MarianneE Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2221 Del Skrevet 21. august 2008 Pene, velduftende roser og Reke-løøøøøøv..... Lucky me!! TheaM og jeg tusla en tur til byen og traff først broder'n på JonasB, men der ble vi ikke lengere enn nødvendig pga sjukt mye veps! Men,vi ble lenge nok til at TheaM klarte å kline seg full av banan så hun ble jo ren og pen etterhvert... Fikk brukr gavekort fra TilBords (som jeg av en eller annen grunn skal ha til å hete "TheBords") som jeg kjøpte to kaffekopper fra Rosendahl med. 240 spenn på to kopper er ganske drøyt, men er så lei av å ha ymse rett og lett dritt! Skal kjøpe ting fra Rosendahl, ønsker meg disse pene tingene- er ikke noe bedre menneske enn det. Alle vil vel ha pene ting? Hmmm..... snart middagstid. Marinert laks, poteter, tzatziki, kokt blomkål og fiskesaus står på dagens meny. Namme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. august 2008 #2222 Del Skrevet 21. august 2008 jeg også rosendahl!! alle skåler o.l jeg har er derfra.. og jeg liker også sååå godt tilbords.. jeg vurderer nesten å gifte meg slik at noen kan gi meg en Kitchen Aid kjøkkenmaskin i gave når jeg kjøper mitt første hjem skal alt på kjøkkenet mitt være såå striglet kun kitchen aid-ting og fint servise.. reidel vinglass og rosendahl kopper, skåler o.l. asjetter osv bør jeg nok ha fra ikea, for jeg er hissig på å knuse de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. august 2008 #2223 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Endret 21. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. august 2008 #2224 Del Skrevet 21. august 2008 hehe, jeg også, de er så tøffe. Men så dyre Hver gang jeg har vært i usa har jeg hatt såå lyst til å kjøpe med meg en, er jo bare en tredjedel av prisen. Da er det godt å ha en kjæreste som kan litt om strøm og spenning og som får meg ned på jorda igjen åååååå!!! jeg hadde jo kanskje tenkt å kjøpe i usa!! så kommer du her å ødelegger. eller rettere sagt ansjonimannen. hva mener du med strøm og spenning? :klø: jeg kan ikke se noe annet enn at det skal bli jævla spennende å få en kitchnaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. august 2008 #2225 Del Skrevet 21. august 2008 De bruker jo 110 volt der og 220 her. Kan jo sikkert alltids kjøpe en omformer, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. august 2008 #2226 Del Skrevet 21. august 2008 De bruker jo 110 volt der og 220 her. Kan jo sikkert alltids kjøpe en omformer, men... dumming!!! blææ! hehe. jaja.. da får jeg rett og slett bare kjøpe noe annet isteden. men du. dagboken din? hvor blitt av? og innebærer din mangel på dagbok at du skal slutte å besøke min? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. august 2008 #2227 Del Skrevet 21. august 2008 dumming!!! blææ! hehe. jaja.. da får jeg rett og slett bare kjøpe noe annet isteden. men du. dagboken din? hvor blitt av? og innebærer din mangel på dagbok at du skal slutte å besøke min? :cry: Jeg har en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2228 Del Skrevet 22. august 2008 Laptop i senga er barsnlig morro. Thi-hi... Vurderer å kjøpe noe mer fra Rosendahl. Dessertskåler eller flere kaffekopper, vinglass, eggeglass (hvorfor heter det eggeglass?) Alle pene tingene.... Har hørt via min søster at mamma er sykmeldt med skiveutglidning i ryggen. Derfor skal jeg pakke inn en pose fruktsuppe og sende henne. Fruktsuppe er nemlig noe jeg vet hun bare spiser når hun ikke er bra. Jeg har samme forholdet til havregrøt. Forresten vil jeg og ha KitchenAid maskin. Kanskje jeg burde gifte meg på nytt for å få det? Har tross alt 6 års bryllupsdag på søndag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2229 Del Skrevet 22. august 2008 Denne kjipe hendelsen har skjedd med en bekjent av meg: A.L og B fikk en sønn for omlag et år siden. Forholdet funket ikke, men B tok ansvar for sønnen sin og gjorde det han kunne for å være en god far for sønnen sin. Samarbeidet mellom AL og B fungerte med andre ord veldig bra. Så er da AL på besøk hos ei venninne som sier: Hmmm jeg synes ikke gutten ligner så på B, synes han heller ligner på CW, ha ha... så rart det var! Da gikk den godeste AL i den berømte tenkeboksen og fant ut at hun hadde vist hatt sex med både B og CW på omtrent samme tida. B og CW er også bestekammerater. Farsskapstest måtte til og...vips... hadde ikke B noen sønn lengere! Tragiskt, tragiskt, tragiskt!!! Trasig for B, til pass for AL når du er så dum! Hmm.... Sulten, tid for frokost nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2230 Del Skrevet 22. august 2008 Hurra!! Misjonen (tidligere kjent som Kommisjonen) er tilbake. P4, fra 10-12 hver fredag. Hurra! TheaM fikk på seg hvit genser i morges. Den var tilslutt hvit, blå/lilla og lysbrun. Nice.... Må huske å kjøpe pose til bleiebøtte idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. august 2008 #2231 Del Skrevet 22. august 2008 Litt av en historie det der. Tragisk! Stakkars B får man si! Og A.L, vel, så man reder, så ligger man. Eller noe sånt. Hva sier han som "plutselig" ble far da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2232 Del Skrevet 22. august 2008 Hva han mener om saken vet jeg ikke, men CW skal bli far rundt juletider i tillegg. Glad det ikke er meg som er i den situasjonen der! Når et barn gjør noe galt skal man irettesette på en streng med vennlig måte osv... Greitnok, men hva når barnet sitter og strør restene i et brukt kaffefilter rundt på kjøkkengulvet? Hvor mye "streng men vennlig" blir du da? Jeg løp ihvertfall etter fotoapparatet for å forevige det lille stuntet. Hva annet kan man egentlig gjøre? Dagens : Nye fiiiine dessertskåler fra Rosendahl Sooooool God lunch: Honningmelon, spekeskinke og bringebær i en god blanding På tide med et bleieskift her kjenner jeg. Det lukter mistenkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. august 2008 #2233 Del Skrevet 22. august 2008 nye skåler! jippi! og hurra for misjonen. endelig er de tilbake! det er så sabla gøy altså! håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2234 Del Skrevet 22. august 2008 Misjonen er jo drit bra! Golden&Antonsen er fantastiske! TheaM har spist spaghetti med tomatsaus og kjøttboller selv idag. Det vises på genseren, i tilleg til bringebærene som lurte seg inn i seleshortsen hennes. Har lurt litt påom jeg bare skal la henne spise selv -med hendene- eller om jeg skal mate henne slik at det går riktig for seg. Tror det beste er å la henne finne ut av det selv... Ellers har vi hatt et lite uhell her, hun synes nemlig det er morsomt å være i mamma og pappas seng og herje. Hun er skikkelig tøff, står oppreist, detter ned på rumpa, og bare kaster seg rett ned på ryggen. Pang! Og der traff hun kanten på ene nattbordet. Gikk bra, litt tårer så var det på'n igjen! Andrè skal kjøre drosje i kveld, jeg har kjøpt superchips med salt og pops. Tror det skal nytes best med en film eller et blad. Har faktisk flere filmer jeg ikke har sett enda. Lurer på om jeg skal se Nynnes Dagbok. Digget serien, filmen er sikkert bra den og. Ellers har jeg jo Jackie Brown, Walk the line, Den Engelske Pasienten og et par til. Får gruble på det mens jeg steller TheaM og får den lillle rakkerungen i seng. Kos dere i kveld, jenter! <--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2008 Forfatter #2235 Del Skrevet 23. august 2008 Lurer på om jeg skal se Nynnes Dagbok. Digget serien, filmen er sikkert bra den og. Filmen var faktisk utrolig morsom! Anbefales når man vil bare slappe av med en morsom film uten så mye alvor bak. Idag skal jeg treffe Ida og Jenny på JonasB. Jenny flytter til GranCanaria neste uke (litt missunelig, ja) så dette er da DenSisteKaffe. Det er det jeg har av planer, utenom litt OL, K500 meter og håndball. Heia Norge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. august 2008 #2236 Del Skrevet 23. august 2008 Heia Norge :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2008 #2237 Del Skrevet 23. august 2008 God morgen! Jeg har også dessertskålene fra rosendahl, stilig og enkel design. Liker ikke for mye krims krams Vet de har fine hvite middagstallerkner, men ikke sett de i butikken. Vet du om de er fine? Venter på håndballkampen som snart begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. august 2008 #2238 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg syns middagstallerknene fra Rosendahl er veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2008 Forfatter #2239 Del Skrevet 23. august 2008 tenker dere på de i porselen? jeg synes serien i glass er mer stilig enn de i porselen, men det er min smak, da. Ser håndball, og for en start av norge! Jeg er utrolig imponert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2008 #2240 Del Skrevet 23. august 2008 Tenkte på begge deler faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg