Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marianne! Har du lest frognerfitter?

:klem:

Ja, ble ferdig med den på fredag.

Litt spesiell bok, helt OK å lese men ingen imponerende litteratur....

Siste 12 timene av døgnet har igrunn vært noe møkk.

Begynte med at Andrè og jeg hadde en diskusjon rett før han skulle reise på jobb. jeg var litt irritert fra før av etter et besøk hos pappa så da jeg kom med den utløsende faktoren til diskusjonen var det nok ikke helt gjennomtenkt.

Var bare sliten og lei av å stå opp hver eneste morgen med TheaM. Igrunn er det ikke så ille, hun våkner sjeldent før 7 men noen ganger hadde det vært fint om han og stod opp -og det var da den kritiske setningen fra meg kom- slik som broren hans gjør med sine.

Dumt sagt av meg, vet det irriterer.

Men, han reiste da avgårde på jobb med et krast "glad i deg" og jeg ble sittende igjen etter at TheaM var i seng med verdens største ensomhetsfølelse.

Vanligvis setter jeg pris på den alenetiden men igår følte jeg meg bare tom.

Fikk døyva det værste med Friends på DVD og sjokolade.... :fnise:

(å herregud, tigerunger på Animal Planet. :rødme: )

20.30 måtte jeg vaske opp før jeg sovnet på sofaen, var så sinnsykt trøtt, uten at det hjalp på trøttheten. :veslejenta: da klokka var litt over halv ti tenker jeg og en time etterpå våknet jeg av at jeg satt i sofaen og spiste sjokolade. :sjokolade:

Gikk rett i seng etter å lest en "Beklager at jeg er teit" sms av Andrè og sov i 30 minutter.

Da våknet TheaM.

Hun hoster og hoster og hoster om dagen og natta er ille.

Hun virket litt pjusk igår så jeg tenkte hun nok ikke var i form da hun ikke ville ha favoritt tutekoppen sin. Så dumme meg tok henne over i senga med meg- og da våknet hun!

I det jeg da legger meg under dyna er hun på vei ut av dobbelsenga og på vei inn i stua!

Da jeg tok henne igjen satt hun og dro den ene :catmilk: vår i halen.

Faen tenkte jeg, da er vel natta spolert, men heldigvis la hun seg godt til rette i sin egen seng igjen.

Klokka 1 sovna vi igjen begge to, 4.30 var det på'n igjen med hoste og gråt, trøsting og byssing. :kgbaby: 5.45 kom Andrè hjem og etter litt prat, lesing og oppsummering av natta snorket han høyt. :sleeping: Så nå sover de begge to mens jeg sitter og burde igrunn vekket jentungen!

Må opp til broder'n og slippe ut katta hans som har vært inne i hele natt.

Han er nemlig hos mamma i helga.

Kanskje jeg skal gå og kle på meg noe annet enn morgenkåpa, bare prøve å kle på meg litt høylytt...

Trøtt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, lurte på om den var verdt å lese ;)

Diskusjoner er vel aldri noe gøy, men jeg synes hvertfall at han kanskje burde stå opp med henne noen ganger, så det blir mer fordelt..

Friends og sjokolade er medisin for det meste :ler:

Lo godt da jeg leste om TheaMs rømningsforsøk :fnise:

Men stakkar som er syk da, er ikke godt å være forkjølet.

Håper du får en fin høstsøndag Marianne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, lurte på om den var verdt å lese ;)

Diskusjoner er vel aldri noe gøy, men jeg synes hvertfall at han kanskje burde stå opp med henne noen ganger, så det blir mer fordelt..

Håper du får en fin høstsøndag Marianne :klem:

Er helt enig, og skal utdype litt mer seinere idag.

Har hatt en fin høstdag, var ute og trillet kl. 8.45 i morges i -1 grad (måtte gå opp til brodern og slippe ut pus) og synet av høstsola igjennom tåka var så utrolig vakkert!

Har skrevet ferdig innsendings oppgaven som skal sendes i dag.

Føler meg SÅÅÅÅÅ flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, så snilt av dere!

Fått tilbakemelding på innleveringen til "Lær&Lære" og det med en bestått!

Hurra!

Noe som ikke er like hurra:

Våkenetter med hostende, gråtende barn.

Fra midnatt til 2.30 prøvde jeg alt!

:murvegg:

Satt i stolen på rommet hennes med henne i armene, la henne med meg, lot henne gråte mens jeg la puta over øra mine, skiftet bleie, sang nattasang, bysset&bar.

Ingenting virket.

Da vekket jeg min kjære som sov seg igjennom alt og han fikk henne til å sove på 10 minutter!! :overrasket:

Husker den gang våkenetter var en positiv greie....

Det blir ikke noe barnehage idag ihvertfall.

Får finne på noe annet istedet.

Hun har ikke feber men det er ikke no særlig å ha med en kjempe forkjølt unge heller.

hmm....

Hadde egntlig tenkt å ta et lite dagbok-raid nå men det er ei lita som står i senga og gråter alt det hun er god for. Får vel heller ta besøkene en annen gang....

Uansett:

Hu hei, dette blir en festlig dag! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom med en liten oppmuntrende :hug: til deg i dag MariannE. Jeg husker plutselig hva det var som var så slitsomt med å ha småbarn i huset ja...

Men det går jo over - huske på det når det er som verst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille dere er!

Faktisk så har dagen fram til nå (jaja... har bare gått to timer...) vært veldig all right.

Vesla går og tygger eple og er igrunn ganske fornøyd. Til nå virker det som om hun hoster mindre, og hva er vel bedre enn det?

Tror vi skal kle oss og gå en tur i butikken nå.

Kanskje det t.om blir muffinsbaking etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å høre at hun er bedre da :) får håpe det holder seg sånn!

er lett å bli forkjølet nå om høsten altså.. er så kaldt om natten ogsånn.

muffins hørtes godt ut ..! og i dag er det ylvis!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du forresten hørt

Ja, og blir ikke fortrolig med den.

Mangler lissom den edgen Jokke hadde!

Denne derimot: http://www.youtube.com/watch?v=b1tTwMUQTyM...feature=related den har den edgen jeg nevnte...

:bolledeig:

Fått karakter på innleveringa "Barnekultur&lek" idag. Gikk ganske kjapt siden jeg leverte den igår. Jeg fikk karakteren.....*trommevirvel* 5!

Gud bedre jeg er stolt!

:bolledeig:

Tror nsten jeg må belønne meg med en blåbærmuffin til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marianne!! Så bra!!! :strix: grattis!

du er flink altså - mor, student og wifey på en gang!

jeg kjeder meg jeg.. :sjenert:

har null motivasjon og interesse for studiene, og ingenting å gjøre :sukk: føler jeg hvertfall da. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...