Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

God morgen!!

Det er ikke så enkelt og skulle oppdatere jevnlig i to forum, og denne gangen var det KG som tapte.

Gårsdagen gikk med til jobb, trene, hente i barnehagen, middag, husarbeid, oppdatere på fitnessbloggen om trening; Litt mat så natta.

Kort fortalt.

Jeg skriver mye på fitnessbloggen om treninga mi, veiing osv.

Også tenker jeg at det hører til der.

Men dere (innbilder jeg meg) lurer jo og.

Så jeg skal bli flinkere til og fortelle her og.

Gårsdagen på Elixia...

Jeg startet med 10 min på Elipsemaskin.

Jeg liker vanligvis denne, kan liksom bare gå i vei uten og tenke på en måte. Finne rytmen og bare følge den.

Gikk så over til styrketrening.

Tok 30x35kg vertical row og det var rett og slett jævlig tungt.

Etter dette gikk jeg og tok 30x35kg på en maskin som heter... ja, nok om det, men man sitter, holder fast i et håndtak forran brystet og svinger mot høyre.

Så snur man setet og svinger mot venstre.

Trener mage og sidemusklaturen.

Tungt, men føles bra! :hoppe:

Så var det tid for planken, 3x15sekunder.

Alt dette er tungt, men jeg dro til og bestemte meg for planken med beina i slynge. 2x15sekunder klarte jeg, de siste 5 var så anstrengende at det suste for ørene. Men jeg gjorde det!!

Tok så med meg en fitnessball og gikk ned i en liten sal.

Der er det ribbevegg hvor jeg kan få beina i.

Også er det ingen som ser hvordan jeg kløner.. :sjenert:

På ballen tok jeg 15 vanlige situps, 15 der jeg lå på magen og hevet og senket overkroppen, så det samme bare liggende på høyre og på venstre side.

Så gjentok jeg det samme.

TUNGT!! Men allikevel bra.... :)

Så lå jeg på magen på ballen, rullet meg framover så jeg hadde ballen under lårene, og med armene i gulvet dro jeg knærne mot meg slik at jeg rullet på en måte, og gjorde dette 2x10ganger.

Da var jeg sliten kan man si.

Men fornøyd. ;)

Jeg veier meg rundt den første hver måned, og på en merkelig måte ser jeg fram til neste gang.

Det er fint og se at det går nedover.

Sant og si har jeg tørket en tåre eller tre hver gang jeg har sett det.

:sjenert:

Rettsaken i Oslo føler jeg at jeg burde skrive noe om, men jeg klarer det ikke.

Uansett hvor mye jeg prøver vil jeg aldri klare og finne de rett ordene.

Men, det er en spennende sak på en måte for utfallet er veldig åpent.

Jeg blir uvel bare jeg ser bildet av ham.

Nok om det.

Nu; Jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW!

Du er jo superwoman når det gjelder trening. Superimponert :jepp:

Rettssaken ja....jeg så litt av den i går på vei til jobb og nå som jeg er hjemme i dag så står det på her. Og nå driver de og skal finne en ny meddommer i og med at han ene meddommeren er inhabil. Men hva skal man si? Vet ikke....jeg har prøvd å skrive noe nå, men har måttet ta bort setning etter setning her nå. ABB er virkelig noe for seg selv, på en negativ måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Jeg tror jeg vet hvem du er på Fitnessbloggen. Gikk tilfeldigvis inn på treningsdagboken til en bruker og der sto det noe om at du og hun hadde vært på JonasB, og da jeg så på brukernavnet så passer det med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat søndag og aktiv mandag, sånn skal det være! Er utrolig imponert over hva du klarer å få til. Styrketrening på egenhånd synes jeg er noe av det aller vanskeligste å motivere meg til :Nikke:

Jeg vet hvilken maskin du mener, og den heter "mage-vride-maskinen". Den som står litt lenger bort heter "lår-drepe-maskinen" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

Du er jo superwoman når det gjelder trening. Superimponert :jepp:

Takk...

Det har vist seg og gi resultater,jeg har vært og prøvd kjole idag samt noen andre plagg og måtte ned en størrelse....

:bond:

:hakeslepp:

Jeg tror jeg vet hvem du er på Fitnessbloggen. Gikk tilfeldigvis inn på treningsdagboken til en bruker og der sto det noe om at du og hun hadde vært på JonasB, og da jeg så på brukernavnet så passer det med deg ;)

Ah...

Da vet jeg hvem du mener, og du har rett.

Det er meg.

Bare og lese i vei om du finner det interessant...

;)

Lat søndag og aktiv mandag, sånn skal det være! Er utrolig imponert over hva du klarer å få til. Styrketrening på egenhånd synes jeg er noe av det aller vanskeligste å motivere meg til :Nikke:

Jeg vet hvilken maskin du mener, og den heter "mage-vride-maskinen". Den som står litt lenger bort heter "lår-drepe-maskinen" :fnise:

Ja, den maskinen ja! :ler:

Fikk aldri brukt dra-deg-ihjel-maskinen, den var opptatt.

:ler:

I morra, nei, resten av uka blir travel.

Imorra er det kaffedate med annaB, jobb og så på møte i barnehagen.

På ettermiddagen skal jeg på noe så kjedelig som aloevera homeparty :Gjesp: med søsterG.

Torsdag må jeg jobbe litt lengere enn normalen regner jeg med siden det kommer 14 gjester fra et oppkjøpende selskap.

Blir hentet kl 18.30 og skal på tupperwareparty hos venninneJ.

Dette blir ikke fullt så kjedelig siden det blir vin involvert... :biggrin:

Så... da er det plutselig fredag da!

:sukk:

Oh... CSI på TV!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapt innom med servering av :kaffekopp: til de trengende. :ler:

Partyet igår var veldig hyggelig, men det var vel grunnet selskapet.

Bestilte badesaltet (som er fantastisk som fotbad!) og leppepomaden.

270kr er ikke gærnt.

Idag er jeg bedt om og jobbe overtid og i kveld er det tupperwareparty med vindrikking.

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Den kaffekoppen trengte jeg kjenner jeg :jepp:

Ikke alene om den!

:ler:

Het partyet A'vera?

Nope, det var fra Forever Living.

Party 2 dager på rad? :fy_fy:

Ja, ikke sant!

Skamme seg...

:lol:

Titter egentlig bare innom.

Håper alle har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Partydronning... :ler:

Joda, her er TM og jeg oppe.

Tenkte og ta turen til Elixia idag og sette TM på Kidz'n så mor får treningsøkt nr to denne uka.

Det har vært en dårlig uke med tanke på trening og kosthold, eller... trening viste jeg at ville bli smått med denne uka, kostholdsregimet mitt har blitt satt på en skikkelig test, og jeg vet ikke om jeg vil gi megselv bestått.

Men, ny frisk i morra- idag er det lørdag. :sjarmor:

Og apropos lørdag idag....

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

Andrè fyller 39 år idag!!

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...