Alice Ayres Skrevet 29. august 2008 #2321 Del Skrevet 29. august 2008 God helg, søte lille MariannE. Håper TheaM roer seg snart. Det er ikke helg riktig enda hos meg, men det er bare fem og en halv time igjen og en av de timene er lunsj. Så da så. Har tredagershelg, og har absolutt INGEN planer. Vel, skal sylte i kveld, men forutenom det er det ikke noe som står på timeplanen. Ser fram til en helg som er helt tom, men kjenner jeg barna rett blir det vel noe som involverer dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. august 2008 #2322 Del Skrevet 29. august 2008 Glemte det viktigste: Det er mye morsommere å brett klær etter et stooort glass rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2323 Del Skrevet 30. august 2008 Spesielt dersom rødvinen egentlig er hvit.... Men takk, søte, snille deg! Klokka 21 igår var jeg endelig ferdig med alt jeg måtte gjøre og da jeg dumpa ned i sofaen hadde jeg cola, potetgull, dipp og en sjokolade som ventet på meg. Satte meg godt til rette i sofaen og satte på Friends på DVD. 50minutter etterpå: :søvn: forran TVen og i en 10 minutters tid, da våknet jeg og gikk inn i senga og sov videre der. Ca 4 timer etterpå våknet jeg av at jeg måtte på do, og etter det fikk jeg sovet litt nå og litt da. TRØTT IDAG!!! Uansett: Man har da planer for dagen! Den opprinnelige planen var å reise på dette: http://www.horecanytt.no/id/29243 men siden jeg gjerne vil reise med både Andre og TheaM får vi ikke tidstabellen til å gå opp idag. Han har jobbet inatt og var hjemme litt over 4 og sover da litt lenge, og håpet på å kunne begynne å kjøre drosje igjen i 16-tida i ettermiddag. Vi har nemlig bilen på verkstedet og det ble ca 2000 kr dyrere enn vi har fått kalkulert på forhånd. Kan gå på matfestivalen i Skien til neste år. Istedet skal jeg ta med meg TheaM til byen og kjøpe litt mer Rosendahl! Hurra for bursdagspenger.... TheaM er våken, hun har igrunn vært det mens jeg har sittet her, men for å være en god mor idag trengte jeg noen minutter alene på morran. Hun sitter i senga si med en smokk,Lykkedyret og en leke med speil på og hun er blitt veldig glad i speil (facinert over jenta i speilet) så hun er opptatt.. HAPPY LØRDAG FOLKENS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2324 Del Skrevet 30. august 2008 "Stunt junkies" på Discovery står på, og der er det en som hopper i fallskjerm ut av et helikopter og skal treffe opp i et stålbur med en del haier som svømmer rundt. Han fikk det til, men tenk om han hadde bommet og havnet blant haien istedet.... Sprø fyr, artig program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2325 Del Skrevet 30. august 2008 Kikka inn på barnerommet nå: med smokken i munnen og bleierumpa rett i været! Søøøøte jenta mi..... :rødme: Beste i verden å ha barn, hun har nåkommet til stadiet hvor hun vil kose. Hun kan stabbe mot meg, holde meg i buksebeinet og så legger hun kinnet inntil beinet mitt. Når jeg løfter henne opp legger hun kinnet sitt inntil meg, og kommer med "mmmm" lyder. Og, når jeg stryker henne på ryggen legger hun seg godt til rette og tydelig bare koser seg. Er så glad i den lille jenta mi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2326 Del Skrevet 30. august 2008 Dagens planer er endret, ja! Pappa ringte og lurte på om ikke jeg ville ta med TheaM og være med på skogstur for å plukke bær. Jeg? Skogstur? Det er to ord som ikke passer helt sammen, men javel, så får jeg vel det, da. Samvittigheten sier at jeg får vel være med. Bare synd jeg har lånt bort bæresela og det ikke er passende med vogn. Lurer på om det er mobildekning der vi skal.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. august 2008 #2327 Del Skrevet 30. august 2008 Du.. du har vel ikke lyst å dele oppskriften på den sjokoladekaken du nevnte i dagboken min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. august 2008 #2328 Del Skrevet 30. august 2008 M - morsom A - awesome R - romantisk :rødme: I - intelligent A - artig N - notorisk kul (N er en vanskelig bokstav!!) N - nydelig E - ekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. august 2008 #2329 Del Skrevet 30. august 2008 Kikka inn på barnerommet nå: med smokken i munnen og bleierumpa rett i været! Søøøøte jenta mi..... :rødme: Beste i verden å ha barn, hun har nåkommet til stadiet hvor hun vil kose. Hun kan stabbe mot meg, holde meg i buksebeinet og så legger hun kinnet inntil beinet mitt. Når jeg løfter henne opp legger hun kinnet sitt inntil meg, og kommer med "mmmm" lyder. Og, når jeg stryker henne på ryggen legger hun seg godt til rette og tydelig bare koser seg. Er så glad i den lille jenta mi.... Å så søtt MarianneE, ble helt varm om hjertet jeg :rødme: Fikk meg til å tenke på mine to da de var små, virker som en hel evighet siden. Ha en fin skogstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2330 Del Skrevet 30. august 2008 Turen ble igrunn koselig. Lite bær, tror jeg fikk to håndfuller med blåbær. Pappa plukket kjapt to-tre liter tyttebær, men nå synes han slikt er topp. Han satte seg ned i skogen for å nyte stillheten, og naturen. Jeg var glad det var mobildekning.... TheaM krabbet i søla, gikk, spiste blåbær og tyttebær, grillede pølser og koste seg skikkelig. Det var ei sliten jente som sovna i bilen! Nå har jeg spaghetti som er så og si ferdig, og skal blandes sammen med smør, stekt bacon og mozzarella. Nytes med et dryss fersk pepper og en kald cola forran Sopranos på DVD. Har t.om fått på meg pysjen alt.... Har avtale om Tullisbesøk i morra www.tullis.no men jeg angrer litt. Blir sikkert kjempekos, men jeg kjenner seriøst behovet for å være hjemme å slappe av. Jaja... Spaghetti og Sopranos nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2331 Del Skrevet 30. august 2008 Du.. du har vel ikke lyst å dele oppskriften på den sjokoladekaken du nevnte i dagboken min? Den kommer.... M - morsom A - awesome R - romantisk :rødme: I - intelligent A - artig N - notorisk kul (N er en vanskelig bokstav!!) N - nydelig E - ekte KULT!!! Takker!! Å så søtt MarianneE, ble helt varm om hjertet jeg :rødme: Fikk meg til å tenke på mine to da de var små, virker som en hel evighet siden. Ha en fin skogstur Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. august 2008 #2332 Del Skrevet 30. august 2008 hellå! Hur ar leget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2333 Del Skrevet 30. august 2008 Leget er; seriøst Har allerede slumret halvtimen på sofaen og tvinger megselv til å være oppe litt til. Det er for flaut å binge 21.30 lissom... Godt jeg har cola og Freia Helnøtt som selskap. Ang å treffe Ida på Tullis i morra, jeg ser det ann til i morra tidlig. Har lyst til å treffe henne, hun er super og en god venn, men jeg vet helt ærlig ikke jeg får stabla energi nok på de lekre beina mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2334 Del Skrevet 30. august 2008 Natta små og store! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. august 2008 #2335 Del Skrevet 30. august 2008 Natta kan man få resten av helnøtten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2336 Del Skrevet 31. august 2008 Natta kan man få resten av helnøtten? Nope, den tar jeg nå. FÅR IKKE SOVE!!!!!!! TheaM vekket meg med et skikkelig vræææææl kl 4, og etter det har det vært vrient å sove. TheaM har fått ei ny bleie nå i håp om at ihvertfall hun sovner, og jeg har sluppet ut minste pusen vår, Smulan. Har satt meg i stua og slått på National Geographic og tro det eller ei, jaggu fant jeg noe å se på. Lisa Ling har laget en reportasje fra Nord Korea http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_Ling Hun gjør utrolig interessange (kan noen lære meg å stave det ordet?) reportasjer, mye som resten av verden aldri ville fått greie på ellers. Jeg klager på at jeg er trøtt og sliten osv men sitter oppe nå for å skrive her og for å se på TV. sove nå, MarianneE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2337 Del Skrevet 31. august 2008 sendte ida denne sms: God morgen Ida, Jeg har skikkelig dårlig samvittighet for dette, men.... Jeg orker rett og slett ikke å reise til Skien idag. Har veldig lyst til å treffe deg, men er såpass sliten om dagen at jeg kjenner jeg har godt av å være hjemme og slappe av idag. Synes du fortjener at jeg er såpass ærlig selvom det kanskje høres dumt ut. Hva om vi heller treffes en dag du er ferdig på jobb kl. 16, bare ikke på mandag.... Sorry.... Har dårlig samvittighet, men kjenner henne såpass at hun skjønner nok... Siste dagen i august idag. ser det går mot høst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. august 2008 #2338 Del Skrevet 31. august 2008 Det har hun sikkert forståelse for Ja siste dagen i august... utrolig så fort tiden går, synes ikke det er lenge siden jul og nå er det bare 4mnd igjen til neste jul :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2339 Del Skrevet 31. august 2008 Har duften av sjokoladekake som smyger seg rundt her.... *Ville ha en dåne-smiley, men forumet er så tregt at jeg gadd ikke vente lengere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2340 Del Skrevet 31. august 2008 Da var vi ferdige med quizboka Quiz for kvasse og dette ble resultatet sammenlagt: 1.plass: MarianneE, 311poeng 2.plass: Broder'n, 287.5poeng 3.plass: Andre, 222poeng 4.plass: Z, 180poeng Hurra for meg!! Ser fotballkampen RBK-Vålerenga, og den fantastiske Dorsin har sørget for at det står 1-0. Trøtt i kveld kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg