Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Nei jeg mente da hun skulle ut i snøen :fnise:

Kanskje man kan få komme på middag idag? Så slipper man lage selv! :bolledeig:

Jeg driver og med panel.no, genialt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm....

Andrè har vært og handlet klær til TheaM.

Han har da kjøpt:

*En stk svart olaukse med lenke fra forran og til baklomma hvor den da er festet i en bamse

*Spiderman pysj

*En "rocka" cardigan.

Veldig lite jentete, men litt søtt at han gikk og handlet på egen hånd.

:sukk:

Jeg har så lyst på noe snop!

Ha gjennomsøkt det vi har men alt er Andrè sitt, altså ting jeg ikke kan spise for det er gluten i.

Spiser heller en økologisk gulrot mens vi er på CSI:NY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan anbefales :biggrin:

Natta!

Å sove, ja?

Ha ha....

Regner med det var de spørreundersøkelsene du mente....

Takk for tips i dagboka mi! :) Funker det for alle kaker?

Ha en fin torsdag! :jepp:

Jeg har enda ikke ødelagt en kake på dette viset, og jeg har gjort det noen år...

Bruker da forresten Toro fin kakemiks eller Toro fin melblanding

God morgen! :kaffekopp: Dette er en kopp deilig te til deg! :)

En fruity Garden håper jeg.....

I skrivende stund driver TheaM og strever fælt.

Hun har funnet posen med papirsøppel og har dratt den med inn i stua og er nå veldig ivrig med å tømme posen og legge alt oppå hverandre på stuabordet.

:ler:

Fått mail fra ei venninne som har blitt dumpet av kjæresten.

vet aldri hva jeg skal svare på slikt, jeg har det så godt i forholdet mitt og har alltid hatt bare den ene kjæresten, vi har vært sammen siden 1996, da var jeg 18 år.

Vi har ikke et perfekt forhold (tror forresten ingen har det) men vi har det godt sammen og igrunn alltid hatt det.

Kjærlighetssorg har jeg ingen erfaring med, ihvertfall ikke av den alvorlige typen, såjeg føler at jeg bare sitter og piper noe halvfornuftige greier.

Nuvel....

Dagens planer:

Igrunn ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjærlighetssorger er uansett like, så man kan aldri helt vite hvordan noen har det. Og man er forskjellig som personer også. Så noe fastisvar finnes definitivt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjærlighetssorger er uansett like, så man kan aldri helt vite hvordan noen har det. Og man er forskjellig som personer også. Så noe fastisvar finnes definitivt ikke.

Sant det, men skulle bare ønske jeg kunne komme på noe smart og si noen ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg synes også det er kjempevanskelig, selv om jeg siter rett oppi det selv. Jeg tror det er bedre å være ærlig og si at du ikke ar opplevd det selv, så du kan faktisk ikke helt relatere, men at hvis hun trenger noen som kan lytte, så er du der for henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som jeg ser det, så tror jeg det ikke er så viktig å si det som er 100% riktig, det er mer viktig å få frem at du er her for henne om hun trenger det :)

Hmm..

Jeg skulle skrive noe mer da jeg gikk inn i boka di, men jeg husker det ikke lenger..

I'll be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :hallo:

Håper du får en lækker dag!!!

Vært bra til nå!

Sånn som jeg ser det, så tror jeg det ikke er så viktig å si det som er 100% riktig, det er mer viktig å få frem at du er her for henne om hun trenger det :)

Hmm..

Jeg skulle skrive noe mer da jeg gikk inn i boka di, men jeg husker det ikke lenger..

I'll be back!

*venter i spenning*

Tror jeg har funnet julepresang til Andrè:

http://www.gullfunn.no/frame_tilbud.html

Manne-smykket nederst til venstre.

Han er vanligvis ikke en som bruker masse slikt (heldigvis) men dette var ordentlig fint og noe jeg vet han vil like.

På tilbud nå og.

Hmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj.... linken til gullfunn viste jo ikke sida jeg fant!

Etter å bladd et par ganger har de ting til menn, og der har de sølvanheng på lær(?)snor til menn.

Fine, men med den røffe stilen som er litt sexy synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bladet "Mamma" var det intervju med Nina Stensrud Martin (jobber i b.la Reiseradioen) og hun sa noe av det jeg tenker, og jeg var glad noen satte ord på det:

Å, hun (datteren) elsker de prinsessegreiene, og jeg tenker bare: -Faen, kan du ikke klatre ned det jævla tårnet sjøl. Men det kommer vel. Håper jeg. Jeg var aldri sånn. Jeg har aldri vært opptatt av rosa og den pyntegreia. Det har heller aldri vært noen drøm å stå hvit brud for eksempel.Jeg går nesten alltid i svart, og må innrømme at jeg synes det hadde vært litt kult hvis hun kunne bruke den dødningehode T-skjorta litt oftere. Men det er jo dumt det også, når barna blir en liten kopi av foreldrene. Men den prinsessegreia, altså. Jeg fatter ikke hvor det kommer fra.

Godt sagt.

Tenker jeg går og forberede middag istedet.

Hjemmelaget pyttis av restemat og småplukk fra frysa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...