Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Du kan få låne badekaret mitt så lenge vet du :fnise:

Jeg har sånn frizzball, fant den igjen da jeg rydde isted! Da føles det nesten som boblebad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sånn frizzball, fant den igjen da jeg rydde isted! Da føles det nesten som boblebad!

JA :juhu:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grue deg? :hakeslepp: Sa ikke jeg akkurat at du hadde noe å se fram til? Hvilke(n) idiot(er) sier det er ille å fylle 30? :sur: Jeg kunne overhodet ikke tenke meg å være i 20-åra igjen! Never ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hehe...ser for meg at jeg kunne stagnert aldersmessig for et par år siden jeg. Har ikke speselt lyst til å bli 30. Men, det er sikkert ikke verre (eller bedre) enn noen annen alder ;) hadde ikke spesielt lyst til å bli 25 heller, men overlevde det. Og det hender jo faktisk enda at jeg blir spurt om leg for å kjøpe vin

:)

Hørtes ut som en god plan for kvelden :) hos meg ble det så godt under koseteppet at jeg sovna. Noe annet ville vel vært en stor overasskelse, men litt irriterende at jeg ikke fikk hørt alle (bort)forklaringene til Ungkaren da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt klart du ikke trenger å lage noe istand om du ikke vil, det er din dag, du som fyller 30 og nå er du vel såpass voksen at du kan bestemme hva du vil gjøre :fnise:

Ikke sant?

Det gjelder ikke bare min bursdag som kommer (ha de planene klare) men for halvannet år siden var jeg 6 mnd på vei med TheaM og arrangerte bursdagsselskap for broder'n.

Han bodde da hjemme hos pappa og siden mamma og pappa er skilt (de ble skilt i 1989) er mamma ikke velkommen hos pappa, så slikt må foregå på nøytralgrunn.

De har faen meg vært skilt i 19 år!!

Nevnte jeg at jeg er oppgitt?

Slikt gidder jeg ikke lengere.

Å være den som føler at jeg må stille opp her og der for alt og alle uten å ikke få no tilbake.... nei, det gidder jeg ikke lengere.

Nå skal TheaM og jeg ut snart.

Fikk sms av svigerinneK med spørsmål om lunch på JonasB Gundersen.

Jeg er så billig når det kommer til slike spørsmål... :ler:

Reka, Frigg, Ansjoni og lunacia: :kyss:

Dagens tall:

10 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånt er frustrerende når det er 19 år siden de skilte seg, menmen.

Hvis du bare vil kose deg med mannen og TheaM så kan vel du få gjøre det da :-D

Heldig som skal på lunch, reka vil også.. Hmm.. :klø:

Ha en fin dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel hjemme, har nærmest løpt hjem med beina i kryss og rakk do akkurat.

Puh...

Planer for 30årsdagen!

Familien vil få beskjed om at vi holder åpent hus fra kl. 15-21.

Det blir servert reker med tilbehør til den som kommer.

Enkelt og greit.

Dette skjer da på fredag.

Lørdag skal jeg ha fest hos ei venninne (vi har ikke så stor leilighet) med venner.

T.om søstra mi kommer fra Stavanger for å bli med...

Søndag skal vi i bursdag for å feire mitt eldste tantebarn som blir 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra plan for bursdagen din det ;)

Foreldre som har skilt seg er et kapittel i seg selv. Mine foreldre skilte seg for 24år siden, og pappa har helt angst for at mamma skal ringe ham :ler: Akkurat på det området er det så mange "voksne" som blir utrolig barnslige. Plutselig så kan de ikke tenke seg å hverken se eller snakke med den som de faktisk har vært gift med. Ikke en gang for barna sin skyld. Men nå skal jeg ikke slå alle under en kam da :riste:

Håper du får en fin ettermiddag og kveld vennen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre er skilt, men det hender seg til og med at de feirer julaften sammen... De er venner, de. :jepp: Så, det GÅR ann å ikke være uvenner bare fordi man har gått hver sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre er skilt, men det hender seg til og med at de feirer julaften sammen... De er venner, de. :jepp: Så, det GÅR ann å ikke være uvenner bare fordi man har gått hver sin vei.

:jepp:

Derfor jeg ikke slår alle under en kam ;)

Det aller beste er jo at skilte foreldre faktisk klarer å kommunisere og ikke er uvenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en slik som det er godt å sitte på? :skratte:

Miraklene har skjedd:

Vi har fått ut fingeren!

Tre mindre plastesker med smårot i har blitt løftet opp å båret i kjelleren.

Har irritert oss over dem lenge, men det å få dem med seg ned.... det er vrient det!

Den gamle, stygge saken vi har hatt i gangen er blitt tømt og også fått flytte ned i kjelleren.

Så snart det er pause i Vål'enga-Liverpool skal den nye, pene, hvite, støvfrie osv kommoden fra Fagmøbler monteres.

Andrè må jo se kampen, og når ikke han gidder å være effektiv... da gidder ikke jeg heller.

Latskapen lenge leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk sms av broder'n igår om hvor fint han har det i Barcelona.

Glad han koser seg.

Trenger det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

TheaM har sovet i hele natt!

Det er leeeenge siden sist det skjedde!

Kommoden kom seg på plass, og det ble fint i gangen.

Godt å få rydda litt ihvertfall!

Fikk endelig gått igjennom masse rot som bare har blitt stappa inn i den gamle, så det føles dobbelt så bra nå.

Besøk av venninneI idag.

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Grattis med ny kommode, sikkert deilig å få ryddet opp litt :)

:hoppe: for Thea M som sov leeenge i dag :rødme:

Ønsker deg en riktig fin dag, og kos deg masse med venninnen din :skravle::sjokolade::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en slik som det er godt å sitte på? :skratte:

Naaai!!

Det er sånn liten ball som man putter i vannet og så ligger den der og bobler og lager god lukt i vannet :Nikke:

Og hurra for at TheaM har sovet lenge! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...