janne84 Skrevet 30. oktober 2008 #2861 Del Skrevet 30. oktober 2008 er helt enig med deg!!! liker ikke at det er "jentefarge" som da er rosa, og guttefarge som er blå... kjøper sjeldent rosa klær til venners barn etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #2862 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kunne ikke vært mer enig med dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2863 Del Skrevet 31. oktober 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. oktober 2008 #2864 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg synes det er kjempesøtt med småjenter som er litt dollete og pyntete og opptatt av rosa og prinsesser jeg. Kanskje nettopp fordi jeg aldri var sånn selv som barn. Og jeg har lært min lille niese på to og et halvt viktigheten med fine vesker. Så fra hun klarte å si veske selv, hun var vel rund halvannet år, spør hun alltid om å få se på veska mi når hun ser meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2865 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg synes det er kjempesøtt med småjenter som er litt dollete og pyntete og opptatt av rosa og prinsesser jeg. Kanskje nettopp fordi jeg aldri var sånn selv som barn. Og jeg har lært min lille niese på to og et halvt viktigheten med fine vesker. Så fra hun klarte å si veske selv, hun var vel rund halvannet år, spør hun alltid om å få se på veska mi når hun ser meg. Det med veska urde jo være en selvfølge! Urk.... Har på nettbanken og lagt inn regninger for 3.700kr til betaling. Mye annet jeg heller vil bruke de pengene på.... Skulle og ønske at TheaM le kvitt hosten sin, nå har hun vært bra om natta noen dager, men i natt var hun våken en gang i timen fra kl.1 og hosta og gråt/sutra om hverandre. Ønsker meg en frisk unge!! Uansett: Nå er det på tide med frokost her i huset før jeg kler på oss og tusler en tur over til byen. Må bytte en pysj jeg har jeg kjøpt til min søsters lillejente og som vanlig: Did anyone say coffee? Ha en fin fredag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. oktober 2008 #2866 Del Skrevet 31. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2867 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvor idiot går det ann å være? Seriøst..... Hvor uansvarlig mamma er det lov å være før noen bør slå alarm? Here's the case: Jeg kan ikke finne vinterposen til jentungen!!! Går det faen ann?? Også..... Fikk mensen om tirsdagen og nå har jeg fått gnagsår av bindet!!! Å jada, gnagsåret er der! AU! Faen så bra jeg har smågodt og cola i kveld...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #2868 Del Skrevet 31. oktober 2008 Oi oi... Tøff kveld hos deg med andre ord! Godt du har smågodt! (Så du spiser smågodt, med andre ord? Hørt så mye forskjellig om smågodt og cøliaki...) Synes ikke du er noen uansvarlig mor selv om du ikke finner vinterposen forresten! Håper cola og godteri gjør kvelden litt bedre! Du får krype sammen i sofaen i en stilling hvor gnagsåret ikke plager deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2869 Del Skrevet 31. oktober 2008 Oi oi... Tøff kveld hos deg med andre ord! Godt du har smågodt! (Så du spiser smågodt, med andre ord? Hørt så mye forskjellig om smågodt og cøliaki...) Synes ikke du er noen uansvarlig mor selv om du ikke finner vinterposen forresten! Håper cola og godteri gjør kvelden litt bedre! Du får krype sammen i sofaen i en stilling hvor gnagsåret ikke plager deg! Smågodt har jeg aldri reagert på. Desuten står det jo varedeklarasjon på eskene med godtet i. Gnagsåret er forresten bare vondt når jeg står eller går. Det er jo liksom aldri..... I morra blir det spennende. Skal i lokalet der barnehagen er og skal delta på bruktmarked. Vi skal selge barneutstyr osv til en billig penge. Spent på om jeg får solgt no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2870 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror jeg skal finne fram boka mi og legge meg under teppet på sofaen og lese. På en annen side, etter 10 min blir det bare uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #2871 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, men har sett at noen mener de skjeene man bruker til å plukke godteriet med kan "smitte" fra de godtebitene man ikke kan ha... Men det gjelder kanskje bare de som er mest følsomme! Tror sannelig jeg skal kjøpe smågodt i morra jeg!! Gjør det noe om du sovner etter ti minutter forresten..? Det betyr vel bare at du trenger søvn..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2872 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, men har sett at noen mener de skjeene man bruker til å plukke godteriet med kan "smitte" fra de godtebitene man ikke kan ha... Men det gjelder kanskje bare de som er mest følsomme! Tror sannelig jeg skal kjøpe smågodt i morra jeg!! Gjør det noe om du sovner etter ti minutter forresten..? Det betyr vel bare at du trenger søvn..? Kjøp smågodt og kos deg, du! Mitt har jeg kjøpt på Meny på tilbud. Mallorcalanding..... Det gjør vel ikke no om jeg (noe jeg gjorde) men når det fint kan skje hver kveld og gjerne da en time-halvannen.... Tenker jeg kan jo prøve å la være noen ganger. Men, når jeg får det gode fleeceteppet mitt over meg da.... :søvn: Se ferdig Senkveld så er det rett i seng. Alene denne gang, min kjære er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2873 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå skal jeg tusle i seng. Bare håper TheaM sover hele natta.... Sove godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 31. oktober 2008 #2874 Del Skrevet 31. oktober 2008 Her spises det også smågodt Ha en flott helg og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2875 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jøss, har ikke jeg lagt meg enda? Finner senga nå, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. november 2008 #2876 Del Skrevet 1. november 2008 Innom med et lite vink fra morgenfuglen hehe Skal på Sound of Music i kvled, gleder meg veldig Smågodt er æsj... sjokolade derimot... Gjorde den tabben i sommer å kjøpe med et lass sjokolade i taxfree'n. Nestle dessertsjokolade. Finner ikke den i Norge lenger, dessute er det billig på taxfree. Men altså 5-6 kg sjokolade i hus for en sjokoladeelsker går ikke bra. De ble borte ganske fort. Regnet på etterpå at jeg hadde spist ca en kg i uka. Det er ganske mye tror jeg Håper du får en fin dag. Og at at du får solgt litt, det er alltid kjekt. oi... kom på at jeg må lese av strømmen før jeg drar etterpå... det var innen 1. november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2008 Forfatter #2877 Del Skrevet 1. november 2008 Har røbbel med å se for meg deg spise en kg sjokolade i uka, men jeg tror deg når du sier det. Takk for at du minnet meg på strømmen, det hadde jeg glemt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2008 Forfatter #2878 Del Skrevet 1. november 2008 -6 ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 1. november 2008 #2879 Del Skrevet 1. november 2008 vi har endelig + grader vi her!!!!! og ikke minst strålendes Skal til med i dag da marianne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. november 2008 #2880 Del Skrevet 1. november 2008 Strømmen ja, stemmer den skal leses av.... (sender samboern ut i gangen for å lese av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg