Saeria Skrevet 5. juli 2004 #1021 Del Skrevet 5. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. juli 2004 #1022 Del Skrevet 5. juli 2004 :dagensrose: :trøste: :klem2: Føler med deg, vennen Fælt at det skal være sånn! Sender deg en mail imorra jeg, må ta kvelden... Kjempetrøsteklem fra meg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #1023 Del Skrevet 6. juli 2004 God tirsdag folkens! Alt føles mye bedre idag! Skal til dyrlegen med lille Smulan om 30 min for hun skal ta stingene etter sterilisering. *litt dårlig tid nå* Kan dere gjøre meg en tjeneste? Blir denne fin til en stor dame som meg? Har så lyst på den, og Mannen vil sikkert bli blid når han kommer hjem og denne er innkjøpt: www.afashion.net/product_info.php/products_id/185 Lekker....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #1024 Del Skrevet 6. juli 2004 Pusen har vært hos dyrlegen nå og tatt stingene, det gikk da greit, hun kjempa veldig og jeg har nok fått noen veldig fine kloremerker på ryggen og skuldrene.... Jaja, da er ihvertfall det gjort. Egentlig skulle jeg på Elkjøp med mobilen min, for den har en tendens til og slå seg av når den blir ladet. Vanligvis får jeg slått den på igjen, men ikke idag til morran, da ville den ikke slå seg på. Men jeg tenkte istad at nå skal jeg prøve, og da gikk det!! Så da tror jeg heller jeg skal opp og klage på MP3 spilleren min. En klage om dagen gir deg is i magen! Forøvrig har jeg bestemt meg for og bestille den babydollen! Den var lekker, og jeg tror nok Mannen vil sette veldig pris på den når han kommer hjem. Da tror jeg nok vi snakker om hjertlig gjensyn...... :evil: Får ikke bestillt! Det står bare "Siden kan ikke vises" Da får jeg gjøre som vår kjære moderator Marianne sa, bestille via mail. Takk Marianne! Gleder meg forresten til og treffe deg! *da var babydollen bestillt!* I'm feeling fucked up allready..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #1025 Del Skrevet 7. juli 2004 Så er det onsdag, og Mannen kommer hjem om 8 dager. Det er like lenge som fra idag og forrige tirsdag, og det er ikke så lenge! Livsløgn til tusen, ja..... Jeg fikk bytta MP3-spilleren igår, eller jeg fikk igjen pengene da. Greit det, for da bestillte jeg den babydollen jeg linka til over her. Idag skal jeg ut og sykkle igjen, denne gangen for og handle. Skal bake pizzahorn som min bror skal få med bort til Rudskogen, så da må jeg ut og handle litt først. Og idag som igår tenkte jeg og sykle opp til Prixbutikken hvor jeg var for og bytte spilleren. Da får jeg ordentlig trim samtidlig. Forøvrig er ikke sykkling og bind en veldig god kombinasjon..... Kjære alle sammen: HA EN GOD DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. juli 2004 #1026 Del Skrevet 7. juli 2004 Helleu, honny! Har nå posta tråden om Grenlandstreff. Flott at du fikk igjen for MP3-spillern da! Babydollen var schnasen Jeg har akkurat bestilt meg Burberry Brit-parfymen, og jeg venter spent! Er nesten en slags liten rus å bestille slike herlige ting Ses til hælja! Stor klem, Diva : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #1027 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er greit det, Diva! Er med jeg, vøttø! Nå er klokka blitt så mange at det er på tide og flytte litt på kattene som ligger på senga, slik at det blir plass til meg og. Det er ikke morro og legge seg alleina... Kattene er det liten trøst i og, egentlig. Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. juli 2004 #1028 Del Skrevet 7. juli 2004 :trøste: Men TENK så bra det blir når han kommer hjem. Skjønner godt at du er lei Oslo-jobbingen, ikke noe særlig det. :dagensrose: Håper du får sove godt. Kattene er vel litt trøst, er de ikke? Hadde sikkert vært mer stusselig om de ikke hadde vært der. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2004 #1029 Del Skrevet 8. juli 2004 Kan dere gjøre meg en tjeneste? Blir denne fin til en stor dame som meg? Har så lyst på den, og Mannen vil sikkert bli blid når han kommer hjem og denne er innkjøpt: www.afashion.net/product_info.php/products_id/185 Lekker....... Den så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #1030 Del Skrevet 8. juli 2004 God morgen!! (eller formiddag, kanskje?) Torsdag idag, og Mannen skulle egentlig kommet hjem idag hadde det ikke vært for at han skal på www.gatebil.no i helga. Dumme mannfolk som tilber biler! Dumme, dumme, dumme!!!! Nåja, han koser seg nok, og de har planlagt dette i flere måneder. Broder'n og en venn av ham var her igår for og få med det siste de skal ha med bortover. De to + Mannen skal dele telt, og skal satse på mest hjemmekoselige camp. De har t.om med seg bord og duk! Helt utrolig..... Mannen ringte nå, litt stressa for han hadde forsovet seg idag. Ikke med 30 min. eller 1 time. Neida, med tre timer!! Hvordan går det ann???? Jaja, jeg var i byen en tur i går og fikk bytta en krem jeg kjøpte feil på :oops: svenske-ferga :oops: . Så jeg fikk da ny krem og en tilgodelapp på 200 kroner. Kanskje litt slemt, siden kremen kosta mindre på båten enn i butikken, så jeg fikk jo så og si penger av dem. he he.... Kl. 16.30 i dag skal jeg treffe Aricept i byen og vi skal handle litt, spise litt mat og ha det koselig. Gleder meg..... Men før det skal det ryddes litt, jeg skal spise frokost (nybakt brød ), dusje og slikt. Selvom jeg savner Mannen ganske mye går det greit at han ikke er her nå. Jeg koser meg på egen hånd. :-) Bakte forresten en bærepose med pizzahorn til de som skal på tur. det kosta meg MYE og ikke sette tenna i dem..... Men, jeg tenkte på hvor syk jeg ville bli, så jeg klarte og la være. Flinke MarianneE! Greeny&Middis: :blomst_opp: :blomst_opp: Diva: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2004 #1031 Del Skrevet 8. juli 2004 Kos deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #1032 Del Skrevet 8. juli 2004 jeg kjeder meg kjeder meg jeg meg jeg kjeder meg kjeder jeg kjeder jeg meg kjjeeeedrgg <-- alle bokstavene i setningen "Jeg kjeder meg. Ting jeg burde gjøre: *vaske opp *rydde litt i stua, gangen og soverommet *støvsuge *re opp senga *legge vekk noe tøy. Ting jeg vil gjøre: *fortsette og spille Play Station *sove *pussle på pusslespill Hva jeg gjør nå: *sorterer ut perler fra en boks. <-- leker at dette er en "kjeder-meg-smiley" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juli 2004 #1033 Del Skrevet 8. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #1034 Del Skrevet 8. juli 2004 Saeria: tilbake! Så koselig..... Nå skal vi ta oss selv i nakken her! Klokka er nå eh... 13.40, og om jeg er flink nå skal jeg være superaktiv frem til kl. er 15. Da kan jeg fortsette og spille Play Station med goood samvittighet!! Kjeder meg litt enda,jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 8. juli 2004 #1035 Del Skrevet 8. juli 2004 Hei Skjønner godt at du gleder deg til mannen kommer igjen Babydollen var rålekker Ønsker deg en kjempe fin flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juli 2004 #1036 Del Skrevet 8. juli 2004 Enig med LaToya. Babydollen var skikkelig lekker, og mannen kommer sikkert til å elske å se deg i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #1037 Del Skrevet 8. juli 2004 Enig med LaToya. Babydollen var skikkelig lekker, og mannen kommer sikkert til å elske å se deg i den. Elske og se meg i den, elske med meg i den.... Fort gjort det samme..... Skal strax gå for og møte Aricept om en halvtime. Oj, halvtime bare! Ble litt stressa nå.... Og fikk jeg gjort noe istad? Nope, Fikk jeg spilt opp 40% på Crash Bandicoot? Ja..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juli 2004 #1038 Del Skrevet 8. juli 2004 Elske og se meg i den, elske med meg i den.... Fort gjort det samme..... Du hadde vel heller ikke latt han elske å se deg i den, hvis du ikke hadde et ørlite håp om at han ville elske med deg i den. Det er hvertfall sånn det fungerer her i huset når det gjelder den slags raffinert tøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2004 #1039 Del Skrevet 8. juli 2004 Klassefest, ja. Har blitt invitert til en i august, men vet ikke om jeg har lyst til å gå. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1040 Del Skrevet 9. juli 2004 Du hadde vel heller ikke latt han elske å se deg i den, hvis du ikke hadde et ørlite håp om at han ville elske med deg i den. Du er nok inne på noe der, Saeria..... Hadde en så koselig bytur igår med Aricept! Vi spiste litt mat før vi handla litt. Tilgodelappen fra parfymeriet fikk jeg brukt på en utrolig lekker lippgloss fra Helena Rubenstein og en neglelakk. Ellers fikk jeg kjøpt to skjorter (må syes litt om for jeg vil ha dem innsvinget i livet istedet for rette) en løkkutter og CDen til Justin Timberlake Den siste der tror jeg har blitt spilt en fem-seks ganger nå... Spesielt "Senorita" er bra. Litt trøtt for jeg sov så dårlig i natt. Det var så varmt og jeg hadde flere mareritt. Men ingen tid til og sove nå! Aricept m.sambo og Diva m. sambo kommer på reker og vin i morra. Må nok gjøre det levbart her til det. til alle og enhver som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg