juliane Skrevet 21. april 2012 #15941 Del Skrevet 21. april 2012 Gratulerer så masse med Andre! Og ha en strålende lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. april 2012 #15942 Del Skrevet 21. april 2012 til Mariannemannen! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. april 2012 #15943 Del Skrevet 21. april 2012 Gratulerer Andrè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. april 2012 #15944 Del Skrevet 21. april 2012 Gratulerer med dagen til Andrè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april 2012 Forfatter #15945 Del Skrevet 22. april 2012 Gratulasjonene skal viderebringes! Skulle på Elixia igår, og dro meg meg TM. Hun syklet og jeg tenkte "hverdagstrim" og nesten småjogget etter. Vi kom oss på Elixia, fikk sjekket inn og gikk til Kidz'n. Der var det bråstopp!! Det var en ny dame der og det fikk TM til og føle seg utrygg og autisten i henne slo ut i full blomst. Hun blånekta og inn dit, så da var det egentlig bare og gå igjen. Lar henne styre litt sjøl noen ganger, for føles det ikke greit tenker jeg at hun skal få slippe. (klart noen ganger må man bare, men dette var ikke et slikt tilfelle) Så da ble det is på en fortauscafè i det lille som kom fram av igår istedet. Var ikke dumt det heller... Også ble det innkjøp av tre sommerkjoler til henne på H/M til den fine prisen av 49,50 pr stk, We like!!! Andrè har kjørt drosje i helga, men begynte og kjøre seint så vi fikk mye tid sammen og det var fint. Han fikk en reisehåndbok om Barcelona og 500kr i reisetilskudd av TM og meg. Idag venter vi familiebesøk og før den tid har jeg mye og gjøre. Bursdags"barnet" var hjemme fra jobb kl 5.30 så det som må gjøres før gjestene kommer må jeg ta meg av. Greit nok. Vi har droppet kakene og serverer mat istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. april 2012 #15946 Del Skrevet 22. april 2012 Barcelona Kos dere med bursdagsfeiring :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2012 Forfatter #15947 Del Skrevet 23. april 2012 Gårsdagens feiring unnagjort, det ble en lang, slitsom og hyggelig dag! Gjestene kom, TM var bortimot hysterisk glad da søskenbarna kom og ungene lekte, lekte og lekte (og bortimot raserte) på rommet. Vi andre spiste og koste oss med saltbakte poteter og aioli, tunfisk i tortilla, rundstykker med eggsalat, asparges og parmesan rullet i spekeskinke, druer, marsipan og kylling&pastasalt. De første gjestene kom kl 14 og de siste gikk kl 18.30. Veldig kjekt og ha svigermor her, vi fikk tilpasset bunaden til TM b.la. Da klokka var 20.15 snorka TM så det ljoma etter, all oppvask var tatt (jeg startet mens svigers var her) og alt var ryddig igjen. Da var det godt og sette seg i sofaen med en boks pringles, dipp og fotball på TV. Idag er det mandag, ny jobbuke og etter jobb skal jeg på litt shopping. Det er seriøst hull i alle buksene mine. Rett og slett slitt hull. Så det trengs noe nytt. Buksene mine har blitt litt store i det siste ( ) så jeg er egentlig spent på hvilken størrelse jeg trenger.... Mandagstrøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2012 #15948 Del Skrevet 23. april 2012 Det er en fantastisk følelse når man må ned en størrelse eller to i bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2012 Forfatter #15949 Del Skrevet 23. april 2012 Idag får jeg ikke nok mat. Selvom jeg har spist har jeg et skikkelig sug etter mer. Og aller mest etter den boksen med rød pringles som står i skapet. Har hatt en sånn nesten-sulten følelse i hele dag, selv rett etter mat. Fikk kjøpt meg bukser, men.... Jeg endte med og kjøpe samme størrelse som vanlig. De buksene var store, men størrelsen under ble så trange. Den størrelsen jeg har brukt sitter rart på meg, mens størrelsen under blir litt knapp igjen. Ligger midt i mellom på en måte nå. Det skal ikke være enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2012 #15950 Del Skrevet 23. april 2012 Buksekjøp er ikke lett uansett det synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 #15951 Del Skrevet 23. april 2012 Nei bukser er langt fra enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. april 2012 #15952 Del Skrevet 24. april 2012 Helt enig, det er vanskelig å finne fine bukser. Men jeg har forelsket meg i de som de selger på Cubus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. april 2012 Forfatter #15953 Del Skrevet 24. april 2012 Cubusbukser passer ikke til meg, de er for små. Men jeg har på meg olabuksa jeg kjøpte igår nå. Den ble litt stor, men den strammer ikke over magen lengere, og ikke over lårene slik en bukse i samme størrelsen gjorde tidligere. Det er jo en bra ting... Tanken var yoga kl 9 i dag, men etter 4 timers søvn (pokkers unge! unnskyld...) og lett migrene med kvalme var det bare og drømme om yoga. Ihvertfall om trening del2 skal funke: Spinning 17-17.40 og styrke core 17.40-18.10 Igår var jeg så sinnsvakt godtesjuk at jeg la meg til og sove på sofaen, for som ei på fitnessbloggen skriver; Den som sover spiser ikke. I hele går hadde jeg som sagt den sulten-uten-og-være-sulten følelsen men gav ikke etter en eneste gang. Nice one!! på megselv! Nei... hva annet kan jeg skrive? Alle her vet at jeg er glad i butikken LaBelle. Gjett hvor jeg har søkt jobb, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. april 2012 #15954 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har slike spise-dager (larven aldri mett dager) rett før mensen. Kan spise og spise og spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. april 2012 Forfatter #15955 Del Skrevet 24. april 2012 Ja, det hørtes kjent ut, Frigg! Idag har jeg hatt lei-dag. Lei av husarbeid, rot, treningsplaner som går dundas, liten stilling, aldri strekke til osv. Så da Andrè tok med seg TM ut etter middag fikk jeg rydda hele leiligheten, håndskrubba kjøkkengulvet og stuagulvet, bretta sammen et tonn med klær og det var deilig og få gjort!! Dårlig på og skrive her inne for tiden, litt usikker på hva jeg skal skrive igrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. april 2012 #15956 Del Skrevet 25. april 2012 Trenger ikke alltid skrive så mye, vettu I min dagbok er det veldig lite spennende, sånn stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. april 2012 Forfatter #15957 Del Skrevet 25. april 2012 Trenger ikke alltid skrive så mye, vettu I min dagbok er det veldig lite spennende, sånn stort sett. En skal vel egentlig bare være glad for at tingene er "på det jevne" for det meste. Har vært på Elixia og trent. Først 55 min med spinning intervall og så 55 min med power som er styrketrening med vekter. Utmatta og sliten, men føles bra! Og siden jeg har gått på en matsmell idag (dumt og hoppe over lunchen ja!) og følt meg utrolig sulten var det godt med ostesmørbrød etter trening og dusj nå. Mistenker at det snart er bare og finne senga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. april 2012 #15958 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg har slike spise-dager (larven aldri mett dager) rett før mensen. Kan spise og spise og spise Når det gjelder bukser, så synes jeg det er bedre at de er litt for store, enn at man ser ut som en stappa pølse i alt for trange. Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. april 2012 Forfatter #15959 Del Skrevet 26. april 2012 Når det gjelder bukser, så synes jeg det er bedre at de er litt for store, enn at man ser ut som en stappa pølse i alt for trange. Sov godt! Enig, det er grusomt! Men hva f skjer med meg om dagen? Denne uka har vært et mareritt. Godtesjuk og har følt meg kronisk småsulten. Har ikke spist noe godt, men det er som om jeg ser sjokolade om jeg bare lukker øynene. Igår spiste jeg ikke lunchen min for etter en tur på Tullis med annaB følte jeg meg "full" i magen og da orket jeg ikke lunch. Stor tabbe!! Da jeg kom hjem fra jobb kasta jeg meg over maten min og spiste den kl 13.45. Etter det spiste jeg et eple, og da kl var 15 gikk jeg for og hente i barnehagen og tok en banan i hånda. Middagen ble en karbonade, en spiseskje potetmos og erter siden jeg skulle trene. Jeg spiste like mye som TM.... Andrè spiste tre karbonader, en pose potetmos (minus to spiseskjeer) og mest av alt hadde jeg lyst til og dytte han ut av vinduet og spise maten hans. Etter trening spiste jeg FIRE brødskiver!!! Det kan jeg ikke huske og ha gjort noen gang. Hva pokker skjer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. april 2012 #15960 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har dager jeg kan spise og spise og spise og aldri bli mett, hvorfor det er slik aner jeg ikke... Du får se an hvordan ting er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg