MarianneE Skrevet 3. september 2005 Forfatter #1261 Del Skrevet 3. september 2005 Her var det en del jeg ikke kjente igjen! Forumet er jo totalt endra! Får se mer på dt til uka. God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. september 2005 #1262 Del Skrevet 3. september 2005 Hva skjer på PC-fronten hos dere da? Noen ny i sikte? Savner deg her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2005 Forfatter #1263 Del Skrevet 5. september 2005 Det kommer Aricept. det kommer..... En ting har jeg ikke fått fortalt. Mamma har flytta!!!!!! Hun har flyttet til Valdres, nemlig 40 mil unna. Hu flytta den 15.Juli og det er så utrolig deilig! Det klamme kvelertaket begynner å mista kreftene nå og jeg føler meg fri på en måte. Høres kanskje teit ut, men føler jeg har fått livet mitt tilbake på en måte. Ellers er alt som før. Lever igrunn et kjedelig liv tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. september 2005 #1264 Del Skrevet 5. september 2005 Ville bare si hei jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. september 2005 Forfatter #1265 Del Skrevet 7. september 2005 Heisann Marianne! Alt bra med dere? Til helga var planen å ut for å kjøpe ny PC og PCbord, og dermed tok TVen kvelden. Så da må vi heller ut å kjøpe ny TV. Burde skjønt det. At vi skulle få oss data burde være for godt til å være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. september 2005 #1266 Del Skrevet 10. september 2005 Gratulerer med at du skal bli tante! Det er kjempekoselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2005 Forfatter #1267 Del Skrevet 16. september 2005 Ja, ikke sant Aricept! Min søster og hennes sambo var på sykehuset den 28. august hvor det ble utført en inseminasjon. Min søsters sambo kan nemlig ikke få barn så de har brukt sæddonor og hun er nå i 5.svangerskaps uke! Det er fantastisk, og vi er alle glade. Jeg er jo tante- inngiftet sådann, men på en måte blir det noe ekstra nå. Vesle Knøttet er nå 2 mm stor. Så noe ikke så hyggelig. Som nevnt har mamma flytta og det er fremdeles greit for meg. Men, hun kommer da kanskje hit siste helga denne måned, og fordi jeg allerede har en avtale den fredagen er hun rasende, og har gjort det klart for meg at vi ikke trenger å ha noe mer kontakt med hverandre. Det er helt utrolig, bare fordi jeg takket ja til en invitasjon den fredagen brukte hun 20 min på å fortelle hvilken grusom person jeg er osv. Jeg forstår virkelig ikke henne. Hun er alltid ute etter meg, så t.om andre rundt reagerer, hun kaller meg de styggeste ting, ja....jeg har nevnt det før. Dette er tredje gangen på tilsvarende år at hun vil bryte kontakten med meg for bare en filleting. Men, om noen uker ringer hun igjen og later som ingenting. Da er det bare å vente på neste anfall igjen. Det er flere enn bare jeg som mener hun er mentalt ustabil, men det er så vanskelig å få det fram her, ordentlige eksempler og slikt. Jaja, nå er det straks mat her jeg sitter (venninne A har barnefri helg og Mannen jobber. Perfekt jentekveld når vi begge er småsjuke) Følg med på utrolig spennende oppdateringer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1268 Del Skrevet 28. september 2005 Ikke et pip fra mamma på 24 dager. Hun kommer til helga, det gjennstår igrunn bare å se om hun kommer på døra hos oss. Tviler igrunn, men det er helt OK for å si det slik... Jeg har starta på slankeprosjekt. Har kuttet ut snop, brus, små spising O.l. og går turer i raskt tempo flere ganger i uka. Dette er uke 2 og foreløpig synes jeg at jeg er utrolig flink! Stolt av meg selv, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #1269 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ser jeg skrev litt om mamma sist, og det endte med at jeg reiste til en cafè jeg viste hun skulle på. Traff henne, broder`n og tanta mi der, og mamma lata som ingenting var skjedd. Var SÅ over hyggelig og sprudlende. Det er tre uker siden, og etter det har det vært null kontakt. Stas med slike mødre.... Sitter barne- og hundevakt hos svigers mens de er på fest og Mannens bror er i bursdag. Kjeda meg, så det var ganske så greit at jeg fant svigerfars laptop så jeg kan misbruke den litt. Jeg er nå i uke 5 i mitt slankeprosjekt. Har en skrittteller jeg bruker og har som mål og gå minst 10.000 skritt hver dag. Trodde det var ingen sak, men det viste seg at 10.000 skritt var mye allikevel... Igår jogga jeg t.om rundt kvartalet før frokost og gikk nesten tre timer litt utpå dagen. Faktisk stolt av meg sjøl, ihvertfall med tanke på at er skikkelig lat av natur. Men, det er deilig, jeg føler meg mye bedre etter en tur. Det er blitt så ille at det føles som noe mangler de to-tre dagene i uka jeg ikke går. jeg er blitt hekta på trening. Miraklet er skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #1270 Del Skrevet 21. oktober 2005 Svigers regna med å være tilbake sånn ved midnatt. Det er forbi det nå. Satan, kan ingen komme hjem snart? Kjeder meg og er skikkelig trøtt! Nå var det ikke så jævla kos å sitte barnevakt lengere... (for de som lurer: Tanteungen og faren bor hos svigers denne helga. Det er ikke voksne jeg sitter for. he he) *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #1271 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har gått ned tre kilo etter jeg begynte på slankinga! Jeg skal være med på designernes Julemarked i Oslo i desember. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #1272 Del Skrevet 27. mai 2006 Skrev jo at min søster og samboen trenger litt hjelp for å få barn. Lille Adrian kom til verden lørdag 20. Mai og er verdens nydligste, peneste, vakreste ++++ Å, han er så nydelig!!!! Er i Stavanger nå, men Mannen og jeg må desverre reise hjem i dag. Kidnapping er fremdeles forbudt? Tante elsker lille engelen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1273 Del Skrevet 6. august 2006 Gode gud! ser denne sida har vart et år! Flittig bruker? Eh..... Men, miraklene har skjedd, vi har kjøpt PC, og den 10. får vi innstalert bredbånd!! Overnatter hos svigers denne helga, for hjemme har vi rivd opp vegg-til-vegg-teppet (djevelens oppfinnelse), slipt gulvet og lakket det. Greit å ha et annet sted å være mens lakk-lukta forsvinner. Svigersene er på hytta, så vi skal en tur ut dit idag og. Var der igår også. Hadde igrunn håpa å bruke denne dagen til andre ting enn å være med svigers, men... Sist torsdag kom min søster, samboen og go'ungen og ble en uke. Kan ikke skrive så mye om det, da begynner jeg bare å grine. Savner lille Adrian..... Siden Stavanger-familien kom, måtte jo mamma og komme. Hu hadde på forhånd spurt om hu kunne bo hos oss, og jeg sa ja, ikke fordi jeg hadde lyst, men fordi jeg måtte nesten. Også kjent som ikke turde noe annet.... Så hu var da hos oss fra mandag til tirsdag, noe som gikk overraskende bra. Vi hadde det faktisk hyggelig sammen! Helt til.... Søster, samboen, Adrian, broder'n, Mannen min og jeg var på besøk hos tanta mi idet min søster spør om alt er greit for i morra. Da skjønte jeg ikke stort, så jeg spurte hva hun mente. Det viser seg da at mamma hadde da bedt hele familien hjem til meg- uten at hun sjøl bodde der lengere! Hu bodde hos oss som sagt fra mandag-tirsdag, og dette skjedde da onsdag. Synes det er hyggelig med besøk altså, men synes ikke noe om at hu ber folk hjem til meg uten og si ifra først! dette sa jeg til henne men da ble hun rasende og mente det var jeg som overreagerte og var sjuk i hodet ++++ Endene på visa var at jeg fikk høre fra mine søsken at hu har reist hjem igjen til Gol hvor hun nå bor. Ikke så mye som en liten sms kunne hun ofre på eldste dattera si. Det gjør igrunn mer vondt enn jeg skulle ønske.... Nå skal jeg surfe litt før jeg skal vekke mannen og reise hjem for å legge siste strøket med lakk. Ha en bra søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1274 Del Skrevet 6. august 2006 glemte å skrive at jeg har bestilt legetime for en henvisning til psykolog. Takler ikke mamma lengere, og kjenner sjøl at det begynner å bli mer enn jeg klarer. Hvorfor betyr jeg ikke mer for henne, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1275 Del Skrevet 26. august 2006 Så var jeg her igjen. Har ikke fått bredbånd, for to dager før Tele2 skulle komme ringte de og sa at vi ikke kunne få for nettet ikke var godt nok utbygd over porsgrunn. har begynt i samtaleterapi hos legen, men etter en gang er det kanskje litt tidlig å si om det virker... har fått hjemmelekser som krever mye tankearbeid og slikt, men om det hjelper er vel det bra. har tatt opp igjen trening og går og sykler av meg litt aggresjon, og svetter det ut med armbøyninger og sit-ups. Like greit å bruke det til noe positivt! Ellers skjer det ikke store tingene om dagen. er nødt til å være verdens kjedligste person jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1276 Del Skrevet 25. september 2006 Hello folk! Skal si vi har indian summer om dagen! Det er deilig ute, sol og nesten 20 grader. så på fotball kamp på TV igår, fra Tromsø, der snødde det... Mannen har hatt to uker ferie, jobba en liten uke, og er nå sykmeldt på andre uka etter en arbeidsulykke. Gikk bare bra med ham, værre med hånda og fingeren han nesten mista... Men gode gud, jeg blir snart sprø! Med unntak av de fire dagene han rakk og være tilbake på jobb er han jo hjemme! Vet han har vondt og slikt, og jeg har masser med sympati, men..... tror jeg trenger litt luft! Mannefri luft!! Snart på tide med dåp i Stavanger, så vi reiser ned om en tre ukers tid. Gleder meg til å treffe igjen søster og tantes lille A!!! Mamma kommer og, spennende å se åssen det blir.' Ringte faktisk mamma om lørdagen, oppdaget til min store overraskelse at jeg savnet henne. Det er vel sunt. Ellers har jeg vært på jobbintervju hos platekompaniet. det gikk ikke så bra... Synd, for det var en jobb jeg gjerne ville ha. Ellers e det nu sånn dagan går.... Skal på fotballkamp i kveld, wu-haaa!!!! Odd-RBK, og som vanlig håper jeg på borteseier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2006 Forfatter #1277 Del Skrevet 29. september 2006 Sitter p Aetat og slår ihjel litt tid før jeg skal i terapien min. Mrs. Lunitick.... Skal treffe ei god venninne i kveld over et glass vin eller to på KafeK, tror det blir kos. Gruer meg ikke til terapi-timen min, men det er ikke akkurat gøy så derfor ble jeg glad da G ville treffe meg i kveld. Trenger å gjøre noe hyggelig de dagene. Mange tanker og følelser å sette ord på, og det er vanskelig for meg. men, må nesten og det er jo frivillig og til det bedre. På jobb-fronten er intet nytt, men intervjuet hos Platekompaniet har gitt meg mer motivasjon. Ser at det faktisk nytter. Som arbeidsledig må en vel ta med seg det positive som finnes. Jaja...får komme meg avgårde, skal være der om 25 minutter, men på sykkel og Turboneger på mp3 spilleren får selv Thor Husovd konkurranse av meg.... HAPPY HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. november 2006 Forfatter #1278 Del Skrevet 26. november 2006 slutten på November, og snart jul.... I år blir jula feieret hos pappa med min søster, samboen og babyen. Min bror og halvsøster skal og være der, så for første gang på borti 8 år skal jeg feire jul med alle søskenene mine. Det er igrunn det beste ved hele jula i år synes jeg. Mamma maser til oss om at vi må reise til henne i mellomjula men vi får se. Jeg har så nok av henne om dagen. Hun klager til søstra mi på meg, juger og står i værre, men mot meg er hun sola sjøl. Er det stygt og ikke hatt lyst til å besøke mora si på et år? For min del kan vi godt ha et forhold som nå: Hu bor i Gol, jeg i Porsgrunn og vi sees i familiesammenhenger. Torsdag reiste søstra mi og babyen hjem etter og vært hos meg en uke. Det var en strevsom uke, for han ble syk og fikk Den 5. barnesykdom. Men du verden og deielig det var og ha dem der- UTEN samboen hennes! Savner go`gutten til tante..... Må avslutte her nå. Ha en fin advent alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1279 Del Skrevet 9. desember 2006 hei alle! (om det er noen som gidder og lese her da.....) snart jul, jeg gleder meg masse. Elsker jul..... Skal ut og feire bursdag til venninne i kveld, det blir sikkert artig. Skal først på indisk restaurant og gud vet hva etterpå. Ellers er det lite nytt under skyene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #1280 Del Skrevet 10. desember 2006 Ville bare ønske deg ei fin adventstid jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg