Frigg Skrevet 29. september 2008 #2601 Del Skrevet 29. september 2008 Håper du får en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 29. september 2008 #2602 Del Skrevet 29. september 2008 Heia Innom å oppdaterer meg. Så heldig du er som har drivhus. Jeg syns også det er morsomt å plante ting, og har dermed poteter i blomsterbedet. Skulle se om jeg fikk det til Sambo syns ikke det passet seg noe særlig med poteter foran huset i blomsterbed, men måtte jo bare prøve! Så de er vel klar til høsting snart Sikkert nok til to middager:ler: Hva studerer du? Er så deilig med menn som hjelper til litt hjemme. Min er blitt veldig flink der:) Skulle bare mangle at mannfolka gjorde litt de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. september 2008 #2603 Del Skrevet 29. september 2008 Du skal ikke ha treperlene på gulvet altså? :klø: Hmm, så rart! Men så deilig med en mann som tar i ett tak da Og selvom bøkene er små, trenger de jo ikke være lett Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2604 Del Skrevet 29. september 2008 Heia Innom å oppdaterer meg. Så heldig du er som har drivhus. Jeg syns også det er morsomt å plante ting, og har dermed poteter i blomsterbedet. Skulle se om jeg fikk det til Sambo syns ikke det passet seg noe særlig med poteter foran huset i blomsterbed, men måtte jo bare prøve! Så de er vel klar til høsting snart Sikkert nok til to middager:ler: Hva studerer du? Er så deilig med menn som hjelper til litt hjemme. Min er blitt veldig flink der:) Skulle bare mangle at mannfolka gjorde litt de også Først av alt så er ikke min kjære noe i nærheten av å være flink hjemme. Han påstar at han prøver, men de forsøkene må sitte inne i hodet hans. Derfor setter jeg så pris på det når han virkelig trår til. Poteter i blomsterbed? Wow... den var ny! Jeg elsker drivhuset- ihvertfall til våren igjen når vi får opp et nytt. Det vi har er av glassplater hvor noen plater er sprukket, en mangler og det er igrunn modent for en utbytting. Vil ha et slikt et, evt en størrelse større. http://www.plantasjen.no/Produkter/Hytter-...hus/Sunline-82/ Så fort snøen da har gått til våren igjen skal vi støpe nytt gulv og sette opp et nytt drivhus i plast. *glede seg* Du skal ikke ha treperlene på gulvet altså? :klø: Det holder med tregulv.... Så jeg har da nåbegynt på studenttilværelsen. Har lest et kapittel, markert med neongul markeringstusj og skriver notater i en nyinnkjøpt kladdebok. Kapittel en handler om definisjonen av kultur, barnekultur, ulike typer av barnekultur og hvordan noen kan oppstå. Føler meg så flink.... TheaM og mammaen, altså meg... http://www.new.facebook.com/home.php#/phot...mp;id=900165034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2605 Del Skrevet 29. september 2008 Igrunn ser jeg litt kjip ut på det bildet..... Her er verdens søteste lille jente: http://www.new.facebook.com/home.php#/phot...mp;id=900165034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 29. september 2008 #2606 Del Skrevet 29. september 2008 Ååååååå så lyst jeg fikk på drivhus:) Vi har 1,5 mål tomt så plassen er ikke noe å si på For å si det sånn blir det ikke poteter i blomsterbedet neste år Jeg har lovt at det bare var et prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. september 2008 #2607 Del Skrevet 29. september 2008 Siden er utilgjengelig Iallefall får ikke jeg den frem...Sperret for alle som ikke er venner med deg på fb kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. september 2008 #2608 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg bare content not found jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2609 Del Skrevet 29. september 2008 Å ja... Kanskje man må være FBvenner for å få det fram? Fåkk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2008 #2610 Del Skrevet 29. september 2008 Tro meg, dette med at han lager brød er totalt sjokkerende her i huset. Jeg har aldri opplevd det før. Men, når sant skal sies er det ferdig brødmix, tilsett vann, rør sammen og ha i form. Men de ser gode ut (ikke at jeg kan spise dem, men...) og han er veldig stolt. I tillegg har han og lagt på sengetøy og hengt opp klesvask begge deler uopfordret! Flinke mannen, kan nok hende han må få en belønning etter vi tar natta..... Så flink mann du har, det er så godt når de gjør slike ting uoppfordret Må huske å skryte av han nå Hvorfor er det slik at når mannen gjør husarbeide, så får han masse skryt, men når en kvinne gjør det blir det tatt for gitt? Det burde være en selvfølge at man delte på husarbeidet, uoppfordret! Uff, jeg blir litt sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. september 2008 #2611 Del Skrevet 29. september 2008 er det førskole du studerer eller? husker jeg hadde om det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. september 2008 #2612 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hvorfor er det slik at når mannen gjør husarbeide, så får han masse skryt, men når en kvinne gjør det blir det tatt for gitt? Det burde være en selvfølge at man delte på husarbeidet, uoppfordret! Uff, jeg blir litt sunt. Vi roser hverandre masse når en av oss har vært flinke og gjort husarbeidet Det er jo noe som begge parter skal delta likt i syns jeg. Derfor har vi vaskeuke annenhver gang Og herr Ansjoni er forresten flinkere enn meg Endret 29. september 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2613 Del Skrevet 29. september 2008 er det førskole du studerer eller? husker jeg hadde om det der Studerer dette: http://www.nki.no/produkt/studium.xsql?stpID=335E Etter studiedag nr1 har jegkommet fram til følgende: Jeg er flink. TheaM er syk. Hun har vært trøtt og kosete i hele dag, men har virket i fin form ellers. Synes hun var veldig varm så jeg målte tempraturen hennes i halv 6 tida og da lå den på 38.9 Dakkar lita jente. Føler meg så hjelpesløs når hun er syk. Heldigvis sover hun godt... Har vært på trening. Hadde stepaerobic. Jeg var skjelven etterpå, men følelsen etter å dusja, tatt på pysjamas og satt meg i sofaen: Aaaah..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 29. september 2008 #2614 Del Skrevet 29. september 2008 Vi roser hverandre masse når en av oss har vært flinke og gjort husarbeidet Det er jo noe som begge parter skal delta likt i syns jeg. Signerer denne sånn er det hos oss også, og jeg trenger sjelden å si hva som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2615 Del Skrevet 30. september 2008 Vi roser hverandre masse når en av oss har vært flinke og gjort husarbeidet Det er jo noe som begge parter skal delta likt i syns jeg. Derfor har vi vaskeuke annenhver gang Og herr Ansjoni er forresten flinkere enn meg Signerer denne sånn er det hos oss også, og jeg trenger sjelden å si hva som må gjøres. Lurer på hvilken verden dere lever i... Men det er litt anderledes her siden jeg er hjemme. Da er det naturlig at mer faller på meg. Lille TheaM er fremdeles syk. Hun holdt et skikkelig leven fra kl. 1 til 2.30 inatt. Da vekket jeg Andrè og bad om hjelp. Da hadde hun og fått en febernedsettende noe hun ikke liker så hun gråt så fælt at hun tilslutt brakk seg. Da tok Andrè henne opp i senga vår og der roet hun seg med en gang. Hun roet seg t.om såpass mye at jeg kunne bære henne inn i senga si igjen etter halvtimen og der sovnet hun, med ny bleie på. Hun sover enda, og jeg skal bare la henne sove når hun selv vil idag. Ikke lett når de små er syke... Dessuten er jeg tilbake med briller. Har nå betennelse på mitt venstre øye. Drit lei hele greia nå!!! Frokost sulten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2616 Del Skrevet 30. september 2008 Barnet har ikke feber og er akkurat nå veldig opptatt av lekene sine. Det er jo et godt tegn... Ikke er hun så varm heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. september 2008 #2617 Del Skrevet 30. september 2008 Det er nok et godt tegn ja, hun begynner sikkert å bli frisk Ha en fin dag, her regner det som fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2618 Del Skrevet 30. september 2008 Skulle lese, men telefonen har ringt to ganger. Det renner inn SMS, lillepus Smulan vil ut, unger bråker ute... Jeg gir opp!!! Skal treffe svigerinneK i kveld for å lese litt sammen så det går greit. Men pokker asså! Nå som jeg skulle være flink... Besøker ostepop posen og TV istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2619 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er jeg hjemme igjen etter å sittet på JonasB med svigerinneK og lest mer om barnekultur. Hun tar 3. året med barnevernspedagogikk og har definitivt tyngere stoff enn meg. Til tross for at vi satt sammen i en slik restaurant fikk vi t.om gjort noe fornuftig... TheaM har vært feberfri idag, men har vært sutrete, hatt lite matlyst og har helst bare villet sitte på mammas fang. har igrunn vært en slitsom dag. Skal prøve å holde meg våken for CSI nå. Prøve ihvertfall. Trøtt etter noen timer våkenhet i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. september 2008 #2620 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, barnevernspedagogikk er litt tyngre stoff enn det du tar nå. Men det er ikke såå ille da. Er ganske interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg