Carebear1 Skrevet 30. mai 2008 #1821 Del Skrevet 30. mai 2008 Da er middagsgjester gått videre til kino, mette i magen. Broder'n har vært innom for å hente en genser og så reist hjem. Pappa stakk huet inn med en forsinket bursdagsgave til Thea Martine. Nå skal jeg; *Vaske opp *Rydde *støvsuge *Pakke *kose med mannen *se Gordon Ramsey på TV3 *Se Criminal Minds *lure litt på hvorfor kvelden går så alt for fort og jeg nærmest kollapser i seng. Ikke sikkert jeg titter innom igjen før etter jeg er kommet hjem fra Stavanger. Den listen var ikke helt ulik min egen kveld Bare stryk støvesuge (gjort i går), pakke, og siste punktet, så forløp kvelden seg ganske likt gitt Må ta flybussen, med koffert og barnevogn. Spørs om jeg kommer meg fra, nå... Følg med, følg med i neste episode av; Kommer MarianneE seg fram til Stavanger? Oi, det kan bli litt av en utfordring ja. Det går sikkert bra! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. mai 2008 #1822 Del Skrevet 30. mai 2008 Alene med koffert og barnevogn ja.. Det finnes da vel snille mennesker i Stavanger som hjelper fremmede som er overlassede? Håper det gikk bra! Kos deg masse! Selv har jeg pakket i tre ulike kofferter/ bager jeg nå da... Skal først til Oslo i helga, så en uke på fjellet og så tur til Kiel, og alt uten at jeg skal hjem i mellomtiden.. Det er pakkeutfordring! Tror hele klesskapet mitt er fordelt over to kofferter og en bag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1823 Del Skrevet 30. mai 2008 Herregud for et styr! Stressa som bare fy for å komme inn på flyet, men det gikk greit. Thea martine var litt urolig, men med brød, sang og leker gikk det greit. Det var litt turbulens, og det var ikke noe morro.... Mannlig flyvertinne var det og.... Framme på Sola fikk jeg først tak i vogna på bagasjebåndet, for så å overse kofferten, så den måtte jeg løpe etter med stor veske over skuldra og ungen på armen. Da jeg kom meg ombord på flybussen var den trang og klærne mine hang fast i nesten hvert eneste armlene så alle stirret og jeg kjente pulsen økte godt. Siden jeg takket ja til barnesete på bussen var det og en del folk som måtte flytte seg for meg og.... Vel framme i Stavanger oppdager jeg etter et kvarters tid at lommeboka mi er borte. Den viste seg å ligge igjen på flybussen, men jeg fikk den tilbake med alle pengene i. Her er alt fint, lille jenta på 14 dager er super nydelig og lykken var stor da den lille sovnet i tantes armer. Har det bare bra her i Stavanger, men fy f å jeg savner Andre!!! Har gleda meg sykt til å reise hit, men nå tenker jeg masse på at jeg savner Andre og at jeg har igrunn litt hjemlengsel. Hvor teit er ikke det? Og når jeg kommer hjem, vil jeg bare hit igjen. Rare greier.... Det var alt fra MarianneEs Stavangeropphold for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. mai 2008 #1824 Del Skrevet 30. mai 2008 Oi, for et stress du hadde MarianneE. Godt at du fikk igjen pengeboka di med alle pengene på plass Godt å høre at du har kommet vel frem til Stavanger (tross alt stresset), og at du koser deg med den lille. Rart det derre med savn du, "nærast er du når du er borte" det er vel noe sant i den strofa der ja. Tenker det blir godt å komme hjem til Andre igjen, men kos deg nå i Stavanger så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1825 Del Skrevet 30. mai 2008 Rart det derre med savn du, "nærast er du når du er borte" det er vel noe sant i den strofa der ja. Ja, det føles litt sånn. Hans plan mens jeg var borte var og hive ut både stereoskapet og CDhylla mi. Stereoskapet er en stygg, mørke, stor sak mine foreldre skaffet seg på 80-tallet. Så istad fikk jeg mail med bilde av ny snekret hylle med plass til stereo og mine noen-og-hundre-og-førti CDer. Det ble kjempe fint. Natta her nå... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mai 2008 #1826 Del Skrevet 30. mai 2008 natta du liksom! du er jo fortsatt våken, ser du sniker rundt her på KG bra du koser deg der da, det er jo bare bra du savner andre? da blir det jo desto hyggeligere å sees igjen. som min mor alltid har sagt, man må være fra hverandre for å savne hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #1827 Del Skrevet 3. juni 2008 Har jeg vært borte? Kom hjem søndagskveld og det føles som om jeg bare fortsatte med disse huslige syslene der jeg slapp da jeg reiste. CD hylla jeg refererte til over ble veldig bra. Spes siden jeg hata de som stod der fra før av. Blitt mye enklere å komme fram til mine elskede CDplater nå, så igår spilte jeg musikk masse. Stavangerturen.... Den var OK. Savnet min kjære veldig på fredag, men lørdag var det gått over. Vet min søster var veldig glad for at jeg var der, men.... jeg satt med følelsen av at jeg ikke hørte til på en måte. At jeg blandet meg inn i en familie hvor jeg ikke hørte til. Dessuten er han gubben til søstra mi....kjip. Rett og slett. Han prater til deg på en måte som gjør at du sitter og lurer på om han var stygg med deg for morro eller om han mener det. EKS: Lørdag var det barneselskap for min søsters eldste. Han ble 2 den 20. Alle barne inkl. Thea Martine sitter ute og hun får et stykke sjokoladekake. 1åring med kake tilsier smuler. Så i en times tid klager da svogeren min til alle andre over at Thea griser så fælt og at det blir flekker som aldri vil gå vekk osv... Tilslutt følte jeg meg nesten dum på vegne av Thea Martine! Nok om det! Idag skal vi i barnehagen. Det blir sikkert koselig. Etterpå skal jeg rusle over brua og til byen for å kjøpe kjøttdeig på tilbud. Nå er barnet våkent, så dette var alt jeg rakk for nå. Til alle som titter inn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. juni 2008 #1828 Del Skrevet 3. juni 2008 og velkommen hjem. Tenker det var godt å komme hjem til Andre :rødme: Her er det og veldig varmt i dag. Sitter og gleder med til å komme hjem ( er på arbeid nå), heldigvis ligger kontoret i skyggen ellers tror jeg det hadde blitt forferdelig varmt her i dag. Håper sola skinner hos deg også MarianneE, og kos deg med Thea M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2008 #1829 Del Skrevet 3. juni 2008 alt vel med deg og lillejenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #1830 Del Skrevet 3. juni 2008 Alt vel, men også så varmt!!! Akkurat kommet hjem fra barnehagen og matvarehandel. I neste uke er det siste gang med barnehage før sommeren, siden de følger skoleruta. Lurer på hva jeg skal gjøre i sommer da? Ellers kan jeg tilføye at jeg føler meg temmelig sliten idag. Satt på en benk med en is istad mens Thea Martine sov, og jeg kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle samle krefter til å komme meg hjem igjen. Vurderte å ringe etter taxi tiltross for at det er 10 min og gå.... I kveld: QUIZ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #1831 Del Skrevet 3. juni 2008 Ellers kan jeg tilføye at jeg føler meg temmelig sliten idag. Satt på en benk med en is istad mens Thea Martine sov, og jeg kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle samle krefter til å komme meg hjem igjen. Vurderte å ringe etter taxi tiltross for at det er 10 min og gå.... Typisk nok skal Andre jobbe overtid idag. Han viste ikke hvor lenge, men det blir nok til forbi Thea Martines leggetid. passer meg veldig dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #1832 Del Skrevet 3. juni 2008 Barnet er i seng, og mannen på vei hjem fra jobb. Mest av alt vil jeg bare legge meg rett ut på sofaen men neida; ¤Rydde leker og annet barnestæsj ¤Vanne i drivhuset ¤Ta inn klesvasken fra snora, brette sammen og legge bort ¤Gjøre klar til ny klesvask i morra ¤Støvsuge stua og kjøkkenet ¤Vaske stua og kjøkkenet ¤Rydde generelt ¤Vaske opp Har bedt Andre om å kjøpe med en kald cola hjem nå. Tror jeg trenger det. ......men i morra skal vi ha barnevakt og så ut på middag. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #1833 Del Skrevet 3. juni 2008 ¤Rydde leker og annet barnestæsj ¤Vanne i drivhuset ¤Ta inn klesvasken fra snora, brette sammen og legge bort ¤Gjøre klar til ny klesvask i morra ¤Støvsuge stua og kjøkkenet ¤Vaske stua og kjøkkenet ¤Rydde generelt ¤Vaske opp Har bare igjen og gjøre klar morgendagens klesvask. Har t.om vasket trappa, og slanget meg på sofaen med Motepolitiet. Effektiviteten selv idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. juni 2008 #1834 Del Skrevet 3. juni 2008 Så effektiv du har vært i dag, har nok ikke vært like flink jeg nei. Har for det meste sittet ute på verandaen i strålende Prøvde og luke litt ugress i blomsterbedene, men måtte gi meg da sola steika og svetten sila.. Har fått fin brunfarve da, så nå er ikke leggene mine bleke lengre Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #1835 Del Skrevet 4. juni 2008 God morgen til megselv og dere som titter innom! Ny solrik og varm dag, kjenner jeg. Allereder rundt 20 ute, og 21 inne. Lille Thea har akkurat våknet hører jeg, vaskemaskinen summer og går, leiligheten lukter kaffe, sol, og varme. Idag er det barnehagedag igjen. Igjen lurer jeg på hva jeg skal finne på når det er sommerferie. De dagene det har vært barnehage har vært så utrolig gode å ha! Men, noe finner jeg vel på for å få tida til å gå litt... Dagens store plan: ¤Henge ut vask no.1 ¤sette over og henge ut vask no. 2 ¤Øh...... se pen ut? Sounds like a plan to me! Happy onsdag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #1836 Del Skrevet 4. juni 2008 Andre og jeg skal ut og spise i kveld mens broder'n og ei felles venninne sitter her. Men, hva skal jeg ha på meg? Skulle gjerne vært: men føler meg mer: :banantroll: Dessuten vil jeg ha idag... Måtte gå tidlig fra barnehagen idag, siden lille Thea Martine sovnet under lunchen. :rødme: Veldig søtt, ja... Akkurat nå har jeg satt henne i sengen litt mens jeg sitter her. Noen synes sikkert det er helt uhørt, men tenker at så lenge hun ikke klager der osv.... Tror jeg vil :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. juni 2008 #1837 Del Skrevet 4. juni 2008 Så lenge Thea M ikke klager så er vel ikke senga den værste plassen og sette henne. Håper du og Andre får en fin kveld sammen, og kos dere masse. Hm.........nå fikk jeg lyst på is........ Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #1838 Del Skrevet 4. juni 2008 Håper du og Andre får en fin kveld sammen, og kos dere masse. Skal gjøre vårt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. juni 2008 #1839 Del Skrevet 5. juni 2008 Jøss, det var stressende ankomst i Stvgr!! :dåne: Jeg håper inderlig at det ikke blir like ille når jeg skal ut å reise om knapt 14 dager... *grøss* Gruer meg bare mer og mer kjenner jeg! Nesten så jeg få lyst til å avlyse hele turen innimellom når nervene tar overhånd! Prøver å tenke på at folk gjør sånt hele tiden, og at alenemødre klarer sånne biffer uten å svette..så da må vel jeg også klare det! Borte bra men hjemme best, er det ikke alltid sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #1840 Del Skrevet 5. juni 2008 Prøver å tenke på at folk gjør sånt hele tiden, og at alenemødre klarer sånne biffer uten å svette..så da må vel jeg også klare det! All respekt for dem! Har vært med Thea Martine hos legen idag, nok en gang! Har nå fått med en babyhaler hjem som hun skal prøve i en uke for å se. Første gangs bruk var ved kveldsstellet, og det gikk bra. Hun pustet inn det hun skulle, så får vi nå se hvordan dette fortsetter. Hjemme elene i kveld og skal nå slenge meg på sofaen med TV, cola, potetgull og dipp. Lovely... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg