kospia Skrevet 14. august 2008 #2181 Del Skrevet 14. august 2008 Bare en snartur innom før jeg kryper til køys. Kommer sterkere tilbake i morgen, for da er det bursdagsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2182 Del Skrevet 15. august 2008 hurra for meg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2183 Del Skrevet 15. august 2008 :danser: :juhu: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2184 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg burde egentlig bare hatt en trone å sitte på idag for å ta imot hyllest! Hmmm...... Planer for dagen: Møte min søster kl. 11 for bursdagslunch Handle inn glutenfrie rundstykker Rydde litt og gjøre klart til det kommer gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. august 2008 #2185 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. august 2008 #2186 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulerer så masse med dagen, MarianneE! Ønsker deg både :blåse: og på dagen din! Håper du får en helt herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #2187 Del Skrevet 15. august 2008 :bursdag: :bursdag: Kjære Marianne!!! Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en kjempe fin dag og koser deg masse! Klem fra reka :-D :bursdag: :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. august 2008 #2188 Del Skrevet 15. august 2008 :blåse: GRATULERER MED DAGEN Håper du får en kjempefin bursdag med masse gaver og hilsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. august 2008 #2189 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulerer med dagen :-D Håper festen imorgen blir fin. Synd jeg ikke hadde mulighet til å komme, men jeg kommer på 31-års festen til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. august 2008 #2190 Del Skrevet 15. august 2008 GRATULERER MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. august 2008 #2191 Del Skrevet 15. august 2008 :juhu: :juhu: :juhu: Gratulerer så mye med dagen vennen! Håper du har hatt en fin dag og at du får feiret skikkelig Stor bursdags fra Frigg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 15. august 2008 #2192 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulere med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 15. august 2008 #2193 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. august 2008 #2194 Del Skrevet 16. august 2008 Håper du hadde en fin dag i går og at helgen blir like bra, her skal man avgårde i 76-årsdag, Fikk du noe fint a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. august 2008 #2195 Del Skrevet 16. august 2008 Gratulerer masse med dagen i går, vesla! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. august 2008 #2196 Del Skrevet 16. august 2008 hurraaaa for deg i går marianne!! jippi jeee! håper dagen var strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2197 Del Skrevet 17. august 2008 dere da... har hatt en kjempe helg! Skal naa fly ut i bursdag til tantebarnet mitt. Ikke lyst til aa ta med nye, fine laptopen kan dere tro..... Takk for alle hilsner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. august 2008 #2198 Del Skrevet 17. august 2008 Ooo! Grattis med ny laptop da! Kuli :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. august 2008 #2199 Del Skrevet 17. august 2008 Whee, ny laptop i bursdagsgave? Gratulars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2200 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har soet ;t laptop! En bitteliten ACER med 9 tommers skjerm. Det er ikke alt jeg skjonner med den enda, blant annet maa jeg skrive aa, oe, ae i stedet for de tre siste bokstavene i alfabetet. M[ vist laste ned et program foerst. Ogsaa jeg som har null interesse for det som har med data aa gjoere! Fredagen kom familie paa pitabrod med fyll. Jeg fikk en del penger som jeg onsket meg, Hodejegeren av Jo Nesbo, naal av mormor, som paa et mystisk vis ble til et smykke.... Fikk av svigers og svoger&svigerinne gavekort paa spabehandling. Den bestaar av gjoerme innpakking, kurbad, hodemassasje, ansiktsbehandling og full kroppsmassasje. Om jeg gleder meg! Loerdag reiste SvigerinneK og jeg til venninneA i Skien som var saa snill og sa at festen kunne vaere hos henne. Vi var 11 jenter, spiste taco, drakk ;l, vin, smirnoff, cola. Endte med Singstar og.....kremt..... min soester og jeg duellerte i The Final Countdown og...kremt... luftgitar langs gulvet av meg.... Glad ingen av dere saa det!!! TheaM og jeg skal over til byen idag og bruke et gavekort paa TilBords, skal ha bollesett fra Rosendahl tenker jeg. Ellers gjelder det aa faa una litt klesvask siden det er meldt +22 og soooool. Fikk forresten et bollesett fra Rosendahl, kokebok av Nigella& Gordon Ramsey, lommebok fra Friis, brettspill, spagavekort igjen, penger, fiiiiiiine pakkene!! Kanskje jeg skal gaa aa fortsette aa ta av sengetoy som jeg egentlig holdte paa med...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg