altså! får nesten lyst til å gifte meg slik at jeg kan dekke bordet til et nydelig vinterbryllup.. hei, forresten Hei igjen! Vinterbryllup er vakkert. Det tror jeg sannelig jeg skal prøve! Er vel hakket sunnere enn diverse annet snacks! Men, runde sukkererter..? Finnes det ikke bare en slag sukkererter..? Beklager at jeg har kuppa dagboka di med sukkerertsnakk, MariannE! No problem. Sukkererter er noe av det beste jeg vet. Spes de runde, åpne dem, tygge i seg ertene og deretter skallet.... OMG det er digg! stikker bare innom for å si hei!!! Så fint at du ble ferdig med oppgaven!!!! Du har vært flink!!! Takk, har sittet og reinskrevet nå så i morra blir den levert tenker jeg. To dager før fristen. Innom for å hilse litt her jeg Alt bra? Flink du er med oppgaven Takk, så snilt av deg. *** Som nevnt har jeg sittet og ført inn oppgaven på PCen. Tipper jeg leverer imorra. Sitter og ser fotball med Andre og broder'n. Sistnevnte hadde med brus og superchips.... Se ferdig kamp nå så er det natta. Sove godt i natt jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2954 Del Skrevet 6. november 2008 Hva faen!! ser fotball, Saint Attien mot RBK, 2-0 målet til SA kom på hands som både dommer og assistentdommer godkjenner møkka! Fy og faen asså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. november 2008 #2955 Del Skrevet 6. november 2008 Natta, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2956 Del Skrevet 7. november 2008 Natta, sov godt! And so I did! Sov ca halvannen time lengere enn det jeg har gjort på 14 dager nå. Våkna nemlig ikke før 5.30. Det var deilig, er så dritt lei av å våkne kl.4 og ikke få sove igjen! Men, igår hverken sovna jeg på sofaen eller var spes trøtt til tross for at klokka var rundt 23.30 da jeg kom meg i seng! Kanskje det var det som skulle til? Nok om det!! Dagens plan: *Ta av sengetøy-gjort! *Vaske:-Barnerom -Soverom -Stue -Kjøkken -Bad -Gang -Trapp *Tørke støv *Brette sammen klær *Vaske opp *Ta pølser opp av frysa *Handle *Legge på sengetøy *Skrive ferdig innføringa på oppgaven min og så sende den Ingen fritidsproblemer idag heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2957 Del Skrevet 7. november 2008 Herregud for en dag dette har vært fram til nå. For å si det sånn: Småjenter som står i vannskåla til kattene blir fryktelig våte på beina.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 #2958 Del Skrevet 7. november 2008 Du har visst nok å henge fingrene i som vanlig! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 7. november 2008 #2959 Del Skrevet 7. november 2008 Herregud for en dag dette har vært fram til nå. For å si det sånn: Småjenter som står i vannskåla til kattene blir fryktelig våte på beina.... du blir aktivisert ser jeg. Håper ting har roet seg ned nå og at du får ei super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2960 Del Skrevet 7. november 2008 TheaM sa akkurat mamma for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg