Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

dere altså, puppedamer puppedamer :ler:

føler meg liten jeg nå, med min spinkle C-cup. dere høres jo ut som pamela hele gjengen :ler: *misunnelig*

Misunnelig? :overrasket: Hvordan kan noen være misunnelig på at man ikke finner klær som passer pga at moten tilsier at man skal ha små bryster? Eller at man stadig har vond nakke fordi man har noe ekstra å dra på? Eller at man må betale ekstra mye for å få BHer som passer? Skjønner det ikke, jeg... (Men så er det brystene mine og føttene mine jeg hater mest med kroppen min. Brystene har jeg også mest komplekser for, skulle veldig gjerne hatt fine, små bryster... Ugh... La oss snakke om noe annet...)

du er litt av en rocker du MariannE! :fnise:

Det der er da pop, ikke rock! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misunnelig? :overrasket: Hvordan kan noen være misunnelig på at man ikke finner klær som passer pga at moten tilsier at man skal ha små bryster? Eller at man stadig har vond nakke fordi man har noe ekstra å dra på? Eller at man må betale ekstra mye for å få BHer som passer? Skjønner det ikke, jeg... (Men så er det brystene mine og føttene mine jeg hater mest med kroppen min. Brystene har jeg også mest komplekser for, skulle veldig gjerne hatt fine, små bryster... Ugh... La oss snakke om noe annet...)

Hæ?

Det der er da pop, ikke rock! ;)

Egentlig er det Death Punk..... :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANGST!!

Svigermor troppet opp tidligere idag og erklærte at hun ville ta litt i hagen vår.

Vi bor i generasjonsbolig med min manns mormor i etasjen under (fungerer helt OK, men ikke drømmesituasjonen) hadde klaget litt til svigermor over ting hun ikke orker å ta lengere.

Jeg er skikkelig sløv når det kommer til husarbeid, men det er så kjedelig!!

Så nå har svigermor tatt litt her og litt der mens jeg har bare følt det litt..... beklemt.

Men, jeg vet jeg er sløv, det er så myyye bedre å utsette enn å stå og svette sjøl.

Men, må ta meg litt sammen der.

Har sendt Andrè på fotball, fått barnet i seng og skal ha en effektiv husarbeidtime.

Har ikke fått til noe middag enda, tar det når A er hjemme fra fotballen.

Ting har roet seg litt på hjemmebane nå, og det er godt.

Etter jeg turna litt på gulvet i kjelleren er det vondt i høyre kne og arm.

Usj....

Kveldens gjøremål:

*Lage ferdig invitasjoner

*Ta inn, brette sammen og legge vekk to klesvasker

*Rydde leiligheten

*Middag

*Dusje

*knulle vettet av min kjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i?

Ta litt av hagen deres?

Hvordan kan man bare ta litt av hagen? :klø:

Altså bidra med litt hagearbeid.

Ikke som i å kidnappe...

Snakker Grenlandsk jeg siden jeg er fra Porsgrunn, og her sier vi "Skal bare få tatt litt av hagen" "Få tatt no husarbeid" osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Skjedde noe rart da KG var nede så det havnet i feil dagbok. :klø:

Egentlig er det Death Punk..... :pisk:

Pop.

EOD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde noe rart da KG var nede så det havnet i feil dagbok. :klø:

Så det i en eller annen dagbok.

Reka sin?

Whatever....

Snart mer CSI, ikke rart vi er trøtte om dagen; Mye CSI og...vel... det har blitt mye sex og.

Heldigvis.

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

4 timers søvn er undervurdert!

Not....

Klokka ble rundt midnatt før jeg kom meg i seng igår, og var oppe fra litt over 4 for å krangle med TheaM om at hun burde sove litt til.

Da jeg endelig fikk henne til å ta til fornuften la jeg meg 30 minutter og så ringte klokka rett etterpå.

Dvs... jeg stod ikke inne hos jentungen hele tida, men gikk i skytteltraffik mellom senga og rommet hennes for å legge henne ned, gi smokk, trekke opp uro osv...

Heldigvis har mannen min funnet fram englevingene :engel: sine og steller TheaM i dette øyeblikk.

Så da kan jeg bare sitte her og være trøtt....

Ikke for det, har allerede satt en brøddeig som står til heving.

Fliiiiink.....

Idag, enten gjøre litt i hagen eller besøke S fra barselgruppa.

Burde det første, satser på det siste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet etter kl 4 i natt, jeg... Og ble vekket kl halv ti av at jeg ble ringt opp av ukjent nummer. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså bidra med litt hagearbeid.

Ikke som i å kidnappe...

Snakker Grenlandsk jeg siden jeg er fra Porsgrunn, og her sier vi "Skal bare få tatt litt av hagen" "Få tatt no husarbeid" osv....

Ahaa! :ler: Misforstod :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet etter kl 4 i natt, jeg... Og ble vekket kl halv ti av at jeg ble ringt opp av ukjent nummer. :sur:

:frustrert:

Man blir litt sånn da, ja.

Fikk sms istad fra S fra barselgruppa med spørsmål om vi skal driste oss en tur på kino i kveld. Skulle egentlig se MammaMia, men siden den begynte litt seint (kl.22) tar vi Sex&Singelliv.

Jeg har sett den før, men ser den gjerne igjen...

Noe nytt og spennende har skjedd:

TheaM har tatt ett skritt helt alene!!

Ungen gliste og mora gråt... :fnise:

Hun sover forresten nå, kanskje jeg skal legge meg litt jeg og?

Fryktelig trøtt idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett SATC-filmen to ganger. :sjarmor:

Anbefales å se på Gimle kino med et glass vin! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og.

Problemet oppstod da barnet våknet før jeg kom så langt at jeg fikk lagt meg nedpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummelt!

TheaM har det med å ville reise seg i stolen sin på kjøkkenet nå.

Under litt yoghurt istad var det intet unntak.

Dvs... Hun satt stille og koste seg med å smøre inn håret og t-skjorta si med yoghurt, så jeg så ned på det jeg holdte på med (skrev på noen konvolutter) og i øyekroken ser jeg TheaM reiser seg- og jeg rekker akkurat ta henne i armen i det hun er på vei over kanten.

Litt skjelven, jeg.

Tenk om hun hadde rast i gulvet!

Hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalviseherda....

TheaM er nybadet og i seng

Hun har nemlig smurt yoghurt inn i håret idag...

Nå skal jeg få med meg værmeldinga mens jeg rydder litt, hoppe så i dusjen, kanksje stable sammen oppvasken (rekker ikke ta den) så ikke den ser så sror ut, før jeg flakser ut døra for å treffe Stine som jeg skal på kino med.

:popcorn:

Dessuten er jeg veldig glad i mannen min.

Han kom hjem med en stor pose med favoritt sjokoladen min: Hval sjokolade med peanøtter.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...