Kara W Skrevet 6. april 2012 #15861 Del Skrevet 6. april 2012 Så gøy når de små finner en leke som virkelig faller i smak og som underholder dem i flere timer Lykke til med 25/90! Har prøvd to ganger, og på det beste kom jeg til 11 For et par sider siden nevnte du at du ikke får betalt for dager du er hjemme med sykt barn. Du skal ha krav på 10 dager i året (med mindre du har en veldig merkelig kontrakt). Si ifra dersom du vil ha hjelp med å finne frem noen lovtekster eller lignende for å gi til sjefen din. Ønsker dere en skikkelig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. april 2012 Forfatter #15862 Del Skrevet 6. april 2012 KaraW... vi tar det der et annet sted. Har bakt kake idag; Suksessterte. Den ble ca 0,5 cm høy og kremen kunne helles i en mugge og serveres vedsiden av. Totalt misslykka kake, men smakte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2012 #15863 Del Skrevet 6. april 2012 Nøttebiter med gul saus høres godt ut det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2012 Forfatter #15864 Del Skrevet 7. april 2012 Nøttebiter med gul saus høres godt ut det også! Idag var TM grei og lot meg sove til kl var 7. Igår var den 4.50.... Lille bøllefrøet skal være med meg på Elixia idag, og hun gleder seg veldig. Jeg skal trene styrke med venninneJ, det blir... spennende. Jeg er litt nervøs, for jeg er redd for og være dårlig. Hvordan man kan være dårlig har jeg ingen idè om, det er bare inni hodet mitt. Jeg er redd for og kle av meg i garderoben og få et sjokkert blikk (uten at jeg tror det skjer) og at vi må snakke om vekta mi etterpå. Tror egentlig ingenting av dette skjer, men allikevel... I ettermiddag er det lammelår hos pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. april 2012 #15865 Del Skrevet 7. april 2012 Styrketrening! Neida, du kan ikke være 'dårlig' . Du løfter det du greier, og det er jo det beste du kan, ikke sant? Og alle er mest opptatt av sin egen kropp i garderoben. I alle fall er jeg det. :gjeiper: Kos deg med lammelårmiddag etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2012 Forfatter #15866 Del Skrevet 8. april 2012 Styrketrening! Neida, du kan ikke være 'dårlig' . Du løfter det du greier, og det er jo det beste du kan, ikke sant? Og alle er mest opptatt av sin egen kropp i garderoben. I alle fall er jeg det. :gjeiper: Kos deg med lammelårmiddag etterpå! Det vet jeg, men noen ganger må man (jeg) lage slike skrekkbilder i hodet mitt. Men det var bra og trene med noen, presterte t.om og klare planken med beina i slynge- og det har jeg ikke klart før. Stolt.... I tillegg 30x35kg i nedtrekk. Å, da følte jeg meg flink! Lammelåret var så mørt og saftig at det smelta i munnen. Skal ikke si hvor mange ganger jeg forskynte meg, men det sies at alle gode ting er tre... Etterpå hadde søsterG og jeg en kamp på bortimot liv og død på plena: Det Store BadmintonSlaget!! Besøk av venninneJ på kvelden. Skravla til kl var 23.30. En fiiiin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2012 Forfatter #15867 Del Skrevet 8. april 2012 Ser Beethovens Andre med TM. Hun strigråter over at mammahunden er skilt fra valpene sine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2012 #15868 Del Skrevet 8. april 2012 Uff! Stakkars TM. Ikke greit når film blir blodig alvor... Høres ut som du hadde en herlig dag i går. Kos deg i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. april 2012 #15869 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg brukte å grine av Colargol da jeg var liten, men det var det fineste jeg visste. Og hurra for 30x35 i nedtrekk! Flinka! Endret 8. april 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2012 Forfatter #15870 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg brukte å grine av Colargol da jeg var liten, men det var det fineste jeg visste. Og hurra for 30x35 i nedtrekk! Flinka! Da følte jeg meg råsterk! Påske.... 2. påskedag og siste godt...jeg mener fridag! Har kost oss masse i påska, hadde mange tanker om hva skulle gjøre disse dagene, men har endt opp med og gjøre minst mulig- noe det har sett ut til at alle tre har satt pris på. Idag tar vi turen til svigers og blir vel der største delen av dagen. Våknet til lyden av lett regn. Det er verdens fineste lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2012 Forfatter #15871 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg brukte å grine av Colargol da jeg var liten, men det var det fineste jeg visste. Og hurra for 30x35 i nedtrekk! Flinka! Da følte jeg meg råsterk! Påske.... 2. påskedag og siste godt...jeg mener fridag! Har kost oss masse i påska, hadde mange tanker om hva skulle gjøre disse dagene, men har endt opp med og gjøre minst mulig- noe det har sett ut til at alle tre har satt pris på. Idag tar vi turen til svigers og blir vel der største delen av dagen. Våknet til lyden av lett regn. Det er verdens fineste lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2012 #15872 Del Skrevet 9. april 2012 Å gjøre minst mulig er godt i perioder. Noen ganger er det godt å bare være til. Høres bra ut at dere har regn i dag. Hører fra eks at det er stor skogbrannfare i distriktet, og da er det på tide med litt nedbør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2012 Forfatter #15873 Del Skrevet 10. april 2012 Å gjøre minst mulig er godt i perioder. Noen ganger er det godt å bare være til. Høres bra ut at dere har regn i dag. Hører fra eks at det er stor skogbrannfare i distriktet, og da er det på tide med litt nedbør... Joda... regn er bra det. Hadde det bare ikke vært for at barnehagen har surra bort TM sin regnbukse. Den ble kjøpt for en mnd siden og brukt en gang, og navnet. Nåja, jeg har booket trening i kveld: 19.15-19.45: Elixia Energy 19.45-20.00: Elixia Shape 20.05-21.00: Energy yoga det kan jo bli.... interessant. Det er jobb igjen idag. Har hatt fri i halvannen uke, men av en eller annen grunn har liksom ferien vart lenge nok. Men, skal man ha denne månedlige innbetalingen på kontoen er det liksom greit og ta turen allikevel da. Så fikk jeg vite igår at svigerinneK har vært veldig skuffa over meg. Det var da svogerS som fortalte dette til Andrè igår da vi var hos svigers. Grunnen; Jeg gratulerte henne ikke med dagen da hun hadde bursdag. Og det stemmer, det gjorde jeg ikke. Jeg trodde nemlig det holdt med at Andrè sendte en gratulasjon fra oss alle tre. Men ingen av dem har nevnt noe for meg, jeg fikk høre dette fra Andrè igår. K hadde bursdag i februar.... Håpløse folk det der... Damer.... Ha en fin hverdag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. april 2012 #15874 Del Skrevet 10. april 2012 Uff, så teit! Det burde jo holde at han sendte hilsen fra dere ja. Hverdager er definitivt best. Lykke til med all treningen i kveld, det så jo moro ut. Ha en fin fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. april 2012 #15875 Del Skrevet 10. april 2012 Er hun fem år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2012 Forfatter #15876 Del Skrevet 10. april 2012 Uff, så teit! Det burde jo holde at han sendte hilsen fra dere ja. Hverdager er definitivt best. Lykke til med all treningen i kveld, det så jo moro ut. Ha en fin fin tirsdag! Ja, morro blir det! Når jeg kommer hjem er det vel rett i fleecemorgenkåpa mi, litt mat og så rett i seng. Er hun fem år eller? Ja, noe sånt... Men, da jeg fikk høre om dette spurte jeg han fjotten jeg er gift med; Hva svarte du? Du sa vel at du sendte fra oss alle? Hvorpå han svarer; Nææ... gjorde jeg? Husker ikke det jeg så jeg sa igrunnen ikke noe spesielt. :kjefte: Så det blir da JEG som blir stående som The Bad Guy uansett. Andrè har bursdag neste helg. Han skal til Barcelona i september, hva er vel bedre bursdagsgave enn reisebok og et bidrag til lommepenger til turen? Og igår var det en mnd igjen til TM fyller 5 år. Vi vet enda ikke hva vi skal kjøpe. Det er mye hun ikke har, men mangler heller ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2012 Forfatter #15877 Del Skrevet 10. april 2012 Helvetes møkka trening! Dritt Elixia! Faen! Gikk på Energy&Shape timen og alt var galt. Jeg følte meg klumpete, tung (nææ...), klønete. Jeg ble stående ganske langt framme og alt jeg så var min tunge og ukoordinerte (ihvertfall idag) og alle de andre som spratt i takt. I denne timen var det en del hopp, noe jeg prøver og unngå men er det hopp så er det hopp, og jeg så de andre hoppe- og mine egne bein som knapt letta fra gulvet. Gav blanke i yogatimen og tusla deppa hjem igjen. Og det føltes veldig riktig. Ny sjans til torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. april 2012 #15878 Del Skrevet 10. april 2012 Synes du er tøff jeg! Neste trening blir sikkert bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2012 Forfatter #15879 Del Skrevet 10. april 2012 Takk. Nå skal jeg spise middagsrester til kveldsmat- og kommer sikkert til og spise litt mer enn jeg burde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. april 2012 #15880 Del Skrevet 10. april 2012 Uansett hvor dårlig og klumpete du føler deg, så husk at du er mye bedre en de 1000-vis av menneskene som ikke dukket opp på trening i det hele tatt! Og at de fleste er alt for opptatt med seg selv til å følge med på hva de andre på timen gjør. Jeg er sikker på at torsdag blir en mye bedre trenings dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg