Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaaaaaaaarrrgghhhhhh!!!!!!!!!

Det opprinnelige innlegget forsvant for meg!

Samma f kan det være.

Skal straks ut av døra uansett, fikk telefon istad fra broder'n: Øyh.... Kaffe i 12-tida?

Så nå er dagens dilemma: Mocca eller latte?

Et lite bleieskift så er det vel på tide å komme seg ut, tenker jeg!

skjønt... Nå er det tross alt RadioResepsjonen og Oneliner spalten....

Denne er bra:

Hvor mange indianere er det plass til i et tre?

En hel stamme!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få pizza? :pls:

Kaffe latte er best :silke:

(avhengig av hvor du kjøper så klart, men min erfaring er at det er større sjanse for god latte enn god mocca :lol: )

:klem: på deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna:

Går det ann???

Her er saken: 7.september skal min søster ha barnedåp for minstemann i Stavanger, 45 mil unna.

Foreldrene våre har fått beskjed om at de ikke ønsker noen overnatting hjemme hos dem, de er 4 stykker og har tre soverom.

Helt greit det synes jeg.

Men, dette er jo ikke noe våre foreldre kan akseptere, og har spurt, hintet og mast om å få overnatte allikevel.

De har jo dårlig økonomi osv...

Men, barnedåpen burde jo ikke akkurat komme som noen overraskelse på dem, og det er to mnd siden de fikk datoen.

Så da gav min søster etter, mamma som da kommer med kjæresten (som vi søsken bare kaller for Idiotgubben) skal få sove på datarommet i kjelleren, og min søster har da fått ordnet slik at pappa&halvsøster kan overnatte hos min svogers onkel.

Jeg synes da min søster&svoger har strukket seg temmelig langt for å ordne en løsning for alle, men er dette bra nok?

Å neida....

Min far føler seg da såpass urettferdig behandlet at han nekter å reise i barnedåpen.

Er ikke det fantastiskt?

En voksen mann på 52 år sitter og furter over at han ikke får viljen sin, så da nekter han å reise!!!

Min søster er naturlig nok kjempe lei seg.

Faens dritt familie til tider asså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der Reka!!

Svigermor har vært her og fått oss ut i hagen for å ta i et tak.

En kan si mye rart om min svigermor, men det skal hun ha: Hun får ting gjort!!

Ellers har vi hatt en utrolig skremmende opplevelse her....

Til middag idag fikk TheaM et middagsglass siden suppe ikke er barnevennlig mat for henne sånn rent praktisk.

Etter å da ha spist dette alene hadde hun pastaBolognes fra hårfestet til brystet så jeg måtte bare sette henne i badebalja.

Mens hun satt der og plasket fornøyd prøvde jeg å brette sammen klærne hennes (som var full av mat) og så bort.

Da jeg snudde meg etter å sett bort i ca 10 sekunder hadde hun lagt seg under vann og kom ikke opp igjen.

Jeg dro henne opp og klemte henne inntil meg mens hun hylte og jeg grøste.

Vettskremt av tanken på hva som kunne skjedd.

Men, hvor ofte gjør man ikke slikt?

Ser bort for å strekke seg etter noe, plukke noe opp, rette ut en genser, ta fram håndkle...

Kjenner jeg er litt skjelven enda når jeg tenker på det.

Hmm...

Tror det er siste rest av pizza til kveldsmat pluss litt micropopcorn snart.

Ser det ikke er CSI kl.22.50 i kveld.

det er ikke bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Grøss* for en utrolig ekkelt opplevelse :(:klem::klemmer:

Stakkars TheaM og mamman :kose:

Bra det ikke ble mer dramatisk da, men det er jo noe som kan skje, for man ser jo bort ganske ofte.. :sukk: Men det skjer jo heldigvis ikke ofte og det går jo som regel bra, men man får seg en støkk.

Så også at det ikke var csi.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Gadd ikke prøve å sove mer, så jeg stod opp kl. 6.

Vekkeklokkene begynner jo å ule om 15 minutter allikevell, så da nyter jeg stillheten med pusene og RadioFrokoste på P4.

Synes det er et morsomt radioprogram, det er grei musikk, artige programledere og OK underholdning på morran.

Har ingen spesielle planer for idag, kanskje lokker det med kaffe (har bare drukket 1/2 latte denne uka)

kanskje blir vi bare hjemme. Det ser ut til å bli sol idag så det å bli sittende hjemme blir kjedelig....

Dette ble igrunn et innlegg med pjatt og lite innhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men om alle skal tenke slik så kan man jo ikke gå kledd i noe.

Hæ? :klø: Den MÅ du forklare nærmere, for det skjønte jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen MarianneE :)

Du sitter vel å lytter til radioen du nå, koselig start på morgenen det :jepp:

Er på jobb jeg, men det er så rolig her at jeg titter litt innom KG (hysj, ikke si det til noen) :fnise

Skjønner godt at du var skjelven etter skrekkopplvelsen med Thea M, sånne ting går så utrolig fort. Grøss og gru, bra det endte godt :troest:

Ha en fin fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:husarbeid:

har satt igang dagens 2. vaskemaskin, gjort klart til den 3. og har nok til maskin nr 4 og 5 og tenker jeg...

Har også håndvasket TheaMs bunad

Har vasket opp

Og tatt av sengetøy.

Skal vaske gulver idag og kanskje få tørket litt støv også.

Være fliiiiink med andre ord....

TheaM går rundt med en grå og en sort sokk, og er overlykkelig etter å funnet en smokk og Lykkedyret.

Lykkedyret er ei marihøne Andre kjøpte til henne da hun lå på sykehuset og var 1/2 time gammel.

Hun har den i senga og tidligere lå hun og presset den mot panna når hun skulle sove.

Nå er hun mest glad i å legge vingespissene under nesa for kos.

nei, på tide å la dagen fortsette uten KG, skal jo tross alt :husarbeid: idag....

GOOOOD HELG JENTER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ryddet i klærne til TheaM nå, altså de klærne som enda ikke passer.

Vi har arvet en hel del, men.... er det mye å forlange at klær en arver ikke er:

*Utvasket/nuppete

*Flekker som ikke går vekk

*Med hull/veldig slitt?

Det er hyggelig å arve klær, det har spart oss for masse utgifter og det meste har sett nytt ut men

man ta imot alt?

Har bare sortert ut og kasta det jeg ikke vil bruke, så det er jo ikke noe problem, men stusser litt på hva folk synes det er OK å gi bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj for en skremmende opplevelse dere hadde igår, sånt er virkelig skummelt.

Flink du er med husarbeide, kan du ikke sende over litt husarbeidemotivasjon hitover? :tongue:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg i tillegg til det øvrige også hengt ut maskin nr.2 med klæ, maskin nr 3 er vel ferdig når som helst nå.

Lest av strømmen- men ikke ringt inn.

Gitt TheaM formiddagsmat og lagt henne for litt soving- hører hun har våknet nå.

Vasket gang, barnerom, bad, stua- soverommet vårt må ryddes skikkelig først.

Lagt på rent sengetøy.

Nå skal jeg ta opp lille engelen og gå en tur på butikken for å handle.

Har en lengere handleliste så det er like greit å komme seg avgårde....

Har skikkelig fredagsfølelse idag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud bedre!

Har vært så dum å satt meg ned nå som TheaM er i seng.

Jeg er helt knekt idag, kjenner jeg.

det gjør vondt under beina og jeg kjenner jeg er iferd med å tippe over på sida.

Har satt på Homsepatruljen.

Der skal de stæsje opp en naturist.

Å ja, han møtte dem naken i døra.

OMG!

Flott, ser ut som TheaM velger å heller stå i senga å skrike fremfor å sove i kveld.

:sukk:

Får dra meg opp av sofaen og gjøre en halvtimes aktiv innsats med rydding, oppvask, brette sammen to maskiner med klær, henge opp den . maskina for det fikk jeg aldri gjort tidligrere.

Igrunn kunne jeg tenkt meg å heller lagt meg, men neida....

Andre skal kjøre drosje i natt også så jeg får ta det selv.

Fælt å den ungen min skulle skrike....

Stakkars lita...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...