Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Heisann :vinke:

Mange dager siden jeg har sett deg på, koser du deg med mannen din fremdeles kanskje? :sjarmor:

Gleder meg til å treffe deg på lørdag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

Først av alt; Jeg blir litt fraværende framover fordi PCen hjemme synger på siste værset og er ubrukelig.

Sitter nå på biblioteket og låner nettet der.

Når mannen får lønn skal vi kjøpe ny data.

Gleder meg til det!!

Torsdagen, ja.... he he

Jeg hørte når Mannen kom hjem kl. 17.30 og stod i gangen i ført den babydollen og et par svarte håndjern.

Det var full klaff, det!

Litt noia fikk vi med engang, for i det Mannen stod i døra og så meg hørte vi også den kjente stemmen til svigermor i første etasje, så Mannen lista seg inn, låste døra bak oss og.........

Vel, for og ta det kort, da vi la oss kl. 21.45 hadde vi sex for tredje gang den kvelden.

fredag hadde vi enda mer sex, det samme om lørdagen også. Lørdag var vi og ute og spiste middag, og jeg hadde egntlig tenkt og gi ham en BJ i byen, men fikk et NEI! av Mannen. Pikken hans måtte få hvile litt..... :ler:

Ellers har vi det bare bra, han er i Oslo denne uka (sjokk!) og kommer hjem i morra. Får nok ikke like mye da som sist, får han har kjøpt en "ny" bil (arbeidsbil bare) som trenger og skrues på osv.

Det er vel ikke mer og si, jeg gleder meg veldig til treffet om lørdagen, og fram til det skal jeg nyte livet!!

jeg kommer innom her nå-og-da men vet ikke når.

kos dere så lenge!!

:klem: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min tilmålte time med PC ferdig her på biblioteket, og jeg får logge meg av og tusle avgårde.

Kommer nok snart tilbake.

:blomst_opp: til dere alle!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sitter på biblioteket igjen.

Kjekt med PCer til utlån!

Alt står bare bra til, var på treff om lørdagen, og det var så koselig! Aricept og Diva kjenner jeg jo fra før, men traff også nå Catwoman.

Kjempe greie jenter alle sammen!

Fikk SMS fra Mannen i morges om at leiligheten som hans bror leier brant ned i natt.

Heldigvis var han ikke hjemme, for han har har sovet hos svigers de siste ukene mens svigers er på ferie.

Stakkars, på 6 mnd er han blitt skilt, mista lappen for et år og så mister så og si alt han eier i en brann.

:(

Ellers er det ikke så mye og nevne, ikke annet enn at jeg snart har bursdag! Den 15. fyller jeg 26 år!! :bursdag: Hurra!!!!

Nå skal jeg raide de andre dagbøkene så ikke folk tror jeg er død.

satser på og komme tilbake snart.

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...