Gjest Catwoman Skrevet 14. september 2008 #2461 Del Skrevet 14. september 2008 Å, at ikke jeg så dette før! Vennen... du kunne jo bare tusla ned og satt deg med oss! jeg har vett på å si fra selv også Jeg har ikke vært i form i helga, så jeg har nok hatt best av bare å holde meg innendørs. Men jeg blir veldig gjerne med på Tullis en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2462 Del Skrevet 15. september 2008 Men jeg blir veldig gjerne med på Tullis en annen gang Nice! Må le noen ganger av TheaM. Igår fant hun fram en ose sjokolade jeg trodde jeg hadde lagt godt unna, tok ut en bit sjokolade, la posen tilbake og gikk rundt og gliste som bare det mens hun spiste den lille biten. Jeg klarte ikke bli sint når hun var så veldig systematisk, bare lurer på hvem hun har lært av.... det kan nemlig være mora si... Idag er det barnehagedag, men vi får komme litt etterhvert idag. Må på biblioteket først (biblioteket sendte en sinna-purring forleden dag..) med en bok, kjøpe refil til bleiebøtta, apoteket og butikken først. Når det er gjort får vi se hvor mye som er igjen av tida i barnehagen og hvordan det passer sammen med soving. Ellers er det aerobic i kveld igjen. Burde virkelig hatt meg en skikkleig treningsbukse og egnet BH til slike aktiviteter. Får se om ikke det blir noe av dette når kontantstøtta kommer... Hmm.... Det lukter bleieskift her. Urk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. september 2008 #2463 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Igår fant hun fram en ose sjokolade jeg trodde jeg hadde lagt godt unna, tok ut en bit sjokolade, la posen tilbake og gikk rundt og gliste som bare det mens hun spiste den lille biten. dette har hun heeelt sikkert lært av mammaen sin, synes hun er flink jeg Endret 15. september 2008 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2008 #2464 Del Skrevet 15. september 2008 Og derfor er jeg glad jeg ikke jobber med noe innen språk, film, litteratur osv.... Da hadde jeg og blitt OBS på slike ting og ville nok følt det ødela opplevelsen. Altså, en bok du i utgangspunktet ville elsket, men så jobber du med bøker og blir OBs på f.eks språket i boken, og dermed ødelegger dette hele leseropplevelsen din. Den må være kjip. Ikke egentlig. For et godt språk kan løfte opp ei bok som kanskje ikke hadde fenget ellers. Man kan bli helt forelsket i bøker pga poetisk og vakkert språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. september 2008 #2465 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) TheaM er helt klart et lite geni Luring!! Endret 15. september 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2008 #2466 Del Skrevet 15. september 2008 Lille luringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2467 Del Skrevet 15. september 2008 Sliten.... ....Har vært på treninga og slitt. Det var fryktelig slitsomt og tungt, men jeg fullførte. Kjennte formen har vært litt så-som-så i det siste. Har endelig fått tak i sterilt saltvann til øyet mitt. Håper bare det hjelper, slik det gjorde sist. Kjedelig å gåtillegen med noe slikt, sålitt saltvann får vi håpe gjør nytta si. Lite å skrive, tror jeg. Akkurat som om hodet ikke virker idag. Tror jeg bare vil sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. september 2008 #2468 Del Skrevet 15. september 2008 kanskje det er høst-mørket som har satt inn litt tidlig hos deg i år.. men tenk så kjekt det er med høst! pledd, mørkt tidlig, gode filmer på tv, deilige supper, kakao, gode bøker man kan lese og det nærmer seg stadig jul! du er aldri i boka mi lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2469 Del Skrevet 15. september 2008 Jammen jeg har vært der nå!!! Ylvis og veggen- programmet var morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. september 2008 #2470 Del Skrevet 15. september 2008 Ylvis og veggen- programmet var morsomt... Det synes jeg og tenåringene i huset her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2008 #2471 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg lo godt gjennom Ylvis programmet. De brødrene er utrolig morsomme men samtidig naturlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2472 Del Skrevet 16. september 2008 SYYYYYK!!!!!! Tror det var det eneste jeg hadde på hjertet idag. Det er ihvertfall det jeg klarte å tenke. Gah... I fell like fucking crap today! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2473 Del Skrevet 16. september 2008 Stakkars TheaM som må ha meg som mamma idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 16. september 2008 #2474 Del Skrevet 16. september 2008 Ønsker deg god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2475 Del Skrevet 16. september 2008 Snille kospia!! Det går igrunn greit, bedre enn jeg fryktet. Skal gå om ca 15 minutter i barnehagen (butikken først) der kan TheaM leke og kose seg mens jeg rett og slett bare kan sitte der. Kan jeg ta med meg dyna mi, tro? Tror denne dagen kvalifiserer til kakao med krem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. september 2008 #2476 Del Skrevet 16. september 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2477 Del Skrevet 16. september 2008 Begynner å føle meg litt bedre, ikke så tung i hodet lengere. Men føler meg slapp, tung i kroppen og "utafor". Trøstedrikker cola zero... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. september 2008 #2478 Del Skrevet 16. september 2008 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarianne!!!!!!!!! Gulars leter etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. september 2008 #2479 Del Skrevet 16. september 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2480 Del Skrevet 17. september 2008 Synes ikke sånn Gulars-greier er noe morsomt, jeg.... Har hørt det i borti 25 år... Takk for hilsen, Bettie, tror det hjalp for idag føler jeg meg helt bra idag. Heldigvis, for det trenger jeg. Idag skal jeg ta med theaM i barnehagen, og etter hun har spist må vi gå. Da skal jeg ta henne med på sykehusets barnepoliklinikk hvor hun omsider skal undersøkes for astma. Vi har ventet på denne timen i 3 mnd så da tlf ringte igår var jeg lettet. Men... jeg er spent på hva de gjør, på hva resultatet blir osv. Hvordan blir det å komme til sykehuset igjen? Samme sykehuset TheaM ble født på. Vi skal heldigvis ikke opp i 5. egt men bare i 2. Det går sikkert greit, men... Litt spent blir man jo. Ser ut til at Andre må jobbe overtid idag og. Hva skal jeg da finne på til middag? Lyst på noe....godt! Lammelår eller no.. Kanskje litt drøyt på en onsdag og for TheaM og meg? Tror jeg skal finne på noe Andre ikke er så glad i. Facinerende lesestoff dette må være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg