-Fisken- Skrevet 20. juli 2004 #1101 Del Skrevet 20. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #1102 Del Skrevet 21. juli 2004 Er du hjemme igjen, Aniola? Koselig og se deg her igjen!! Hadde besøk av V igår, og vi satt og prata i nesten 5 timer om hyggelige og ikke så hyggelige ting. Hun har hatt et forhold i 8 år med en som vakla på grensa til og være psykopat og som til slutt vippa over den grensa. Vi fikk snakket om det, min fars alkoholmissbruk, hennes fars' selvmordforsøk, gammle dager, festen på lørdag osv..... 23.30 reiste hun og da avtalte vi en tur på cafè om halvannen uke. Vi har kjent hverandre i 14 år, men på grunn av omstendigheter har vi hatt minimal kontakt de siste 10 årene. I morra kommer min kjære mann hjem. Vi har sendt små-kinky smser til hverandre i dag, bar så kjipt han er så langt unna akkurat nå..... Jaja.... det er vel kanskje ikke så mer jeg kan mumle om sånn i forbifarta? Nye, "spennende" innleg fra MarianneE's patetiske liv kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #1103 Del Skrevet 21. juli 2004 VARMT!!!! I dag er det skikkelig varmt her i byen. Husets to kattepuser ligger rett ut på gulvet og ruller fram og tilbake og vifter med labbene. God' pusane til matmor, det.... Håper det blir bra vær i helga, har en liten løsaktig avtale med Mannen om picknik utendørs. Håper det blir noe av, asså! I mellomtiden kan vi alle gomle på denne: MARINERTE JORDBÆR 1 Liter jordbær 1 dl. vann 1 dl. sukker strimlet skall av 1 sitron 3 ss sitruslikør *** Skjær bærene i to eller fire- etter smak. Legg bærene i en skål. Kok opp vann, sukker og sitronskall til en fyldig lake. Avkjøl og ha i likøren. Hell laken over bærene, og sett dette kaldt i 3-4 timer. Anrett i porsjonsglass. Hørtes godt ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 #1104 Del Skrevet 21. juli 2004 Nam! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juli 2004 #1105 Del Skrevet 22. juli 2004 Mornings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. juli 2004 #1106 Del Skrevet 22. juli 2004 Her inne var det mange fristende oppskrifter. *NAM* Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juli 2004 #1107 Del Skrevet 22. juli 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juli 2004 #1108 Del Skrevet 22. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #1109 Del Skrevet 22. juli 2004 God morg...eh..formiddag! Fisken, Arkana, Middis, & GreenSky Koselig og se dere!! Jeg skrev i går at Mannen og jeg sendte litt kinky SMSer med hverandre, ja det fortsatte vi med resten av ettermiddagen. De utartet seg bare mer og mer så til slutt ble det mer som "SMSsex" Har fått masse hint og hentydninger om hva som vil skje når han kommer hjem i kveld. Lurer på om jeg rett og slett bare skal møte ham i døra iført den babydollen som endelig har kommet. Den har han jo ikke sett enda.... Uff.... dette blir nesten pinlig og skrive. Jeg er i grunnen litt stressa for jeg trodde klokka var 11.15, ikke 12.15 så jeg får komme i gang med det jeg skal gjøre idag. Ikke regn med og se så mye til meg her inne i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. juli 2004 #1110 Del Skrevet 22. juli 2004 La han låse seg inn selv og finne deg liggende på sengen i babydollen klar for skikkelig action. Og seff send han mange pirrende sms'er...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juli 2004 #1111 Del Skrevet 22. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juli 2004 #1112 Del Skrevet 22. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #1113 Del Skrevet 22. juli 2004 right back at ya'! Fikk SMS fra Mannen istad med beskjed om og instendig holde kjeft, for det var så vanskelig og konsentrere seg med en hard en på jobb..... Stakkars mannfolk..... Lurte på om jeg skulle få ham til og sende SMS når han er ikke så langt unna, for så da og hive på meg babydollen og smekke på meg håndjern og møte ham i gangen. Thi hi..... Forøvrig har jeg ryddet hele leiligheten og vasket kjøkkengulvet, skal dra moppen over stuagulvet, gangen og vaske badet. Etter det skal jeg i dusjen og gjøre meg lekker og klar for sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. juli 2004 #1114 Del Skrevet 22. juli 2004 Her blir det action!! Have fun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #1115 Del Skrevet 22. juli 2004 MIDDIS; :blomst_opp: Innså plutselig en ting: Det og vaske slik er kjedelig, ingen tvil om det, men fra jeg satte meg ned her i stad for 35 min og til nå, ja da hadde jeg jaggu vært ferdig med vasken nå! Hmm.... kanskje jeg skal tusle og gjøre meg ferdig? Må bare fortelle hva jeg gjorde i går kveld: Jeg tok et fotbad med deilig skrubkrem, fotfil og masse fotkrem etterpå. Alt det der mens jeg spiste sjokoladeis og spilte Play Station. Kosa meg veldig da, ja! Nå skal jeg vaske ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. juli 2004 #1116 Del Skrevet 22. juli 2004 ÅÅÅÅ, SJOKKIS!! Har sååå lyst på sjokolade. *vil ha vil ha* Skal jo liksom ikke spise så mye sånt da, og i alle fall ikke midt i uka. Fotbad hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juli 2004 #1117 Del Skrevet 22. juli 2004 Kos deg i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. juli 2004 #1118 Del Skrevet 22. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. juli 2004 #1119 Del Skrevet 22. juli 2004 Når du nevner Playstation. Vet du at det kommer 3 nye fete spill til høsten? Rachet & Clanck nr. 3, et absolutt must. Har du ikke 1 & 2 så løp og kjøp!!!!!!! I farta glemte jeg navna på de to andre men det er i samme sjangeren. Lurer på om det ikke er C. Bandicot og Sly Raccon (gudene vet hvordan de staves). Er så glad x'n ikke tok PS2 med seg for da har jeg råd til å bruke 1.800,- på alle tre nye spillene. Gjett om jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen tung og mørk høst i vente for denne janta nei. Det var vel en liten avsporing ja..... Kos deg med gubben hjemme og nyt han!! Det var egentlig det jeg skulle skrive til deg. Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 23. juli 2004 #1120 Del Skrevet 23. juli 2004 Heyyyyyy. Bare stikker hode innom for og ønske deg en fabelaktig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg