MarianneE Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2121 Del Skrevet 7. august 2008 tenker jeg... Ikke en dritt å skrive, TheaM sover, jeg spiser lunch og tror jeg heller skal se på RachealRay på TVNorge nå enn å sitte her... Spennende innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. august 2008 #2122 Del Skrevet 7. august 2008 Kanskje ikke det mest spennende innlegget du har skrevet, men i alle fall veldig koselig å se at du er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2123 Del Skrevet 8. august 2008 Hva? Var ikke det et spennende innlegg? Grubler på litt om dagen. Har jo bursdag om en uke, og skal feire med venner på lørdag. Jeg blir ikke fortrolig med maten jeg har planlagt! Tenkte følgende: *Bakt potet med valgfritt fyll (skinke, ost, bacon, mais, rømme, kryddersmør...) *Marinert kylling på sånna trespyd. Begge deler er godt, men jeg blir ikke heeeeeelt fortrolig med det. Noen andre som har et smart forslag? Ellers har jeg null planer for dagen, det hadde vært fint med litt oppholds, har veldig lyst til å gå den kilometeren over til byen for litt kaffe, men det frister så lite i regnvær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2008 #2124 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde noen få venner til middag på min 30-årsdag, og hadde laget småmat. *tenke* Det var vel falafler, veggisburgere.... Hum... Sannelig om jeg husker, det er noen få år siden. Men noe koldbordaktig kan kanskje være greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. august 2008 #2125 Del Skrevet 8. august 2008 God helg Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2008 #2126 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2127 Del Skrevet 8. august 2008 Nåååhhh..... Dere da..... Tenker det blir litt utvidet taco, jeg! Med kjøttdeig og kylling b.la. Hmm.... har glemt å rydde ut av matvarene. Kløna meg. *Tusler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2128 Del Skrevet 8. august 2008 far&datter ligger på stuagulvet og leker. Veldig søtt.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 8. august 2008 #2129 Del Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for helgehilsen. Har lest nesten hele dagboka di tidligere. Gøy å lese hva andre steller og stuller med. Ha en god helg dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2130 Del Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for helgehilsen. Har lest nesten hele dagboka di tidligere. Gøy å lese hva andre steller og stuller med. Ha en god helg dere også Å herregud, har du virkelig giddi det? Jeg har jo den kjedelige boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 8. august 2008 #2131 Del Skrevet 8. august 2008 Hva? Var ikke det et spennende innlegg? Grubler på litt om dagen. Har jo bursdag om en uke, og skal feire med venner på lørdag. Jeg blir ikke fortrolig med maten jeg har planlagt! Tenkte følgende: *Bakt potet med valgfritt fyll (skinke, ost, bacon, mais, rømme, kryddersmør...) *Marinert kylling på sånna trespyd. Begge deler er godt, men jeg blir ikke heeeeeelt fortrolig med det. Noen andre som har et smart forslag? Ellers har jeg null planer for dagen, det hadde vært fint med litt oppholds, har veldig lyst til å gå den kilometeren over til byen for litt kaffe, men det frister så lite i regnvær... Taco, nachos og lefser. Forskjellig tilbehør som salat, salsa, rømme, cheddarost, og guacomole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 8. august 2008 #2132 Del Skrevet 8. august 2008 Å herregud, har du virkelig giddi det? Jeg har jo den kjedelige boka! Ble jo så nysgjerrig da siden dere prøvde å få barn, og da måtte jeg jo bare lese alt.. Syns det er koselig å lese jeg.. bare det tar tid når det er mange år;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2133 Del Skrevet 8. august 2008 Ble jo så nysgjerrig da siden dere prøvde å få barn, og da måtte jeg jo bare lese alt.. Den hørtes tvilsom ut, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2134 Del Skrevet 8. august 2008 det er vel på tide å få gjort noe effektivt i heimen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2135 Del Skrevet 8. august 2008 Er offisielt allerede lei av husarbeid. Har fylt oppvaskkummen med vann, satt over en klesvask, begynt å tørke litt støv. i morra gidder jeg ikke gjøre en dritt etter at TheaM er i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. august 2008 #2136 Del Skrevet 8. august 2008 Hva? Var ikke det et spennende innlegg? Grubler på litt om dagen. Har jo bursdag om en uke, og skal feire med venner på lørdag. Jeg blir ikke fortrolig med maten jeg har planlagt! Tenkte følgende: *Bakt potet med valgfritt fyll (skinke, ost, bacon, mais, rømme, kryddersmør...) *Marinert kylling på sånna trespyd. Begge deler er godt, men jeg blir ikke heeeeeelt fortrolig med det. Noen andre som har et smart forslag? Ellers har jeg null planer for dagen, det hadde vært fint med litt oppholds, har veldig lyst til å gå den kilometeren over til byen for litt kaffe, men det frister så lite i regnvær... Joda vennen! Du skriver alltid spennende innlegg. Var bare jeg som var en kløne og ordla meg litt feil. Unnskyld!!! Jeg syntes den maten hørtes veldig god ut jeg da. Fikk skikkelig vann i munnen Helge fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2137 Del Skrevet 8. august 2008 Min kjære synes jeg så så trøtt ut i kveld, så jeg har fått tilbudet om å slappe av resten av kvelden så tar han heller med seg jentungen ut et par timer i morra så kan jeg vaske litt da. Litt mer opplagt til slikt da enn nå tenker jeg. Dagens kompliment: Min kjære sa til meg; Du får meg til å se verdien av å ha en egen familie, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 8. august 2008 #2138 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Min kjære synes jeg så så trøtt ut i kveld, så jeg har fått tilbudet om å slappe av resten av kvelden så tar han heller med seg jentungen ut et par timer i morra så kan jeg vaske litt da. Litt mer opplagt til slikt da enn nå tenker jeg. Dagens kompliment: Min kjære sa til meg; Du får meg til å se verdien av å ha en egen familie, du. Så koselig:) Jeg drømmer om den dagen samboeren min sier noe sånt til meg;) MEN, siden han ser du er sliten kan du ta med deg jentungen på cafe og shopping mens HAN vasker huset God ide? Endret 8. august 2008 av Lissi33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2008 #2139 Del Skrevet 8. august 2008 Husarbeide er kjedelig og unngås hvis man kan. Tørke støv? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. august 2008 #2140 Del Skrevet 9. august 2008 Næmmen, så fint og nydelig et kompliment :rødme: Det hadde falt i god jord hos meg også, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg