Frigg Skrevet 12. oktober 2008 #2701 Del Skrevet 12. oktober 2008 Huff, hørtes ikke noe godt ut å ramle på bussen. Det som er så rart er at man blir mer flau enn å faktisk sjekke hvordan det har gått med seg selv Håper bibelblåmerke ditt ikke gjør så alt for vondt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. oktober 2008 #2702 Del Skrevet 12. oktober 2008 bibleblåmerke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. oktober 2008 #2703 Del Skrevet 12. oktober 2008 bibleblåmerke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #2704 Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk for omtanken, har oppdaget at jeg t.om har fått blåmerke inni høyre hånda! inni hånda! Trodde ikke det gikk ann, jeg! Vi har akkurat kommet inn døra etter å væt på fotballkamp. Sett broder'n spille, han spiller nemlig for Langesund i 6. divisjon. Det ble da uavgjort mot Stathellet, nabobyen så det var et skikkelig nabobyderby. Kaldt ble det ihvertfall så det var godt å komme hjem og inn i varmen igjen! Ellers har jeg driti meg litt ut med tanke på nettstudiene mine. Har meldt fra om at første innleveringsoppgave kommer om en uke. Eller.... jeg har ikke giddi og logga meg så ofte (OK, det var den ene gangen) nettsida "mi" hos NKI og ojsann.... det er vist et kurs i læring jeg må ta og sende inn besvarelse på før jeg kan sende inn den jeg trodde var første opg. Dette lærekurset går via nettet og opg er enkle, for det er presantasjon av meg selv, og en del ting å svare på med tanke på hvordan jeg vil legge opp studiene og hva jeg mener om hjelpemidlene som jeg har tilgjengelig. Greit nok, men det betyr at jeg må lese det kurset og skrive to innsendingsopgaver på en uke! :dåne: Kjenner jeg blir litt av tanken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. oktober 2008 #2705 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, det lønner seg å logge seg på ofte når det er nettstudier for der kan det komme informasjon når som helst. Men dette klarer du vet du Blåmerker inni hånden går fint an Jeg er slik at når jeg ikke har vært på jobb på en god stund så har jeg ikke noen blåmerker, men etter en dag på jobb så er leggene mine fulle av blåmerker. På fredag hadde jeg fått blpmerke på innsiden av hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2706 Del Skrevet 13. oktober 2008 God mandagsmorgen!! Panikken over gårsdagens skrekkopplevelse med tanke på studiene har gitt seg etter at jeg igår fikk lest igjennom kurset "Lær og lære" og har kikket litt nærmere på oppgavene. Dette går bra. Øh.... Plutselig tror jeg ikke jeg har så mye mer å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2008 #2707 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gryteoppskriften til Elastica er å finne i dagboka mi nå God formiddag forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2008 #2708 Del Skrevet 13. oktober 2008 ja der kan du se.. Studentlivet er hardt!! hva er det du studerer egentlig? :klø: kan være du har sagt det før, men som sagt..studentlivet sliter på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2709 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hmm.... Første innsendingsopg var jo ganske enkelt. Opg1a: Hvilket NKI studium har du meldt deg på? Opg1b: Se på Planleggeren. Skriv en kort begrunnelse for hvorfor du planlegger studiet slik du gjør evt hvorfor du ikke velger å planlegge. Opg1c: Skriv en kort presantasjon om deg selv. opg2: Av rådene som er gitt til studietips, hvilke er spesielt nyttige for deg? Hvorfor? Opg3a: Ønsker du å samarbeide med andre eller jobbe alene? Hvorfor? Opg3b. Har du noen i nærmiljøet å studere evt diskutere med? Opg3c: hvilke muligheter har du for å samarbeide med andre ved NKI har du? Ønsker du å benytte deg av det? Temmelig enkelt, alt det der har jeg jo tenkt over på forhånd. Værre når jeg begynner på det rent faglige..... Ellers idag har TheaM og jeg vært i hagen og lempet en hel haug med avkapp fra busker og trær på hengeren. Heldigvis kom min bror tuslende så han hjalp meg litt med TheaM siden hun helst bare ville springe ut i gata mens jeg løftet og bar greiner. Etterpå gikk vi inn og laget kakao siden min bror ikke var helt i form. Så da satt vi i sofaen med hver vår kopp kakao forran TVen. Igrunn ganske kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2710 Del Skrevet 13. oktober 2008 Må bare nevne at Prosjekt Middag Fra Fryseren pågår enda. Men, idag blir det en vri; Restemarutnyttelse istedet. Uansett.... Fremdeles flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2008 #2711 Del Skrevet 13. oktober 2008 her foregår også prosjekt mat fra fryseren det er litt gøy igrunn, blir tvunget til å være litt kreativ! åå kakao. det hørtes koselig ut! det er sånt som er fint med høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. oktober 2008 #2712 Del Skrevet 13. oktober 2008 Prosjekt fryseren ja. Vi har en liten fryser, men klarer ikke å tømme den. Er mye bedre å gå på butikken hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2713 Del Skrevet 14. oktober 2008 Et forsøk på å oppsummere det siste døgnet: <--- skolearbeid :klø: Jupp, det burde holde! PS, det er ikke kronologisk rekkefølge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #2714 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du sier så mye med få ord du, MarianneE For øvrig syns jeg du har fått utretta mye på kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2715 Del Skrevet 14. oktober 2008 Takker for det. Leita forresten etter smileyen som leser bok, siden den og hadde passet, men den er vist borte. Nå skal jeg gå og forberede middag: Stekt kalkunfalukorv med mandelpotet/gulrotmos. Namme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #2716 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det hørtes godt ut! og skal si du har vært handlekraftig gitt. mye gjort! Er ikke helt der jeg, føler meg energiløs for tiden.. holder lenge med skole og jobb for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2717 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare for å kunne få litt mer på Flinkis Lista: Har badet og lagt barn, vasket opp, satt over klesvask, gravd i frysa etter rundstykker, bacon og kjøttdeig & skrevet ferdig første innleveringsoppg som nå er klar for å leveres. Nå skal jeg straks rydde soverommet- det trengs. Ikke så rart jeg som regel ender med å sovne på sofaen om kveldene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #2718 Del Skrevet 14. oktober 2008 du er så aktiv at jeg blir stressa i dag mistenker jeg at jeg også kommer til å sovne på sofaen.. utrolig trøtt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2719 Del Skrevet 14. oktober 2008 du er så aktiv at jeg blir stressa i dag mistenker jeg at jeg også kommer til å sovne på sofaen.. utrolig trøtt altså! Kjenner jeg ikke takler at mannen min legger koseteppet mitt over meg i kveld. Da er veien til kort. Innleveringsopgave No.1 levert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. oktober 2008 #2720 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den smileyn der var bare skummel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg