Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

:klem:

jaja, hva kan jeg skrive?

er endelig frisk etter og vært syk i fire uker med streptokokker i halsen. Anbefales ikke....

Jobber fremdeles med telefonsalg, men begynner nå og komme til det punktet hvor jeg tenker at det må være bedre og være arbeidsledig.

Og grue seg til jobben, ha en vond klump i magen fordi du må dit, det er ikke mye morro.

har søkt om og få jobbe dagtid, kanskje hjelper det?

Fram til det: Fy faen i innerste helvete å jeg hater jobben min.

Skal på Aetat nå og se etter noe annet. Blir snart gal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lunacia

joda, jeg ser på aetat ofte jeg, men det hjelper liksom lite når arbeidsmarkedet er smått fra før.

Jeg gir nå ikke opp.

engang er det min tur til og ha Jobben med storJ.

Ellers får jeg Mannen hjem i dag. Han jobber i Oslo enda, men er syk. Har ikke hørt fra ham på et døgn, for når han er syk legger han seg og sover til han er frisk. Men, det hadde jo vært greit og få litt kontakt snart.

Høre om han kommer hjem, skal jeg handle noe, skal han jobbe i helga....???

Er jo ganske grei jeg og da, har gått på besøk og lagt igjen mobilen hjemme.

Hmm... det snør ute nå og jeg har dyner ute til lufting.

Det kan umulig gå bra...

Burde egentlig være hjemme og vaske nå jeg.

God helg, jenter!

Miss you all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Står til nå da ? Er dere i bedre form ? Håper det...er ikke morro å være sjuk:(

Var synd vi ikke fikk møtes sist, håper vi sees igjen snart. Savner deg jeg :grine:

Savner Aricept og Catwoman og...

Savner Grenland... :cry: Skulle ønske jeg kunne være der, men pokker å vanskelig det skal være å få jobb (det kjenner jo du til og). Enkelt skal det ikke være nei.

Her går det som vanlig.

Har jo fått en pus til (dvs. kjøpt da), en liten siamesergutt som heter Sirius (vet ikke om jeg fortalte det på sms? ::glemsk:: ) Det er veldig koselig og han er en rampete, bråkete liten sjarmør. Han og Py kommer stort sett overens, men de krangla og sloss en del i begynnelsen, men er blitt bedre venner nå. De vasker hverandre og sover "oppå" hverandre nesten :ler: Ser ganske rart ut, men så lenge de trive så. Håper de ikke fyker i tottene på hverandre så mye mer.

Til lørdan er det endelig den etterlengtede bryllupsmiddagen for pappa og kona hans. Det skal bli utrolig hyggelig :D

Gleder meg vilt! Har fått meg antrekket jeg ønska meg:

sort satengkorsett-topp og rosa langt "silke/chiffon" skjørt. Tror det blir bra, trenger bare en hold-in strømpebukse først :ler:

Velvel, får saumfare kakeoppskriftsamlinga jeg. Fant forresten noen knæsje oppskrifter som var uten hvetemel og, skal se å få rota fram linken og gi den til deg.

Ha en fin helg da, håper vi ses snart.

Stoooor klem :):klem:

P.S: krysser fingra for at du får drømmejobben snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greetings to the people!

Innom en kjap tur for og henta dagboka fram til side 1.

Takk for koselig hilsen Diva, send gjerne linken!

Ellers er alt OK, skal søke på et par jobber og håper på og komme meg vekk fra der jeg jobber nå.

Vi er friske og raske og alt er bra.

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er godt til frokost:

Ostemuffins

250 gram mel

4 egg

1 beger kesam (vanlig)

200 gram revet ost

1 ts urtekrydder (jeg har brukt pizzakrydder)

2 ts bakepulver

Pisk eggene sammen, bland bakepulver i melet og tilsett i eggene. rør inn kesam og la det blande seg godt inn.

rør inn osten og krydderet.

Ha røra i muffinsformer og stek på 170 grader i 30 minutter.

kjempe godt!!

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma oppskriften du frista meg med på sms var det ikke?

Og du, er det ikke på tide at vi møtes snart igjen?? Men jeg kan ingen av helgene i februar... Jentegjengen min fra Oslo kommer nå til helga, neste to helger jobbe, site helga 30-års dag til broren min og svigerinna mi.

Kanskje ta neste gang hos meg? Hvis Catwoman og Diva også er villig til å flytte på seg litt? Urettferdig at du skal ha det hver gang MarianneE!. Men hyggelig uansett hvor vi treffes hen! Er forresten i humør for kinamat snart jeg....

Grattis med ny katt Diva! Sikkert helt skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samma oppskriften du frista meg med på sms var det ikke?

Stemmer det, vennen!

De er super gode!!

Og du, er det ikke på tide at vi møtes snart igjen?? Men jeg kan ingen av helgene i februar... Jentegjengen min fra Oslo kommer nå til helga, neste to helger jobbe, site helga 30-års dag til broren min og svigerinna mi.

Kanskje ta neste gang hos meg? Hvis Catwoman og Diva også er villig til å flytte på seg litt? Urettferdig at du skal ha det hver gang MarianneE!. Men hyggelig uansett hvor vi treffes hen! Er forresten i humør for kinamat snart jeg....

Name the day and will joine!

Har tenkt på det samme sjøl.....

Har vært i bryllup i helga, og det var så utrolig koselig.

Hyggelige gjester, god mat, nydelig brudepar... alt ble holdt på www.lienfjellgård.no og alt var så utrolig perfekt.

Det var sånn skikkelig TV bryllup hvor alt er Perfekt med stor P.

Har bestemt meg for og si opp jobben.

Orker ikke mer av den, og kjenner jeg blir kvalm og får mageproblemer bare ved tanken på og gå dit.

Har snakket med en på aetat i dag og ble rett og slett rådet til og si opp og få en sykemelding hvor det går fram at jeg ikke bør fortsette i jobben pga. helsa.

Har et par andre jobber jeg skal søke på istedet.

Alt er bedre enn den møkka jeg driver med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har bestemt meg for og si opp jobben.

Orker ikke mer av den, og kjenner jeg blir kvalm og får mageproblemer bare ved tanken på og gå dit.

Har snakket med en på aetat i dag og ble rett og slett rådet til og si opp og få en sykemelding hvor det går fram at jeg ikke bør fortsette i jobben pga. helsa.

Har et par andre jobber jeg skal søke på istedet.

Alt er bedre enn den møkka jeg driver med...

Har fåt time hos legen til mandag og beslutninga om og si opp er nå 100%

Har støtte i Mannen og venner (Catwoman, Diva og Aricept: :blomst_opp: )

Etter beslutninga er tatt har jeg følt en stor indre ro.

Det føles helt greit og gå ut i uvissheten som arbeidsledig igjen. Heller det enn jobben jeg har.

Har søkt på ny jobb allerede, håper jeg får den.

Ellers har jeg lunchet med ei venninne og kjøpt ny CD. Ralph Myerz and the Jack Herren Band: Your new bestfriend Nå har jeg to CDer av dem, de er kjempe bra begge to. Har hatt en kjempe fin dag.

I morra kommer Mannen hjem fra Oslo og vi skal ha litt romantikk for oss selv. Har planlagt god mat, vin, stearinlys.... full amore.... :hjerter2: :sjarmor:

Nå får jeg snart komme meg hjemover, vender tilbake før dere aner det!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Heisann. Håper alt ordner seg for deg med jobb og sånn. Bare vær tålmodig så finner du noe til slutt :P

Håper du og mannen hadde en koselig kveld i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si opp var nok ikke dumt.

Husker selv hvordan det var i jobb jeg ikke trivdes i. Har ikke angret ett sekund at jeg sa opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...