kospia Skrevet 23. august 2008 #2241 Del Skrevet 23. august 2008 Innom med en , håper alt er bra med dere alle tre :smile: og så vil jeg si GRATULERER TIL NORGE OG GULLJENTENE VÅRE :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. august 2008 #2242 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg er sær, jeg følger overhodet ikke med på OL. Det vil si, kikker innimellom, men husker aldri hvem som vinner det jeg ser på. Ser stort sett på hvis jeg detter over turn, synkronsvømmin, sprangridning eller annet slikt sært. Håndball og fotball bryr jeg meg ikke om. Ikke bordtennis eller roing heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2008 Forfatter #2243 Del Skrevet 23. august 2008 VinterOL er mer spennende enn sommerOL ihvertfall. Andrè har tatt med TheaM på sin første fotballkamp for å se Pors spille. Derfor kom jeg hjem fra venninntreffet til tomt hus. Det var rart. Lenge siden sist jeg gjorde det, men det er deilig å være alene litt. Har fått vasket kjøkken, gang, barnerom og trappa. De kommer forrsesten hjem nå. Uff... Tok bussen hjem fra byen idag og ble vitne til tre fjortiser som ventet på bussen mens de forsøkte å drikke seg fulle på en blanding av cola og en flaske vodkaessens hver. Blir man full på slikt? Trodde ikke det jeg... Var liksom bare trist hele greiene. Glad jeg har fylt 30, og at jeg er ferdig med slikt. Dagens Uff#2 Har lagt inn passord på den stasjonære PCen men har glemt hva.... Hintet jeg får opp er "snop" *luftet problemet med min kjære nå og han husket passordet* Nå skal TheaM stelles og i seng. Jeg skal lage en meg enkel tacovariant og bare slappe av i kveld. Kanskje en film og...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2244 Del Skrevet 24. august 2008 Idag er det 6 år siden Andre og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2245 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har lyst til å begynne å trene. I morra starter det opp et kurs i noe så 80-talls som aerobic i idrettshallen bort i gata her. Men...jeg er ikke helt sikker. Enda jeg vet jeg burde. Så, her er min for/imot liste: Imot: *Jeg må faktisk få ræva opp av sofaen for å gjøre noe aktivt. For *Trening er sunt og ihvertfall for meg. *En time hver mandag som bare er min *det er bare fra 18.30 til 19.30 så det er fremdeles mye igjen av kvelden Det var flere "for" enn "imot" så da ser det ut til at jeg begynner i morra. Hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. august 2008 #2246 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med bryllupsdagen!! :love: Skal dere feire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. august 2008 #2247 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har flere for: * det er deilig å trene * du får etterhvert mer energi av å trene * trening er med på å forebygge skader og slitasje * man føler seg generelt bedre hvis man trener regelmessig Bare å sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 24. august 2008 #2248 Del Skrevet 24. august 2008 Idag er det 6 år siden Andre og jeg GRATULERER MED 6 ÅRS BRYLLUPSDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. august 2008 #2249 Del Skrevet 24. august 2008 innom å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2250 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med bryllupsdagen!! :love: Skal dere feire? Tja... Vi skal ha barnevakt i kveld, og bevege oss utafor huset bare oss to og over til byen for pizza eller no. Holder lenge for oss det. Jeg har kjøpt et kort jeg må finne på noe lurt å skrive i. På kortet står det "Du er min superhelt" og bildet av en sau med supermanndrakt... Jeg har flere for: * det er deilig å trene * du får etterhvert mer energi av å trene * trening er med på å forebygge skader og slitasje * man føler seg generelt bedre hvis man trener regelmessig Bare å sette i gang! *føyer til den mentale lista* Takk!! innom å hilse på Koselig det! Nå lukter det godt her! TheaM sover så jeg benytter anledningen til å bake cookies med sjokoladebiter. *prøver å sende duften igjennom PCen* Hjalp det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. august 2008 #2251 Del Skrevet 24. august 2008 jeg fikk iallefall lyst på! Her står svinesteken i ovnen.. ingen av oss har laga det før, så skal bli spennene å se om den er spiselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. august 2008 #2252 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med anniversary! så koselig da.. flinke dere er! hehe. syns 6 år er lenge jeg. Og så virker det som dere har det så fint også håper du får en aldeles strålende dag! og takk for blomster i boka mi.. men neste gang du stikker innom en søndags morgen, kan du ikke heller ta med noe junkfood? eller eventuelt noe kaldt vann? det smaker så mye bedre en blomster når man er fyllesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. august 2008 #2253 Del Skrevet 24. august 2008 Grattis med bryllupsdagen :juhu: Kos dere masse når dere skal ut i kveld da Lukter veldig godt av de cookies`ene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2008 #2254 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. august 2008 #2255 Del Skrevet 24. august 2008 Kos dere masse ute i dag da, syns også det holder i massevis Det enkle er ofte det beste, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. august 2008 #2256 Del Skrevet 24. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2257 Del Skrevet 24. august 2008 Vi droppa barnevakta (broder'n) og gikk over til byen alle tre istedet. Koste oss veldig, kanskje TheaM mest siden hun fikk pizza for første gang. Andrè fikk kortet jeg skrev, og det må ha falt i smak for han gråt litt etter å lest det. :rødme: Vi har nå benket oss forran Tven sammen med broder'n for å se Rosenborg-Brann, drikke kald cola og gumle cookies. Åpen Barnehage starter opp igjen i morra. Det gleder jeg meg til, og jeg vet TheaM kommer til å sette pris på å være tilbake igjen. Mandag, tirsdag og onsdag fra 9.30-13.30 nå. En ekstra dag og utvidet åpningstida med en time. Blir bra. Men nå: fotball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. august 2008 #2258 Del Skrevet 24. august 2008 så fint at dere har kost dere! og heia brann! jeg hater rosenborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2259 Del Skrevet 24. august 2008 og heia brann! jeg hater rosenborg *snøft* Spennende kamp, sjanse på sjanse uten no mål. desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2008 #2260 Del Skrevet 24. august 2008 Her har det også vært brann-rosenborg på tv, samboern er bergenser og har selvfølgelig hjerte i brann :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg