Bokalven Skrevet 28. juli 2008 #2041 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg synes det er deilig med varme, jeg. Nyter den mens jeg kan... Gruer meg til vinter og kulde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. juli 2008 #2042 Del Skrevet 28. juli 2008 Er ganske så varmt her også ennå ja. Men jeg og kjære stakk bort til Plantasjen og fikk faktisk tak i gulvvifte :juhu: Det var skikkelig deilig å ha nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2043 Del Skrevet 28. juli 2008 22.5 grader, det går mor tropenatt her. 28.8 inne, hjelpe meg... Prøver å gjøre noe fornuftig inne, men det blir så halvveis alt sammen. Klarer ikke samle hodet og konse i varmen. Har sett sånn halvveis med finalen i TopModel ( :-D ) og for første gang har jeg sett på Ungkaren. For en drit bra avslutnng! Begge damene ble dumpet og jeg synes det var kult for å være ærlig. Men, hadde det vært meg, ikke pokker om jeg ville han skulle følge meg tilbake til bilen og klemme meg. Kjenner jeg megselv rett ville jeg dytta ham vekk og hylt at ikke faen om jeg skal passes på når han dumper meg sånn, jeg klarer meg sjøl!!! Andrè var helt enig i det... Snart CSI, snart klart for mer is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 28. juli 2008 #2044 Del Skrevet 28. juli 2008 23 grader her nå, tempen har vært oppe i 30 grader i dag. Deilig Kospia har blitt brun og fin nå ja Har ikke sett på ungkaren, men det måtte ha vært litt av en avslutning. Tror ikke det har hendt før at han har dumpet begge damene i finalen. Her har vi spist is og jorbær i dag, nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2008 #2045 Del Skrevet 28. juli 2008 Utrolig deilig med varme. Heller +30 enn -30! Da vi var i Australia var det 37 i skyggen, og jeg elsket det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2046 Del Skrevet 29. juli 2008 +37 i skyggen? Jeg hadde ikke klart det. Alt over +25 er igrunn unødvendig spør du meg... morsom, veldig morsom: Lille mi :søvn: enda. Som vanlig var hun våken, men siden jeg ikke tar henne opp med en gang hender det hun sovner igjen. Sovna på sofaen igår, og fikk aldri ryddet kjøkkenet (som så BOMBA ut) så jeg måtte gjøre det før jeg tok TheaM, og i mellomtida sovna hun igjen. Men slapp av, hun lider ikke i senga, hun får en stot krokodille fra IKEA som hun elsker og har det veldig travelt med den. Dessuten sover hun dårlig i varmen, så en liten ekstra hvil nå som det er "kjørlig" kan være greit... Igår skjedde dette: TheaM krabbet inn på kjøkkenet, men jeg fulgte ikke etter med engang. Så hørte jeg kjøleskapet gå opp, da gikk jeg inn. Der satt hun midt på gulvet med en tåteflaske med melk, drakk så fornøyd- og hadde t.om lukket igjen døra etter seg! Denne liker jeg, Ramstein er rå, asså! http://www.youtube.com/watch?v=Mm2eT-sTVys...feature=related Hva spennende skjer idag? Ikke en dritt igrunn. Quiz i kveld, ellers er det bare å sløve i skyggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2008 #2047 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) +37 i skyggen? Jeg hadde ikke klart det. Alt over +25 er igrunn unødvendig spør du meg... Ja, og jeg elsket det. Spesielt siden det da var vinter og kaldt hjemme i Norge. Var overlykkelig over å slippe kulda hjemme. Jeg kan ikke fordra vinter! Alt under 15 grader er unødvendig, spør du meg... Endret 29. juli 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2048 Del Skrevet 29. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2049 Del Skrevet 29. juli 2008 TheaM er lagt for en formiddagshvil, så nå tusler jeg snart ut i hagen med en kald brus og novellesamling av Roald Dahl... :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2050 Del Skrevet 29. juli 2008 ...og det er klart for quiz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. juli 2008 #2051 Del Skrevet 29. juli 2008 Heldigvis ikke såå vamt i dag som det var i går. Kjenner jeg blir sliten av denne varmen. Får ikkevært så effektiv som er nødvendig. Men man får vel kanskje bare nyte det når det er varmt nå. Vi klager vel når det blir for kaldt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. juli 2008 #2052 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Rammstein er bra De har et veldig artig sceneshow også! Pyro! Endret 29. juli 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2008 #2053 Del Skrevet 29. juli 2008 Merket i parken at da sola gikk vekk ble det litt kaldt. Litt varmere kunne det godt ha vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2054 Del Skrevet 30. juli 2008 Har fått stresset meg hjem med beina i kryss (å tisse på seg i voksen alder er nok ikke sjarmerende...) trøtt og varm unge som må ha middag før vi skulle på Fagmøbler for å kjøpe kommode til gangen. Så med svetten rennende, hylgrinende, trøtt unge ringer jeg da min kjære for å si at vi skal være klare når han kommer fra jobb. Da viser det seg at han har glemt å si at han skal jobbe overtid! Mye stress for ingenting med andre ord.... Det er ikke så varmt idag, "bare" 25 grader, men det blåser så det er litt luftig ute. Heldigvis... Hva har skjedd ellers siden igår? Igrunn ikke en dritt. Har drukket kaffe med svigerinneK, dvs... vi skulle ha kaffe men det ble vann, cola og iste istedet. Skal på kino imorra og se MamaMia med svigerinneK, hennes søster og svigermor. Litt spent på filmen, ABBA er ikke helt min greie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2055 Del Skrevet 30. juli 2008 Et mesterverk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2056 Del Skrevet 30. juli 2008 Youtube er fantastiskt! Har funnet live opptak av Deep Purple: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juli 2008 #2057 Del Skrevet 30. juli 2008 * liker musikksmaken din* Bedre enn mange av de andre babene sine liker iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2008 #2058 Del Skrevet 30. juli 2008 Apropos Deep Purple live: http://www.youtube.com/watch?v=9jp3de50_d8 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. juli 2008 #2059 Del Skrevet 30. juli 2008 Du har ikke tilfeldigvis en vifte å låne meg? Varmt og klamt i dag og den store dagen for å ha hodepine Hva lags kommode er det dere skal kjøpe? Nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2060 Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.fagmobler.no/index.php?kat_id=67&prod_id=1528 Den hvite.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg