Frigg Skrevet 10. april 2012 #15881 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg synes du er supertøff som faktisk våger deg på nye timer Og hva så om du ikke klarer å hoppe? Det er bare å fortsette på treningen, så vil du klare å hoppe til slutt. Du må bare tenke på deg og ikke de andre. De andre rundt deg har mer enn nok med å tenke på seg selv og sin koordinasjon. Flink er du Kos deg med kveldsmaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. april 2012 #15882 Del Skrevet 10. april 2012 Du er knalltøff som møter opp på nye timer, og for å si det sånn, det tar tid å komme dit at man mestrer timer med masse koordinasjon på første timen. Selv brukte jeg vel over et år på å kløne rundt på aerobic- og steptimer før jeg følte at jeg kunne gå dit uten å se teit ut. Vet at hvis jeg går på en step- eller aerobictime nå så vil jeg føle akkurat det samme igjen, for sånne ting må også holdes vedlike. Synes du skal være veldig stolt av deg selv som kom deg gjennom timen. Klapp deg selv på skuldra fordi du ble i salen og ikke forlot timen, noe som er fort gjort når man egentlig bare føler seg dum, og vit at neste gang kommer det til å gå litt bedre. Du har jo en hel gjeng her inne som heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2012 Forfatter #15883 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg elsker dere. *tar en likør til...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. april 2012 #15884 Del Skrevet 10. april 2012 Heia, heia, heia.... Se...en egen heiagjeng/ duskedamer har du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2012 Forfatter #15885 Del Skrevet 11. april 2012 jeg er beæret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. april 2012 #15886 Del Skrevet 11. april 2012 jeg er beæret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2012 #15887 Del Skrevet 11. april 2012 Uansett hvor dårlig og klumpete du føler deg, så husk at du er mye bedre en de 1000-vis av menneskene som ikke dukket opp på trening i det hele tatt! Nemlig! Du er steintøff Marianne, som tør å stille opp. Du har et pågangsmot jeg beundrer. Jeg er nemlig en av de som ikke tør sette mine bein i et treningssenter... Så for meg er du et forbilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. april 2012 #15888 Del Skrevet 11. april 2012 Skjønner følelsen din etter trening, men jeg kan love deg at de fleste har mer enn nok med seg selv, og tenker ikke over hva andre gjør. Jeg elsker Zumba, men jeg er også klumpete og klønete og gjør masse feil, men det blåser jeg i! Jeg har det moro, blir svett og sliten og har effekt av det, så det er det viktigste Dessuten er det alltid vanskelig de første timene når man er ny. Det går bedre når man kommer inn i det. Neste gang får du det til bedre Også er det bedre å trene på sitt nivå, enn å ikke trene i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. april 2012 #15889 Del Skrevet 11. april 2012 Innom for å litt for deg Du er FLINK! Mye flinkere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. april 2012 #15890 Del Skrevet 11. april 2012 Slike tanker har nok de fleste, istedenfor å tenke negativt bør du tenke at du var der!!! Joiner heiagjengen :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2012 #15891 Del Skrevet 11. april 2012 Det er visst på tide at jeg skriver noe her igjen siden du hadde falt ut av mine innlegg. Enig med de andre ang treningen din. Syns du er kjempeflink! Skulle ønske jeg var like ivrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april 2012 Forfatter #15892 Del Skrevet 12. april 2012 Gikk bare på en smell på tirsdag. Pågangsmotet og alt er som det skal igjen nå. Og negative tanker om meg selv er heldigvis ingen vane. Then again.... Jeg var på Lindex idag, der hang KJOLEN!!! Knall rød i ekte Marilyn Monroe stil, 70% avslag. Jeg kunne ikke få prøvd den kjapt nok, dro av meg klærne i prøverommet og ble stående og se på megselv. det var ikke et pent syn, og jeg ble stående og se mens stygge tanker for gjennom hodet mitt. Hvorfor får prøverom fram det værste i oss? Jeg så ut som en hval i rødt stoff da jeg omsider fikk kjolen på. Både kjolen og negative tanker la jeg igjen i prøverommet. Jeg er fin som jeg er. Nå jobber jeg med og bli bedre. Zumba og styrke i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. april 2012 #15893 Del Skrevet 12. april 2012 Du er kjempeflink!!! En STOR til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. april 2012 #15894 Del Skrevet 12. april 2012 Synes du er vanvittig tøff og flink som tør å prøve nye timer, og som klarer å gjøre akkurat slik som du gjorde i prøverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 12. april 2012 #15895 Del Skrevet 12. april 2012 Sushi på en torsdag. Fy, jeg hadde gjort litt for det, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. april 2012 Forfatter #15896 Del Skrevet 13. april 2012 Sushi på en torsdag. Fy, jeg hadde gjort litt for det, ass. **** Fy jeg var sliten igår etter trening! Men den zumbaen gir meg så mye bra energi at det sitter i neste dag t.om. Det var fint at Torsdagskveld fra Nydalen begynte. Hadde jeg bare fått sett mer enn introen før jeg sovna på sofaen.... Idag skal jeg på jobb, så skal jeg på Tullis med venninneJ etterpå. Har egentlig ikke så mange pengene til det, men jeg har nå sagt ja så da får jeg prøve og gjøre det så billig som mulig. Prøve.... Middagen idag blir "Kjøtt på pinne" Det betyr kyllingkjøttdeig med krydder klemt rundt grillpinner og stekt i ovnen. Kjøtt på pinne er TM sitt navn på det hele. Og du... We luuuuuuv fridays!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. april 2012 Forfatter #15897 Del Skrevet 13. april 2012 Andrè vinka meg inn på soverommet istad og sa at han hadde funnet en sang som gjorde at han tenkte på meg med en gang... Sang og tekst, jeg tørka tårer som bare det. Lettrørt som vanlig... Og i posten idag lå to stykker av denne, laget av min bestevenninne. Jeg fikk nemlig to stykk som takk for inspirasjon til teksten. LOVE IT!!! http://www.happymeat.bigcartel.com/product/se-min-kjole-cutting-board Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. april 2012 Forfatter #15898 Del Skrevet 14. april 2012 Uten og ha sovnet på sofaen først la jeg meg kl 23.25. Ble vekket kl 0.30 av TM som hadde mista dyna si på gulvet. Det ordna jeg opp i og gikk i seng. Så ble jeg vekket kl 3.30 av TM som ropte på maammaaaaa..... Det viste seg da at hun hadde tissa masse i senga. Andrè var akkurat kommet hjem og sammen fikk vi vasket og skifta på barn, fant ny dyne i kjelleren, redde opp og la henne igjen. Etter litt småprat i senga endte det med... ja... du kan jo selv tenke deg. Og det var igrunnen det jeg fikk av søvn denne natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 14. april 2012 #15899 Del Skrevet 14. april 2012 God morgen! Godt det er helg når man har en sånn natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. april 2012 Forfatter #15900 Del Skrevet 14. april 2012 God morgen! Godt det er helg når man har en sånn natt Ja... men hvordan i helvete skal jeg samle ork og energi til og trene denne formiddagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg