Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg studerte satte jeg opp oppgavelyden - eller et stikkord i midten på et stort ark, så skrev jeg på alt jeg kunne komme på rundt - uansett hvor fjernt det kunne virke. Surfa litt på nettet - og fant flere ideer og innfallsvinkler... og med litt te, skjokolade og rocka musikk, så løsna det etterhvert!!! Håper det løsner!!!!! Go klem til deg som sliter sånn. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som du er i en slitsom fase av oppgaveskrivinga..! Håper det hjalp med en pause! :jepp:

Har du det bra ellers..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg studerte satte jeg opp oppgavelyden - eller et stikkord i midten på et stort ark, så skrev jeg på alt jeg kunne komme på rundt - uansett hvor fjernt det kunne virke. Surfa litt på nettet - og fant flere ideer og innfallsvinkler... og med litt te, skjokolade og rocka musikk, så løsna det etterhvert!!! Håper det løsner!!!!! Go klem til deg som sliter sånn. :klem:

Dette anbefaler jeg virkelig :jepp: ta en skikkelig brainstorming, bruker å hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips.

Faktisk er jeg ferdig med den værste opgaven og har nå gått over på oppgave nr. 2:

Hvordan leken bidrar til å utvikle barns personlighet

Mye enklere den....

Ellers har det stort sett vært en møkkadag.

Andrè og jeg har stort sett smådiskutert i hele dag- noe vi ellers sjeldent gjør.

Jeg har følt meg utslitt og har tatt meg nær av alt og han... vel.... han har bare vært teit!

Sistnevnte skal snart opp til broder'n og se fotballkamp.

Tror jeg kryper i seng i det øyeblikket han reiser.

M.ao; innen en time.

Har trøbbel med å holde øynene oppe idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger er det ganske håpløst med oppgaver som "sitter fast", men det pleier jo å løsne etterhvert, da. Heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte ny rekord igår:

La meg 20.40 med ambisjoner om å lese litt.

Ambisjonene rakk jeg knapt tenke, jeg sov før min kjære rakk å si natta til meg.

Satser på at dagen idag blir bedre, skjønt... den har allerede begynt med :sengekos: så litt grei start har det tross alt vært. :fnise:

Ny barnehagedag, så jeg må få opp jentungen straks.

Hører hun er våken nå.

Igår gikk vi rekord tidlig fra barnehagen, trodde jentungen hadde feber, men da jeg kom hjem og målte var hun ikke i nærheten engang og var opptatt av å dra på en pose med to epler i samt å prøve å dra ene katten i halen.

I barnehagen var hun både varm og virket slapp.

Hun var tydelig frisk men varm (når jeg tenker meg om hadde hun litt mye klær på).

Forøvrig har jeg en kul i panna etter at jentungen skalla til meg igår.

Det var så vondt at tårene rant.

Jaja.... tåka ute ser ut til å lette, på tide å la onsdagen få komme igang.

ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. Hvordan gikk det med lillejenta når ho skalla deg da..?

Håper det gjorde underverker med en god natts søvn, og at dagen er like bra fremdeles som i dag morges! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, å bli skallet i pannen er utroooolig vondt.

Håper ikke lillejenta blir syk :kose:

Forkjølelsen hennes ser faktisk ut til å være på retur, så her er det ingen syke barn.

Heldigvis!

Oisann.. Hvordan gikk det med lillejenta når ho skalla deg da..?

Håper det gjorde underverker med en god natts søvn, og at dagen er like bra fremdeles som i dag morges! :lur:

Vel... hun skallet til meg rett over øyet, på enden av øyenbrynet å jeg har en fin kul.

Ikke at hun la no merke til det.

Jeg gråt mens hun bare herja videre.

:ler:

For en månedstid siden skrev jeg at jeg skulle starte et prosjekt. ProsjektTømmeFrysa!

Det tar litt tid har jeg funnet ut.

Driver jo med det enda!

Merker fantasien begynner å dabbe av.

Lurer alt på hva jeg skal finne på til middag i morra.

*Noe med pølser (type chilipølse)

*Pizza (har ferdige pizzabunner i frysa, men det er ikke det samme som hjemmelaget)

*Pytt og panne (Usj..... smakløse greier)

*Pannekaker (men har jo ikke det i frysa)

*Fisk (har ikke det i frysa heller, men det hadde vært litt godt)

*Fiskepudding (med hvitsaus og reker. Namm Har ikke noe av det der i frysa men....)

*Kunne laget pasta, men det er et kapittel for seg selv til tider.

Først må jeg lage to typer siden jeg spiser glutenfritt. Så har Andre og jeg veldig forskjellig smak når det kommer til tilehør. Han foretrekker pasta servert med kjøttdeig og tomatpurè, ketchup og sennep. :forvirret:

Jeg derimot liker tomatsauser, pasta med ostesaus, pasta med revet ost, bacon og tomater... Alt annet enn den møkka min kjære liker.

:Nikke:

Du verden så matfiksert jeg ble nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har også mistet matlysten om dagen! I går fikk min kjære pølser med brød til middag :ler:

Jeg sitter å suger på potetgull med salt når jeg er uggen :)

Prøver å få i meg mat men er langt ifra det som er anbefalt pr dag. Jaja, orker ikke styre så med det, spiser når jeg orker.

Fisk har jeg i fryseboksen, har litt lyst på hjemmelaget fiskegrateng. Det syns jeg er godt, men aromatkrydder, sprøstekt bacon, potet, smeltet smør og kokt gulrot :)

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
*kikker innom og fniser av MariannE som sliter med middagsopplegg* :fnise:

Hverdagsdrama vet du!

:fnise:

Bare innom med en hilsen etter et par KG-løse dager ;)

Har sett du har vært borte, ja.

Hvor har du holdt deg?

Jeg har fått super masse hjelp til oppgavene mine nå.

Tok meg en tur over til naboen som er førskolelærerstudent og vi ble sittende og diskutere mens jeg noterte stikkord.

Så nå er det bare for meg å reinskrive notatene og sende hele møkka inn.

Drit fornøyd!!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det!

Satser på en 6'er, men kan nøye meg med lavere og.

:lol:

I dag skal jeg en tur til Elprice med PCen og en mus jeg ikke får til å virke.

Hater å gjøre slikt, for jeg har så lite peil på data.

Lurer og på å innom å kjøpe enten julegave eller julekjole til TheaM.

Har jo de pengene jeg tjente i helga på bruktmarkedet så det kan jo være greit å kjøpe noe nå mens jeg har penger....

:shoppe:

Ikke no spennende ellers å føye på.

Sulten og glad jeg skal lage frokost nå.

Ha en glad dag, jenter!

:roser:

Dagens middag:

Kylling, ris og noe ved siden av...

:kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...