MarianneE Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1581 Del Skrevet 6. mars 2008 Det har vært -og er enda- strålende idag, jeg har kjøpt dressen til Thea, gått rundt i byen med MP3 spilleren min (Turboneger ), truffet et par kjente, drukket en deilig latte med karamell.... det har blitt en kjempe fin dag! :-D (hjalp vel litt at dagen startet med og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1582 Del Skrevet 7. mars 2008 (hjalp vel litt at dagen startet med og... Særlig fordi den avslutta slik og. Idag er det kaldt og overskyet ute. Thea Martine -som nå har sovet to netter på rad!!- og jeg blir bare hjemme idag, nå har vi vært på farten hver dag siden.... denne uka, og sist helg og...sist torsdag? Vi går en liten tur i butikken og kanskje en trilletur i nærheten, men idag er det nok. Min elskede skal ut med jobben idag. De skal ha avslutningsfest for min far (Andre tok over pappas stilling da pappa fikk ny jobb) på byens beste restaurant; Osebro. Til gjengjeld får jeg venninne besøk i kveld, og skal lage stekt kyllingfilet, ovnstekte potetbåter og tomatsalat. Gleder meg veldig til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1583 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva folk kan få seg til å si er helt utrolig noen ganger! Kom i prat med ei eldre dame på butikken, og hun sier at så søt som Thea Martine er burde jeg få et barn til. Jeg sier at et barn holder for oss, dessuten blir jeg 30 i august og etter det ønsker jeg ikke barn. Så sier idiotkjærringa; Du får skynte deg hjem og bli gravid så får dere håpe at barnet blir født to mnd for tidlig! Hvem faen sier slikt? Hvem sin buisnis er det at vi kun vil ha et barn? Tenker folk på at noen faktisk opploever dette, slik vi gjorde og at det er bedre å slå meg ned enn å si slikt? *Sint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. mars 2008 #1584 Del Skrevet 7. mars 2008 :klø: Folk sier de rareste ting. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1585 Del Skrevet 7. mars 2008 ja, de sier de rareste ting, og i tillegg er jeg super hårsår når det kommer til dette temaet. God helg til Multi og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1586 Del Skrevet 7. mars 2008 har hatt en koselig kveld! Besøk av ei venninne, Anita og vi har spist ostestekt kylling, ovnstekte potetbåter og salat. Sett film (Thea Devil Wears Prada) og hatt det veldig hyggelig! Har ikke hatt slike kvelder på lenge, så dette var kos. Nå er det litt rydding mens Senkveld surrer i bakgrunnen så er det natta på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1587 Del Skrevet 7. mars 2008 :søvn: Natta store og små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #1588 Del Skrevet 9. mars 2008 Stakkars lille jenta mi er syk idag. er nå inne i forkjølelse nr. 5. Jeg blir sprø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mars 2008 #1589 Del Skrevet 9. mars 2008 Det har vært -og er enda- strålende idag, jeg har kjøpt dressen til Thea, gått rundt i byen med MP3 spilleren min (Turboneger ), truffet et par kjente, drukket en deilig latte med karamell.... det har blitt en kjempe fin dag! :-D (hjalp vel litt at dagen startet med og.... da går resten av dagen som en lek... det har jeg merket selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. mars 2008 #1590 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei hei! Da er jeg tilbake igjen fra det store utland! hihi.. Vi har hatt det helt topp i New York. Har shoppet et par ting eller tredve.. Folk sier mye merkelig ja. Tenker seg nok ikke om før de prater, som hu dama du møtte på i butikken. Tro meg, vi har opplevd mange merkelige kommentarer vi også, når vi sier at vi ikke planlegger barn. Det er liksom helt uvirkelig for mange at det går an å ikke ha lyst på barn.. Det var jo til og med en liten periode rett etter bryllupet hvor vi nesten ble tvunget til å planlegge barn, og vi var halvhjertet med på det en periode. Men vi har nå innsett at vi ikke har lyst på barn, i alle fall ikke foreløpig. Med unntak hvis noen kan garantere oss en like skjønn unge som Thea Martine. Nå har jeg riktignok bare truffet henne en gang, men da var hun så stille og bare blid og utrolig skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. mars 2008 #1591 Del Skrevet 9. mars 2008 Stakkars lille jenta mi er syk idag. er nå inne i forkjølelse nr. 5. Jeg blir sprø! Ikke greit å være liten og syk, ønsker dere god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #1592 Del Skrevet 9. mars 2008 Så koselig med hilsner! Tenkte jeg skulle lage lapskaus til middag for første gang idag. Maten er klar (vi skal spise seinere idag), men det ligna mer på grønnsakssuppe med litt kjøtt i. Har derfor tydd til pappas triks med potetmos pulver i, men jeg har en mistanke om at det ble litt mye. Trøsten er vel at det smaker bra? Thea MArtine er hos pappaen sin litt nå, litt sutrete og blid om hverandre. Ikke lett når de små er syke. Hun har fått en febernedsettende og skal få litt mat snart. Håper hun blir fort frisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #1593 Del Skrevet 9. mars 2008 potetmos trikset gjorde at jeg nå kan servere lapskaus til middag, og ikke grønnsakssuppe. Tok en prøvesmak, og det ble ihvertfall godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1594 Del Skrevet 10. mars 2008 Være opp halve natta (fram til 2.45) med febervarmt barn er ikke så morro. Eneste som fikk henne rolig var da hun fikk ligge i senga vår, under egen dyne og med babycallens nattlampe slått på. 4 timrs søvn på meg i natt. Dette blir nok en fantastisk dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1595 Del Skrevet 10. mars 2008 Frustrerende å være mamma til ei lita syk jente! Hun er slapp og trøtt men sover dårlig. Har spist lunch, en most banan og fruktpurè samt vann og syntes tydelig det smakte. Skulle skrvet masse her, men nå begynner hun å sutre fra senga si, så jeg får se hvordan det går med henne. Syke småjenter gjør vondt i et mammahjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1596 Del Skrevet 10. mars 2008 Lillejenta sover enda, hun snur seg i søvne og kommer ikke tilbake på ryggen så da må hun ha litt hjelp. Men, da hun lekte på gulvet idag rullet hun faktisk fra mage til rygg men hun får det ikke til i senga si enda. Bare godt at hun sover, hun trenger det. Lurer på å ta henne til lege i morra om det ikke er bedre. Føler meg hysterisk siden det sikkert bare er forkjølelse osv men.... Noe positivt: Om en uke er min kjære søster og skjønnas nevøen min her og blir i ei uke!! Gleder meg så, har ikke sett dem siden oktober, og nå som min søster er gravid og hele greia... gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1597 Del Skrevet 10. mars 2008 har time hos legevakta kl.21.15 med Thea. sliten av sykt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2008 #1598 Del Skrevet 10. mars 2008 Uff da. Håper det "bare" er en forkjølelse med TM. La oss få vite hvordan det går på legevakta da! Lykke til, og god bedring til lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1599 Del Skrevet 10. mars 2008 har akkurat fått Thea i seng etter legevaktbesøket. Hun har en virusinfeksjon i halsen, og vi må bare ta den berømte tida til hjelp. Håper hun sover i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 10. mars 2008 #1600 Del Skrevet 10. mars 2008 Stakkar Thea, for håpe hun sover godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg