Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lizbet

Men, hva skal jeg gjøre idag?

*Rydde leiligheten (prøvde igår, men den mannlige delen har rota IGJEN!)

Hvordan er det ikke. Høres ut som min mann....

Her er det ryddig hver gang sambo kommer hjem fra reise. (Nesten :oops: )

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

Spratt innom en tur for i si at du er superduper! :-)

Utrolig morsomt å snakke med deg på msn :)

Ønsker deg en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er søsteren kommet vel i hus -et nyvasket sådann-.

Før hun kom igår måtte vi ut og handle, Mannen og jeg. Han hadde fått feriepenger så plutselig handla vi matvarer for rett over 500 kroner, Team Antonsen 1&2 og ValenTV på DVD.

Shit happends.....

Trøtt er jeg og, søster og jeg ble sittende oppe og prate over noe vin til klokka var nesten 01.30 så var jeg våken klokka 6 overbevist om at mannen hadde forsovet seg.

Det hadde han ikke.....

I dag skal søster og jeg først bort til mamma derfra skal vi ta taxi bort til høyskolen hvor det er vitnemål utdeling for mamma.

Ikveld skal vi alle (søster, broder'n, mamma, ei venninne av mamma, Mannen og jeg) ut og spise og feire mammas beståtte eksamen.

Blir koselig!

Men nå er det dusj og frokost!

Ha en god dag folkens!

Lizbet og Fisk: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heisann vennen!

Beklager at brev har latt vente på seg, har vært litt stress lately, og jeg har ikke fått sendt det.

Men imorra! DA skal jeg innom posten :)

*rødme over min egen vimsethet*

Sender i tillegg dvdene + bilder så du får ei pakke faktisk ; - )

Håper du og dine har det bra.

Vi har hatt en fin helg hos mamma.

Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen er et faktum!

Helga har vært fin, og vi begynner med fredagen:

Skolen hvor mamma har gått på hadde plutselig bestemt at det ikke skulle være vitnemål utdeling!

Dette viste ingen, så i 1,5 time satt vi og hørte på diverse taler (kjedeliiiiig!!!) og få tida til og gå.

Vitnemåla ble nemlig sendt i posten! Spesielt mamma var skuffa!

Etter denne tale-tiden var over måtte søster G og jeg gå, men mamma ble igjen for fotografering. Siden G og jeg hadde finklær på oss måtte vi skifte! Men det var jo ikke noe sted, så der vi var (høyskole, pluss idrettshaller) fant vi en garasje og gjemte oss bak der for og skifte. :ler: At vi kunne funnet en do inne på skolen tenkte vi ikke på.... :klaske:

Men, da vi hadde fått på oss klær begynte det og regne!

Det sprutregna, mens vi gikk fra Kjølnes via byen og inn på kaffe Comp. Vi møtte mannen på sistnevnte sted og reiste hjem med han. Vel hjemme så jeg at jeg hadde fått feriepenger fra Glitter! 7000 kroner! :Hehe:

De brukte vi på lørdag i byen! Noen av dem, iallefall....

Fredagskveld var vi og spiste på thairestaurant med fammilien. Spiste kjøtt på grillspyd med paenøttsaus på.

NAM!

Etterpå reiste vi alle hjem og skifta og reiste på utestedet Dickens. Vi "barna" tok kvelden ved midnatt, mens mamma og venninna satt igjen.

Damer i 45+ alderen er slitsomme!

Lørdag reiste Mannen på båttur med venner og sin bror, mens G og min bror tusla over til byen. Broder'n ville være med på "kjærring-butikkene" for der var de bra damene sa han. Vi handla, koste oss og lunsja på Peppes med salat.

På kvelden reiste mamma, G og jeg på åpninga av www.pit.no på bildet vises noen franske artister, den "blomsten" de henger i er ca.35 meter over bakken!

Det var helt sjukt! Rett og slett helt sjukt!

G reiste igår, og det var litt trist, men vi sees om 11 dager da skal vi møtes en helg i Kristiansand.

Det blir kos!

Dagens planer:

*Bytur etter CD, bukse, hobby-stæsj og kanskje ansiktsrense serien til Lancome.

*Vaske minst to maskiner

*Oppvasken

*Støvsuge

*Rydde etter overnattingsgjesten

*Levere dyne tilbake til svigermor

*Handle

NB! husk mat til dyra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min!

Sorry så kjempemye for at det er lenge siden jeg har vært her... :-( Men siste eksamen er i morgen, og da blir ting litt mer normale igjen. (en liten periode frem til vi flytter..)

Og det hotellet : Hva slags sted er det? Inni hælv***!! De kan da ikke behandle folk sånn??? Herregud.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert jeg.. Blitt s paff og opprørt på samme tid... :klem:

Håper det ikke er altfor lenge til vi sees! :vinke:

Og msn'en min er bare helt tullete om dagen... Skjønner ingenting jeg.. Får ikke lov å sende øyeblikkelige meldinger..., hvis jeg i det hele tatt får lov å logge meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O, det du spiste på thai-restauranten hørtes nammenam ut! :-)

Håper du finner det du skal i byen i dag.

Og nok en gang, takk for en artig samtale på msn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen væresåsnill og få denne Pringels boksen ut av hånda mi? :oops:

Aricept:

Går så bra så!

Men, vi msn'er jo nå, da.... :wink:

Aniola-Fisken

Ja, det var veldig godt det jeg spiste der!

Har vært i byen nå.

Skulle alleine, men så møtte jeg mamma og da tvang hun seg med (grrr....) men jeg fikk da kjøpt litt for det! Var på hobbybutikken og kjøpte følgende:

*to pakker med div. ark (135,- stk.)

*stempelpute (76,-)

*boks med 18 små stempler + to puter (275,-)

*renseprodukt til stempler (69,-)

*tre bokser med perler (20,- stk)

Også var jeg på platekompaniet og kjøpte Joss Stone CD'en. Hører på den nå, og den er skikkelig bra!

Jeg blåste i renseproduktene for Mannen og jeg skal til Sverige til mandagen om en uke, og da kjøper jeg det heller på båten.

Ellers noe nytt og nevne?

Det er varmt ute, så jeg føler meg litt kokt i hodet i dag.

Til kvelden skal jeg ta en god dusj etterfulgt av et fotbad.

Og, til mat idag blir det stekt kyllingfilet og salat til. Salaten vil bestå av salat, paprika og plenty med fetaost.

Namme!

Kos dere resten av dagen, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet
kan noen væresåsnill og få denne Pringels boksen ut av hånda mi? :oops:

Jeg har just ryddet en av stuebordet og puttet i søpla. Kan det ha vært den?? :)

Ha en god kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god onsdag til dere!

Har egentlig ikke så mye og skrible om her.

Livet går sin vante gang her i Porsgrunn.

Mannen skal jobbe ut denne uka, kjøre taxi i helga, og dermed er det ferie i to uker.

Det blir deilig, for det fortjener han virkelig. Han jobber så altfor mye.

Er ikke så mye jeg har og fortelle dere, klokka har gått fort forran dataen her, og det er på tide og komme seg i dusjen. Dagen må begynne snart her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lizbet

Hmmmm - langt nede på side to....

Ha en fin dag!!

prøvde å endre litt på innlegget mitt over så det skulle bli riktig, men fikk ikke til :oops:

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket!

Fy pokker for en dag!

Dette er ikke akkurat min yndlingsdag, nei....

La meg kl. 22 igår for jeg var så trøtt, var våken en halvtimes tid ved 6-tida og sov til kl. 9.

Så jeg sov 10.5 timer i natt. Trengte det vel, for da jeg våkna var jeg helt tett i halsen og jeg føler meg skikkelig crapy!

Desverre er det nattåpent i kveld i byen, og kjenner jeg min kjære rett må jeg sitte pent i sofaen så jeg ikke blir værre, sliten osv. Han er nå søt som passer så på meg, da! Jaja.....

Har akkurat lagt inn en bestilling på www.cdon.com på:

Angie Stone: Black Diamond

Jennifer Lopez: On the 6

Jennifer Lopez: J To Tha L-o

Smashing Pumpkins: Zero

Totalt 345,- med frakt. Ikke dårlig....

Nå må jeg tusle for og stelle litt med marsvina her i huset. Ha en god dag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...