MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2661 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har fått fisket løs paviljongen. Klarte det helt selv *stolt* Men vi nå nok kjøpe ny til neste år ja. Flink du er!! Har ikke vært ute og ryddet enda, jeg har nemlig vasket vinduer- på impuls! Så meg rundt og tenkte "hmm.... kanskje jeg skal vaske vinduer? Så da gjorde jeg det, i tillegg til å bytte gardiner. Har bare soverommet igjen, og der ligger min kjære og sover. Kan ikke vekke ham enda siden han tross alt var på jobb til kl.5 i natt. Ingen kunne være med ut og trille tur idag, så derfor skal jeg sette meg og lese fag når TheaM er i seng og jeg har ryddet ute. Da er jeg flink, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2662 Del Skrevet 5. oktober 2008 Livet er så jævlig urettferdig! Andrè har vært litt livlig i magen idag om jeg kan kalle det for det. Han orket å reise på håndballkamp men her hjemme må han ligge og halvsove på sofaen. Gjett hvem som da tar seg av TheaM. Jeg blir så forbanna for å være ærlig! Jeg har stått på og tatt meg av jentungen selv med feber, så hodepine at jeg har spydd, men kan jeg bare legge meg ned for det? Å nei da! Men han må jo hvile! Synd på ham er det jo ikke sier han, men har verdens mest lidende blikk, og...... Faen så urettferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 5. oktober 2008 #2663 Del Skrevet 5. oktober 2008 her får han litt kjeft av meg også, :slår: Skjønner godt din frustrasjon jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. oktober 2008 #2664 Del Skrevet 5. oktober 2008 Usj skjønner godt det er frustrerende. Har du sagt eller snakket med han om det? Hva sier han da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. oktober 2008 #2665 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det lurer jeg også på, for jeg regner med at du sier klart i fra om at dere er TO foreldre og da må BEGGE gjøre sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2666 Del Skrevet 5. oktober 2008 her får han litt kjeft av meg også, :slår: Skjønner godt din frustrasjon jeg ja Skal lære deg å slå mannen min, jeg! :slår: Usj skjønner godt det er frustrerende. Har du sagt eller snakket med han om det? Hva sier han da..? Har snakket om det noen år, det er ikke noe nytt fenomen. Tja... hva sier han? Det går mest i at han beklager, at det ikke er meninga å være sånn, at han er så glad i meg fordi jeg holder ut med ham osv.... Jeg vil og bare legge meg rett ut så fort jeg ikke føler meg 100% bra. på en annen side, glad jeg tåler mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. oktober 2008 #2667 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men du er jo tøff som holder ut med det, men hva gjør man ikke for disse mannfolka som vi er så glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. oktober 2008 #2668 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2669 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men du er jo tøff som holder ut med det, men hva gjør man ikke for disse mannfolka som vi er så glad i Jeg skjeller ham huden full- når han sover. Også får han litt dårlig samvittighet etter han har vært litt dårlig, og det endr som regel med at jeg får penger for å treffe venninner for kaffe på kveldstid uten barn... Rekis! *** Barn sover, og har sovet i snart en time. :søvn: Begge kattene er kommet inn og sluknet oppå dyna mi Har gått ut med papirsøpla Komfyren er vasket Oppvasken er tatt. Klærne på tørkestativet er sortert ut etter tørt/ikke tørt. Det meste av leiligheten er ryddet. Jo.... Jeg kan definitivt slenge beina på bordet for å se fotballkamp med gooood samvittighet! Rosenborg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2670 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=M_0kKACp11Y...feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. oktober 2008 #2671 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=M_0kKACp11Y...feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2672 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som husker Seigmenn? http://www.youtube.com/watch?v=Mks7UtrKSf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2673 Del Skrevet 5. oktober 2008 KJEDER MEG!!!!! Dessuten er min kjære våken nå (rart det der når jeg begynner å synge KISS høyt fordi jeg vil ha ham våken...) og jeg har fått litt kjeft for ADHD nykker når jeg kjeder meg. *Vurderer å hoppe i sofaen bare for å gjøre noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. oktober 2008 #2674 Del Skrevet 5. oktober 2008 Morsom video Så rart at han våknet Du kan jo bare synge litt mer da, så kanskje det blir mindre kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #2675 Del Skrevet 6. oktober 2008 Klokka er 8.15 og MarianneE har allerede idag. Siden barnehage er "eid" av Porsgrunn Menighet følger de skoleruta. Det er høstferie her denne uka, så dermed er barnehagen og stengt siden de følger skoleruta. Derfor skal TheaM og jeg mulig på play-date i parken i dag. Det er forøvrig null grader ute, og det frister liksom ikke så veldig å ut enda. Heldigvis er sola oppe og det hjelper.... igrunn har jeg bare lyst til å legge meg å sove igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2008 #2676 Del Skrevet 6. oktober 2008 Heldige du! Jeg har bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #2677 Del Skrevet 6. oktober 2008 FAEN! FAEN! FAEN! Alt er bare dritt! Andrè jobber overtid TheaM gjør bare ting hun ikke får lov til Får ikke gått på trening idag Har fryktelig vondt i hodet Alt er bare fryktelig rævva og.... Kjenner jeg er nær ved å grine for ingenting idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. oktober 2008 #2678 Del Skrevet 6. oktober 2008 uffa meg da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 6. oktober 2008 #2679 Del Skrevet 6. oktober 2008 FAEN! FAEN! FAEN! Alt er bare dritt! Andrè jobber overtid TheaM gjør bare ting hun ikke får lov til Får ikke gått på trening idag Har fryktelig vondt i hodet Alt er bare fryktelig rævva og.... Kjenner jeg er nær ved å grine for ingenting idag. Uff da. Det er så kjedelig når man føler at alt går i mot en. Håper du får en fin kveld tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. oktober 2008 #2680 Del Skrevet 6. oktober 2008 Innom og på deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg