kospia Skrevet 22. september 2008 #2541 Del Skrevet 22. september 2008 Hei MarianneE Innom for å ønske deg en fin dag, også håper jeg du får kommet deg til lege slik at øyet blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. september 2008 #2542 Del Skrevet 22. september 2008 guten bechtrink mit ze eye! Fra nå a skal jeg spørre deg om spørsmål hver gang jeg er i boken din, så skal i se om du virkelig er quizmester! Hva heter hovedstaden i Bangladesh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. september 2008 #2543 Del Skrevet 22. september 2008 blåse litt på øyet ditt! Da bruker alt ting å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 22. september 2008 #2544 Del Skrevet 22. september 2008 Blåse i øyet? Innom og hilser på - samt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2545 Del Skrevet 22. september 2008 Er øyet ditt fortsatt teit? Håper det blir bra snart, altså! Hei MarianneE Innom for å ønske deg en fin dag, også håper jeg du får kommet deg til lege slik at øyet blir bra Har vært hos legen. Fått øyedråper og en krem som jeg skal legge nederst på øyet på kvelden. Det er ikke så rødt lengere, bare litt verk som danner seg over natta. guten bechtrink mit ze eye! Fra nå a skal jeg spørre deg om spørsmål hver gang jeg er i boken din, så skal i se om du virkelig er quizmester! Hva heter hovedstaden i Bangladesh? Pass. Vel... jeg kunne juksa nå og leita det opp, men det er bare dumt. Sorry... next question, please! blåse litt på øyet ditt! Da bruker alt ting å bli bra Kan nesten kjenne at det hjelper!! Blåse i øyet? Innom og hilser på - samt litt. Oh baby... *** For å oppsummere dagen: Gikk hjemmefra 9.45 til barnehagen. Gikk derfra 12.05 og til legen, hadde time kl.13. Da jeg gikk fra legen stoppet jeg på Kaffe&TheSpes for å ta en kaffe med venninneI som har bursdag idag. Broder'n kom, gikk fra byen 15.15, innom butikken, handlet. Hjemme 15.55, laget middag og satte den på bordet 16.30. Spiste, vasket opp, ryddet da svigerinneK kom kl.18 for hun skulle være med å trene.. Skiftet, gikk på trening, trente, kom hjem, roet barn som ikke ville sove, dusjet og nå sitter jeg her. Puh.... Dagen har virkelig gått i ett!! Skal bli deilig å :søvn: idag kjenner jeg. Eneste er at lille frøkna vår ikke vil sove! Hun gråter ikke, men finner tydelig ikke roen og vrir på seg, leker med dyna.... Det stresser meg litt igrunn. Hun sovner nok snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 22. september 2008 #2546 Del Skrevet 22. september 2008 Hvis jeg begynner produksjon av heklede kondomer, er du interesert i å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2547 Del Skrevet 22. september 2008 Tilbyr du abbonement? Hel- eller halvår? Med eller uten velkomstgave? Kvantumsrabatt? Gratis prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 22. september 2008 #2548 Del Skrevet 22. september 2008 Tilbyr du abbonement? Ja, selvsagt. Kanskje til og med sånn kondomtjeneste - du vet sånn som bleietjeneste. Du putter de brukte kondomene i en bøtte, vi kommer og henter dem og vasker dem, for så å levere dem tilbake på døra. Hel- eller halvår? Hel-, halv- og kvartår (som strengt tatt heter kvartalsmessig). Med eller uten velkomstgave? Med velkomstgave. Her tenker jeg at en dildo vil være saken, så kan du jo prøve ut varen uten press. Kvantumsrabatt? Det kommer an på kvantumet. Gratis prøver? En prøvekondom kan du få i bytte mot skriftlig attest og anbefaling, som jeg kan putte på hjemmesiden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2549 Del Skrevet 22. september 2008 Spennende tilbud, Alice!! TheaM sover nå. Endelig! Bare se ferdig Ylvis og den veggen så er det natta her og. Trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. september 2008 #2550 Del Skrevet 22. september 2008 :tommesmil: Bra Marianne! stolt av at du ikke jukser Neste spørsmål: Hva heter Ylvisbrødrene til etternavn og hvor er de fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2008 #2551 Del Skrevet 23. september 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2552 Del Skrevet 23. september 2008 :tommesmil: Bra Marianne! stolt av at du ikke jukser Neste spørsmål: Hva heter Ylvisbrødrene til etternavn og hvor er de fra? Lett! Bård & Vegard fra Bergen. Mer spesifikt enn Bergen har jeg desverre ikke å komme med... Men.... du må jo komme med svaret på 1.spørsmål, da! Hva er hovedstaten i Bangladesh? *** Dagen idag... Starter med frokostbesøk av broder'n. Så treffe venninneT og datteren hennes kl 9.45 for å gå over brua og til byen, må ha b.la kjøttdeig på tilbud, løse ut resepten fra legen, ha en bukse jeg kan trene i (den jeg har nå mister jeg nesten hele tida..). Også må jeg huske å kjøpe jerntabletter. Jernverdiene mine ligger på rundt 8 sa legen igår, og de bør ligge på over 20. Det er ikke bra.... Så får vi se hva som er igjen av barnehagetid. Dårlig samvittighet for at jeg ikke tar henne med i barnehagen idag har jeg, men jeg er nødt til å over til byen idag. Theam har egentlig mye bedre av å være med i barnehagen, men det får være for idag... Kl.17 skal jeg treffe venninneH på JonasB for middag. Så noe sier meg at denne dagen vil gå litt i ett den også... *** TheaM er våken. Hun sitter i senga si på rommet ved siden av og prater med en bamse. veldig søtt å høre på... Men, det er på tide å la dagen begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. september 2008 #2553 Del Skrevet 23. september 2008 Hovedstaden i Bangladesh heter Dhaka... (tror jeg) er det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2554 Del Skrevet 23. september 2008 Hovedstaden i Bangladesh heter Dhaka... (tror jeg) er det riktig? *blar i atlas* Ja, det er riktig. Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. september 2008 #2555 Del Skrevet 23. september 2008 10 poeng til Catwoman! Bergen er riktig Marianne, men hva heter de til etternavn? forøvrig så JA du må kjøpe deg jerntabletter!! Jeg hadde samme problemet i fjor, mine verdier lå på 9, og når jeg begynte på jerntabletter merket jeg stor forskjell i overskudd og energi etter en ukes tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. september 2008 #2556 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg er god altså... Jeg tror vi får ta kaffe-tur til neste uke igjen. Reiser på mini-høstferie til torsdag. Og før det rekker jeg igrunn ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2557 Del Skrevet 23. september 2008 10 poeng til Catwoman! Bergen er riktig Marianne, men hva heter de til etternavn? forøvrig så JA du må kjøpe deg jerntabletter!! Jeg hadde samme problemet i fjor, mine verdier lå på 9, og når jeg begynte på jerntabletter merket jeg stor forskjell i overskudd og energi etter en ukes tid.. Beklager... Ylvisåker er så klart etternavnet. Neste spørsmål? Jeg er god altså... Jeg tror vi får ta kaffe-tur til neste uke igjen. Reiser på mini-høstferie til torsdag. Og før det rekker jeg igrunn ikke. Ja, neste uke blir bra. Tullis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. september 2008 #2558 Del Skrevet 23. september 2008 hva heter medlemmene i backstreet boys? er ikke lov å google spm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. september 2008 #2559 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Nick, AJ, Brian og Kevin. Jeg husker ikke femmern.. Bøttelibøtt, almost got it! Wikipedia sier: Howie Unnskyld! Skal la være på svare fra nå av Endret 23. september 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2560 Del Skrevet 23. september 2008 hva heter medlemmene i backstreet boys? er ikke lov å google spm!!! Gidder ikke google, det er juks og da er det ikke morro lengere. Men som gammel backstreetboys fan burde jeg klare noe ihvertfall. Skalviseherda.... 1. Brian Litterel (ikke vet jeg hvordan jeg skal stave etternavnet...) 2. kevin Richardson 3. nick carter 4. Howie et-eller-annet 5. AJ Mclean (?) Flink jente nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg