Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Bare for å oppsummere dagen:

(kronisk rekkefølge)

:kgbaby:

:sleeping:

*Lese smileyen som er borte*

:humpe:

:popcorn: <-- frokost

:hallo:

:husarbeid:

:kose:

Også.. en... æsj, det ble liksom ikke som jeg tenkte.

Tror jeg tar natta nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi :fnise: hva skal jeg skylde på da? ikke ammetåka hvertfall. fredagskveld mente jeg.

Er du der ute leste jeg også i sommer.. tror jeg. er det den boka med de evige mail-dialogene frem og tilbake?

syns også den var bare rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi :fnise: hva skal jeg skylde på da? ikke ammetåka hvertfall. fredagskveld mente jeg.

Er du der ute leste jeg også i sommer.. tror jeg. er det den boka med de evige mail-dialogene frem og tilbake?

syns også den var bare rar.

Ja, det er den.

Var temmelig forvirret en stund, var han mannen hennes død eller ikke?

Nå har jeg forstått at han er død og når hun så ham på bussen var det ikke ham.

Confussed.... :eeeh:

Mann, barn og katter sover enda.

TheaM har :sove: siden ca 22.30 m.ao, ikke vært våken i natt. :tommelsmil:

Jeg har sneket meg stille og rolig opp for å ha litt alene-morgen og for å trøkke i meg potetgullrester fra igår..... :sjenert:

Dagens planer

*Ta sparibs opp av fryseren

*Pakke om stelleveske

*Innom svigermor som er barnevakt hos svogerS og svigerinneK

*kaffe på Tullis i Skien

*Kose meg med mann&barn

.....det siste er første prioritet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden av Norge irriterer vettet av meg!

Aner ikke hva den dumme lyden er!

Eller... jeg vet hva det er, men den dumme dommeren er uenig med meg!

Vi har hatt en fin lørdag.

Blåst nesten bort, drukket kaffemocca, handlet på Rema 1000 for 700kr (bare bleier og kattemat kom på 200 kr! :dåne: )

Mann og min bror er nå på håndballkamp mens jentungen og jeg er hjemme.

Hun sitter ved siden av meg og spiser middag så det går unna.

Kvelden i kveld blit tilbragt hjemme, med selskap av min bror, min kjære mann og kanskje et Play Station spill eller en film? :enig:

Lurer på om jeg får dem til å se Sex&Singelliv?

Tviler.... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du bør få dem til å se på sex og singelliv jeg :jepp:

Her blåser det også noe innmari, da jeg syklet hjem fra jobb isted var det vanskelig å sykle rett, så mye blåste det! :overrasket: Da er det deilig og komme inn :Nikke:

Håper du får en fin lørdagskveld Marianne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mymlen!

Du er ny her inne i boka mi!

velkommen....

Idag er jeg bare.... lei meg!

Min "kjære" fant ut at siden han har fått bot for å prate i mobil og en parkeringsbot måtte han spørre drosjeeieren om å kjøre ekstra idag.

Så halv fem i morges (han hadde glemt å stille klokka og reiste i tillegg en time for tidlig) reiste han avgårde for å hente drosja.

Klokka 16 i ettermiddag skal han på en av de jævla håndballkampene sine og kommer nok hjem en halvtimes tid før TheaM skal i seng.

Hvorfor er jeg lei meg?

Jeg er lei meg fordi han velger selv å jobbe ekstra idag, og overlater jentungen ti meg hele dagen.

Har jo ingenting imot å være sammen med min egen datter, men det er så enkelt for ham!

I tillegg hater jeg håndball interessen hans.

damelaget til Porsgrunn.

Ikke missforstå, jeg er ikke sjalu og tror han vil dumpe meg for en av dem på laget.

Men, han anstrenger seg så veldig for å glede laget.

Han og min bror blir bedt på fester (Kick-offs), får masse oppmerksomhet ellers, hedersplass på tribunen under kamper. Han kjøper megafon, spesielle lys, alt mulig for å glede laget.

Hva med meg som blir sittende hjemme med barnet?

Om 4 uker skal min kjære og brodern være med til Stavanger (med plass i spillebussen!) for et kombinert besøk hos min søster&familien og se to kamper.

Laget må jo ikke bli skuffa!!

Hva med meg da som da får æren av å være alenemor en helg?

Greit, den Stavangerturen kan jeg takke megselv for, sa at han kan reise på et par betingelser; b.la julegavebytte med søster&familien.

I dag er jeg litt trist for at han velger å jobbe ekstra istedet for å være med oss her hjemme.

Sikkert satt aaaalt formye på spissen, men det driter jeg i.

Min dagbok- jeg mener hva jeg vil!

En positiv ting:'

For første gang på en uke har TheaM sovet hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

TheaM er veldig opptatt av babyhalren sin nå.

Siden hun er så forkjølt og tett i brystet bruker hun flutide i babyhaler som hun puster inn.

Den halreren er ufattelig spennende å prøve på mamma, på bamsen, på seg selv, pakke opp og ned av esken....

For dere som ikke vet hva dette er:

http://www.trudellmed.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt hva du mener.. Mannfolk setter ofte sine intr foran dama sine intr.. En utblåsning og kjefting gjør bare godt det :klem:

ikke når den kjeftinga og utblåsinga har vart i to år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

innom med en :klemmer:

Hvis det er noen trøst så tror jeg manfolk bare er sånn. (noen ihvertfall, og de som ikke er sånn har andre negative sider. :fnise: )

Det hjelper gjerne litt på å høre det - så man slipper å sitte igjen med tanker som er det meg det er noe galt med, eller forholdet vårt det er noe galt med eller han det er noe galt med - menn er genrelt sett mye mer egoistiske enn oss kvinner. Og det mener jeg helt bestemt. (til gjengjeld har selvfølgelig de ting de er bedre på enn oss, bare sånn for at det ikke skal høres ut som jeg rakker ned på mannfolka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catwoman:

:klemmer:

Du er go du....

Dagen ble bra, planen var å treffe venninneIda men hun kunne plutselig ikke allikevel.

Da kasta jeg meg over telefonen og ringte til venninneTonje så hun og datteren traff TheaM og meg så vi ruslet en tur i byen og kjøpte brød på bensinstasjonen og boller til barna.

Ufornuftig mamma og gav jentungen bolle og kuli til lunch.....

Ellers har jeg sett på Ungkaren idag for noe sånn som første gang i mitt liv.

Har og jobbet med skolearbeid

Badet barn (måtte det etter at hun samlet sammen middagen sin på kjøkkenbordet og la hodet oppi)

Husarbeid generelt

Laget tre middager (1 til TheaM og meg, så til Andrè og tilslutt en til broder'n)

Tatt av og snart lagt på sengetøy

kjent at jeg er trøtt.

:ler:

Nå skal jeg gå og rydde kjøkkenet, legge på sengetøy, vaske opp og kanskje sette meg med skolearbeid om jeg orker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt du blir irriteret og lei deg over prioriteringene hans!

Hyggelig å lese at det ser ut som du har hatt en fin søndag likevel da.

Hvordan ble spareribsene? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...