Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Har fått mensen idag, våkna til det, regn og katt som hadde spydd på gulvet og jeg tråkka i det.

.

Uffda.. Hørtes ikke akkurat ut som noen drømmestart på en dag... Men sånt ordner seg som regel utover dagen da!

Tusen takk for hjelp vennen! :klem: Vi ser og ser etter boliger. Finner faktisk en del interessant. Men kan ikke by på noe helt enda. Vi skal prate med banken i slutten av måneden og finne ut hva vi kan få i lån. Først da vet vi hva vi få råd til.. Men spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for DVD-forsendelsen vennen :D

Det skal bli morroooooo :hoppe:

En flott kveld ønskes dere på Vessia : - )

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1111

Hei Marianne :vinke:

Godt å se det er flere som liker de karamellene :sikle: er vanskelig å slutte etter en :wink:

Kos deg i kveld, med mann og hjemmelaget sjokoladekake :)

:klem:

Endret fordi jeg så at ditt siste innlegg var igår og at det er sjokoladekake på menyen idag i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen årsak, Diva!

Og Aricept.... det kommer snart noe i postkassa di..... :wink:

Jeg er så flink og flittig med bryllupsbildene (på tide, ja!) og har vært i byen idag og fått tak i nytt album. Det er så masse bilder, at jeg måtte bidra med et album til.

Fant et nydelig et i byen, men kanskje noe dyrt. Derfor ble jeg glad når kjekken i butikken gav meg 30% avslag siden plasten var gått i stykker på utsida. Som om jeg brydde meg om det siste..... :)

Var innom svigermor en liten tur, for mannens farmor har kommet på sykehuset med brukket lårhals. Trasig, siden hun tok lårhals nr.1 for ikke lenge siden. Så da det var grodd, brakk nr.2! Hun bor i Grimstad, så når Mannen skal ha fri om to uker (jepp, da skal han ha en ukes ferie!) tenkte jeg og foreslå at vi kunne ta en kjøretur sørover og besøke henne.

Tilbake til svigermor-besøket på jobb;

Jeg stod der, våt på beina, det rant av håret og jakka mi, og jeg måtte stå der og ønske henne god tur til Kreta i morra...... :ler:

Oj, klokka er blitt mye, har lovt Mannen sjokoladekake til kvelds, og pannekaker til middag. Kan ikke sitte her da, vet du!

god dag til deg som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokoladekake til kvelds' date=' og pannekaker til middag. [/quote']

::namnam::

Jeg vil spise middag hos Marianne i kveld jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricept, du kan spise her når dere har flytta hit! :Nikke:

Ville bare spre for offentligheten at jeg forsvinner fra KG en stund.

Vi har fått virus på PC'en og den lever sitt eget liv frem til det blir ordna.

Kommer sterkere tilbake etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Buhu!!

jaja, regner med at du ikke har virus på mobilen da :wink:

Lurer på om jeg får post i dag jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare spre for offentligheten at jeg forsvinner fra KG en stund.

Vi har fått virus på PC'en og den lever sitt eget liv frem til det blir ordna.

Kommer sterkere tilbake etterhvert!

Når er etterhvert da??

Du var jo langt nede på side 2 jo.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank God it's friday!!!

Kronprins bryllup, Idol-finale og Mannen holder på og koble litt om på ledninger, og flytte antenneboksen. Siden han ikke ble ferdig igår kan jeg ikke bruke TVen før han kommer hjem og gjør seg ferdig.

Heldigvis kan jeg se på TV hos de i 1. egt.....

Annet som vi gjorde igår, var og rydde i rotekottet!

Her på soverommet har vi ca.4 meter med krypkott, og der måtte Mannen strekke noen ledninger. Ergo måtte det ryddes.

Tre timer tok det, og da tok vi bare halvparten. Det værste rotet er på den sida vi ikke tok. Blæ.....

Uka som kommer nå skal Mannen ha fri, og det blir godt! Skjønt, han jobber hjemme enda og kombinert det med fri, dæven, vi får sett mye til hverandre da! På tide, egentlig!!!

Onsdagen gleder jeg meg så til!

Da kommer søster og hennes sambo hit!

Blir fra Onsdag til Søndag. Fredagen skal meg og henne og få manikyr behandling, lørdagen skal vi feire 6-års dagen til lillesøster E.

Men herregud, det der er ikke før om en uke.

I dag skal jeg prøve og få gjort noe i drivhuset og hagen.

De to dagene som har vært nå har jeg vært på vei ut for og ta hagen, og da har det begynt og regne! Et tydelig tegn på at jeg får holde meg inne. he he

Ellers noe spennans og nevne?

Nei, tror ikke det.

HÆPPI FREDAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Have a nice weekend honey! :vinke:

You too, sweetheart!

Har vist ikke gjort noe siden jeg var her sist.

(skamme seg)

Å.... hvorfor eier jeg ikke tiltaks lyst i dag?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, MarianneE, nå må du få letta på rævva her!

Dette må gjøres:

-Rydde bort klær

-Rydde litt på soverommet

-Rydde litt i stua

-Ut med søppla som oppstod ved rydding av kottet

-Vaske opp

-Begynne på gjesterommet og rydde litt der.

og dette skal jeg ha tatt slik at jeg med god samvittighet kan sette meg ned og se på Danmarks bryllup. :-)

*sparker megselv i rompa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon i dagboka! :D

Skal kose meg i helga - er så glad :D

Håper du får en super helg - og kos deg med kronprinsbryllupet - morsomt med sånne happeninger :D

:dagensrose: til MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Sitter her og hører på Vincens CD, føler meg litt fjortis, men..... :ler:

Klokka er snart 16.30, og jeg skal møte venninne M på cafè i byen.

Mannen har kjørt drosje siden 10.30-tida i formiddag så jeg har gjort litt husarbeid hjemme, spilt Play Station og kost meg.

Har sittet på trappa med pusene som har lekt i gresset og lest avisa, bare kost meg idag. Har tørket klær på snora og fått tatt inn varmt, velduftende tøy. Tøy, ja. Jeg må legge på senga før jeg går for og møte M. Kjedelig om det blir seint, også må jeg stå der og sloss med laken og dynetrekk etter et par glass vin..... :-? (vi har sovepose, da... :ler: )

---------

Får vel løfte på rumpa herfra.

God lørdagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat en supermorsom SMS jeg må dele med meg.

Fikk denne fra søstersen:

Skjønner ikke hvorfor hele helsenorge kriger om Fedon Lindberg! Han er jo ikke akkuat den eneste grekeren som har lurt norske jenter med brødet sitt..

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en liten KG-pause.

Får besøk over helga av min søster og hennes sambo (de er her om ca.2,5 time :-) ) så da kommer jeg til og være litt optatt.

Gleder meg til de kommer.

Har ikke sett dem på 6 måneder, så det blir kos.

Kos dere så lenge folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...