Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Vi er alle pene Marianne!!

Hvorfor skal kvinner bruke 99% av livet sitt på å gå rundt å være misfornøyd med seg selv? irritere og se ned på seg selv, ikke føle seg god nok, ikke pen nok, ikke slank nok, aldri ha noe å kle på seg.

Man er den man er og alle er like unike og flotte, og sier man til seg selv at i dag skal være en god dag og jeg er flott, så blir det jaggu en god dag og :klem:

Det er så sant!!

Jeg har tatt en bestemmelse nemlig.

Jeg har brukt altfor mange år på og mislike megselv, mislike kroppen min, ha dårlig samvittighet for noe jeg har spist/ikke spist, hate megselv.

Det sluttet jeg med for lenge siden (et par år?).

Jeg er pen nok og nekter og bruke mer tid på og tenke nedsettende tanker om megselv.

Jeg gjør noenganger valg som ikke er så lure, men skjedd er skjedd, spist er spist.. så vet man bedre neste gang.

Jeg er bra nok som jeg er, og trening&sunnhet gjør meg bare enda bedre!

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å pokker ta så trøtt jeg er!

Milde himmel, det svir i øynene og det er vanskelig og ikke gli ned i sofaen og :veslejenta:

Men jeg skal gå for og hente TM om en halvtime så jeg kan ikke sove nå.

Joda, Andrè kunne gjort det, men jeg og TM skal møte ham etterpå for og handle inn til morgendagens bursdagsselskap, noe som sier meg at ikke blir billig....

:ler:

Det kommer 6 stk 5åringer som blir servert pølse&brød/lompe, brus, gele og muffins.

Geleen skal jeg lage i engangs vinglass og pynte med krem og kakepynt fra cacas og med kanskje med drinkparaply e.l. i.

Serveres såklart med vaniljesaus.

Muffinsene blir en Toropose som får frosting fra Hummingbird Bakery og pyntes med sjokoladeblonder på toppen.

Søndag kommer familien og får servert det samme men pluss sjokoladekake i tillegg.

Tenker det blir bra jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bursdagsselskapet blir knallbra, det er jeg helt sikker på. Du er så flink! :smilbla:

Håper helga blir superfin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God morgen alle sammen!

:vinke:

Da er den store barneselskapdagen her.

TM er alt oppe og venter på gjestene sine.

De kommer ikke før kl 14, heldigvis.

Andrè kjører drosje denne helga så jeg må fikse 99% av forberdelsene til selskapet selv, men det går bra.

Kan ikke ha selskapet neste helg, for da skal vi i en konfirmasjon og to bursdager. :daane:

Dessuten har invitasjonen til årets Danmarkstur med autismeforeninga kommet.

Vi har ikke snakket mye om det enda, men håper inderlig at vi kan reise.

Har jo tross alt gledet meg siden vi kom hjem fra fjorårets tur... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med dagens feiring! Du er flink! :tommelsmil:

Jo... takk... men har du SETT bæreposen min med halvfabrikata som skal brukes i helga? Det nærmeste jeg kommer hjemmelaget blir en sjokoladekake i morra.

:sjenert:

Noen ganger er det greit og gjøre det slik og, tenker jeg.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med selskapet. Det kommer til å bli så bra så. :jepp:

Og den posen med halvfabrikata kan du bruke med god samvittighet. Det er lov til å jukse litt av og til. Man skal beholde både vettet og helsa selv om man skal ha selskap.

Og jeg håper virkelig at dere kommer dere avgårde til Danmark i år også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...