MarianneE Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1041 Del Skrevet 9. juli 2004 Har skrevet en liten liste over ting jeg må gjøre her inne i dag. Dæven, det var ikke småtterier heller. Var kanskje litt dumt og bare spille PS igår? Ute er det skikkelig uvær. Det blåser masse og regner stadig vekk. Pokker og, for jeg hadde håpet og hengt tøy ut til tørk. Må komme meg på butikken og handle også. Lurer på hva jeg skal ha til mat idag. Kjedelig og spise alleina synes jeg. Dessuten er alt jeg har lyst på veldig dyrt.... Nåja, finner vel på noe. Må komme meg avgårde nå mens det er oppholds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 #1042 Del Skrevet 9. juli 2004 Enig med deg i at det er kjedelig å spise alene. Når jeg gjør det blir det som regel en Pizza ristorante- mozzarella. Plukker av cherrytomatene først, for de liker jeg ikke, men resten er nam. Ha en fin dag! Selv skal jeg jobbe mere om et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. juli 2004 #1043 Del Skrevet 9. juli 2004 ~* Gleder oss til reke-og-vin-kveld med dere :D Nå drar vi strax mot de vakre fjell og daler Klemklemklem*~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1044 Del Skrevet 9. juli 2004 ~* Gleder oss til reke-og-vin-kveld med dere :D Nå drar vi strax mot de vakre fjell og daler Klemklemklem*~ :-) Og velkommen skal dere være! Har da fått gjort litt av det jeg skulle idag! Skulle og innom de i 1.egt da svigermor, min svoger og lille skjønne tanteungen min kom. Lille F er god og rund, 10,5 mnd gammel nå, et skikkelig sjarmtroll er hun når hun smiler og klapper i hendene. Har fått prata med Mannen idag, og der stod det bare bra til. Det var blitt rundt 1 times søvn på dem i natt for noen i naboteltet hadde vist bråka fælt. Sånn er det og campe, ja! I ovnen nå står det mat, fløtegratinerte poteter! Det er noe av det beste jeg vet! særlig når jeg steker det og spiser det sammen med biff. Kosemat til meg er det! Så det skal jeg kose meg med sammen med "Charmed" når det begynner. Håper dere alle får en super fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. juli 2004 #1045 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei Marianne. Bare innom for og ønske deg en deilig fredag, med eller uten PS2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 #1046 Del Skrevet 9. juli 2004 Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1047 Del Skrevet 10. juli 2004 :-) :-) :-) :-) :-) Jeg har vært hos frisøren, og blitt så fin! Jeg hadde helt glatt, slett hår som lå over skuldrene, og frisøren klippte tuppene litt, og resten ble gradert. Siden det var bare meg der hadde frisøren ekstra god tid, så hun stylet håret mitt kjempe fint, så jeg gikk ut derfra og følte meg som "a million bucks" Istedet for midtskill, har jeg nå litt mer sideskill som løfter håret litt opp. Ja, litt vrient og forklare, men jeg føler meg skikkelig fin. Mannen kommer hjem i kveld! De orket ikke mer teltliv i gjørme. Jeg får sex i kveld..... Ellers er alt bare bra, skal rydde og støvsuge til jentene kommer med sine respektive. Å, jeg er så utrolig glad for at Mannen kommer hjem! Ha en glad dag alle skjønne og vakre kvinner på Kvinneguiden! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1048 Del Skrevet 10. juli 2004 Crap..... nå har jeg sittet her for lenge! Jeg som må bake en gl.fri loff til meg, rydde kjøkkenet, vaske opp etter bakst, rydde stua, gangen og trappa. Støvsuge kjøkken, stue og gang. Vaske badet Stelle med marsvina... Jaja, det går vel fort om jeg står på litt. *stesser litt ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juli 2004 #1049 Del Skrevet 10. juli 2004 Kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1050 Del Skrevet 10. juli 2004 Kose deg! Gjett om'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juli 2004 #1051 Del Skrevet 10. juli 2004 Gjett om'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. juli 2004 #1052 Del Skrevet 10. juli 2004 takk for hilsen i dagboka mi! God helg til deg også!(...selv om helgen nesten er over..) :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 10. juli 2004 #1053 Del Skrevet 10. juli 2004 Hei, takk for hyggelig hilsen i boken min! Måtte jo da titte innom din også! Så du er også litt charmed-entusiast Håper du har en flott lørdag! klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. juli 2004 #1054 Del Skrevet 11. juli 2004 Håper du har hatt en fin helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #1055 Del Skrevet 12. juli 2004 Håper du har hatt en fin helg! :-) Det har jeg! Opptil flere ganger.... Koselig med besøk her inne: GreenSky: Fredslilja: baby-E Saeria Litt blomsterutdeling på en mandag! Diva&sambo og Aricept&sambo var om lørdagen, og jeg hadde kjøpt inn 4 kilo reker, tenkte at de får sikkert bein og gå på. Det gjorde de ikke! Satt igjen med tre kilo tror jeg.... Men, jeg gav bort masse reker til de i første etasje, og broder'n kom over på rekelunch i går. Så nå er det ikke så mye igjen. Men, med unntak av det der, så var det ordentlig kos og ha besøk av dem om lørdagen. Helt ærlig, høydepunktet var igrunnen da Mannen kom hjem. Da måtte jeg tørke noen tårer..... Reisejobber er ikke beregnet på mennesker som elsker hverandre tror jeg. Søndagen (etter enda mer sex) så vi to episoder av "24" som jeg hadde tatt opp. Så kom bror over på lunch, og vi bare slappet heeeelt av. Tok en tur ut for og kjøpe is, men ble og sittende ved KaffeComp en stund også. Vi var bare Mannen og meg, men det kom stadig vekk folk vi kjente, så tilslutt fylte vi opp to bord ute. Kjempe koselig og sitte slik i noen timer og prate litt. Da vi kom hjem hadde svigermor vært innom (jada, hun går bare rett inn uten at hun bryr seg :evil: ) og hentet symaskina si. Men, jeg får låne den igjen til uke nå, så jeg skal ut og kjøpe stoff i dag. Mannen er i Oslo igjen, og det er helt greit. Det er bare mandag-torsdag, og så lenge vi slipper at han er borte like lenge som forrige uke er alt greit. Dagens ting og gjøre *Vaske et par maskiner med klær (Mannen kom hjem med tre bæreposer med møkkete klær) *Sykle til byen og handle stoff til trekk på kjøkkenstoler. *Handle *Kjøpe noen nye planter til heimen *skrive brev til mormor *Støvsuge *bytte sengetøy Tenker det er greit, jeg! Ønsker dere alle en suveren dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juli 2004 #1056 Del Skrevet 12. juli 2004 Tusen takk for fine blomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #1057 Del Skrevet 12. juli 2004 Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 12. juli 2004 #1058 Del Skrevet 12. juli 2004 Bra å høre at du hadde en fin helg! Må være tungt når din kjære er borte, men da er det enda herligere når han kommer tilbake. Så nyt de stundene! Ha en god tirsdag! Klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #1059 Del Skrevet 14. juli 2004 Tenkte jeg skulle skrive et langt innlegg her, men så ble jeg plutselig veldig frokost-sulten (har nybakt brød på benken) så jeg får vel heller komme innom seinere idag og oppdatere dere. Følg med- et innlegg om MarianneE's spennende verden kommer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #1060 Del Skrevet 14. juli 2004 Takk for koselige besøk til Fredslilja: :dagensrose: Mylian: :dagensrose: Saeria: :dagensrose: I dag hadde jeg håpet pakken med babydollen skulle komme, men det har den ikke gjort. Argh, skulle nå helst hatt den her i morra til mannen kommer hjem fra Oslo! Har liksom de planene klare inne i hodet mitt, men hva hjelper det når den babydollen ikke kommer??? Har sendt mail til dem og lurt på når den kommer, men ikke fått noe svar. Hmpf..... I går var jeg hos mamma hele dagen og ettermiddagen, for hun sydde trekk til kjøkkenstolene til Mannen og meg. Skulle egentlig sy sjøl, men for det første kunne jeg ikke få låne symaskina til svigermor, og for det andre var det litt mer vrient og sy enn det jeg regna med. Da er det godt og ha en mamma som er flink på symaskin! Så mens hun sydde og ordna til strikka jeg og laget middag og leste og slikt..... Jeg var der borte i 7 timer til Charmed var over, da var det i grunnen på tide og tusle hjemover. Det var en deilig sykkeltur i 16+ grader og kveldssol. Vel hjemme tok jeg en telefon til min søster og en til Mannen. Koselig og prate med dem begge. Da kattene var kommet inn for kvelden, telefonsamtalene var over og det var ordentlig kvelden tok jeg på meg pysjen min og satte meg godt til rette i sofaen med en colaboks og litt potetgull. Var i seng rett over 23 da Friends var ferdig. Da var jeg ordentlig trøtt...... Idag har jeg kjøpt fire nye planter, den ene tenkte jeg og gi til mamma som takk for hjelpen i går. Jeg skulle egentlig iset av kjøleskapet/fryseren i dag men har liksom ikke kommet så langt enda. Det siste der er livsløgn for at jeg rett og slett ikke har giddi enda. Litt giddaslaus og kjeder meg litt i dag. Gjør man med det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg