Sauen Shaun Skrevet 2. april 2012 #15841 Del Skrevet 2. april 2012 Kos deg på handletur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. april 2012 #15842 Del Skrevet 2. april 2012 Vil faktisk ikke høre om at du har fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. april 2012 #15843 Del Skrevet 2. april 2012 Noen shopper, mens andre jobber :gjeiper: Kos deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. april 2012 #15844 Del Skrevet 2. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2012 #15845 Del Skrevet 3. april 2012 Hvordan gikk handleturen da? Gjorde du noen kupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. april 2012 #15846 Del Skrevet 3. april 2012 Litt og le av: Da TM lå i senga og kosa med meg i morges så hun på meg og sa; -Mamma... Du har sånna gamle store pupper du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2012 Forfatter #15847 Del Skrevet 4. april 2012 Hvordan gikk handleturen da? Gjorde du noen kupp? Dekorteip til 45kroner... Igår hadde jeg påskelunch her for søsterG, broder'n, venninneJ, venninneM og annaB. Jeg hadde rundstykker, eggesalat, asparges med parmesan og rullet spekeskinke rundt, kylling-og pastasalat, salte poteter og aioli og tunfiskruller. Det var godt. Veldig godt.... Og hyggelig. Broder'n og jeg møttes som avtalt på spinning igår. 70 minutters challenge. Det var... litt for lenge kjente jeg. Litt for hard time for meg. Men, jeg må jo prøve igjen for og se om det var så ille som jeg syntes. På Elixia har de nå lansert "25/90" som betyr at man skal gjennomføre 25 treningsøkter på 90 dager. Da jeg hørte om det tenkte jeg at det kan bli vanskelig for meg og gjennomføre: Så det må jeg prøve og klare. Økt 1 er gjort, bare 24 igjen. TM har påskeferie nå, så jeg tenkte og ta henne med til Skien og en tur på Tullis. Planen er at Andrè kommer når han er ferdig på jobb enten kl 12 eller kl 13. Da blir det påskehandel og... så er det jaggu påske gitt. GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2012 #15848 Del Skrevet 4. april 2012 God påske til deg også Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2012 Forfatter #15849 Del Skrevet 4. april 2012 Vi har fått handlet inn for en uke (minus påskeegg godt) og... egentlig har vi bare lyst til og låse døra, trekke for gardinene og ikke titte ut igjen til omverden før vi skal på jobb igjen på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. april 2012 #15850 Del Skrevet 4. april 2012 25/90 klarer du, uten tvil! Flott at du tar utfordringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. april 2012 #15851 Del Skrevet 4. april 2012 Takk for brevet! Skal se om jeg får sendt kort fra PARIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2012 #15852 Del Skrevet 5. april 2012 Gudd måårning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2012 Forfatter #15853 Del Skrevet 5. april 2012 25/90 klarer du, uten tvil! Flott at du tar utfordringen. Ja, det er en typisk meg-reaksjon; Dette vet jeg ikke om jeg klarer, så det må jeg forsøke. Satser på og få opp et klistermerke til idag... Takk for brevet! Skal se om jeg får sendt kort fra PARIS Som om ikke det er ille nok at du skal reise så skal du skape enda mer missunnelse? Gudd måårning! Heeelluuuu..... **** Noen som hørte et skikkelig brak igår? Jeg gikk på en skikkelig smell, trykket i meg en sjokolademuffin med krem, håndfull sjokolade og litt potetgull. Sant og si trykket jeg i meg som om det stod om livet Mensen er rett rundt hjørnet så jeg kan skylde på det. Godt var det ihvertfall... Idag skal vi prøve og gjøre litt småtterier ute. Begynne og finne fram hagemøbler for og lakke dem, jeg tenkte og komme meg på Elixia og i kveld skal jeg på kino og se siste Varg Veum med ihvertfall broder'n, søsterG og pappa. TM ser Barbie film på TV2 nå. Usj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. april 2012 #15854 Del Skrevet 5. april 2012 25/90 klarer du fint, jeg har trua på deg! Har ønsket deg god påske tidligere, men en god ting kan ikke sies for ofte! Riktig god påske, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2012 Forfatter #15855 Del Skrevet 5. april 2012 til Puple Haze og dere andre! Jeg skal straks på Elixia, og Andrè har vært på loftet og funnet fram mine gamle Barbier, klær, sko og litt utstyr. TM leker og storkoser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2012 Forfatter #15856 Del Skrevet 5. april 2012 2 av 25 unnagjort. I kveld er det kino med broder'n venninneJ, venninneI søsterG og... ja, hvem fler tro? Blir den siste Varg Veum vi skal se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. april 2012 #15857 Del Skrevet 5. april 2012 I kveld er det kino med broder'n venninneJ, venninneI søsterG og... ja, hvem fler tro? Blir den siste Varg Veum vi skal se. Kos dere på kino ikveld!! Den vil jeg også se. Men tenkte jeg skulle se den nestsiste filmen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. april 2012 #15858 Del Skrevet 5. april 2012 Så koselig å gå en gjeng sammen på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. april 2012 Forfatter #15859 Del Skrevet 6. april 2012 Kos dere på kino ikveld!! Den vil jeg også se. Men tenkte jeg skulle se den nestsiste filmen først. Så koselig å gå en gjeng sammen på kino. Kinoturen var koselig, filmen var... bra. Litt voldsom med litt vel mange "sjokkeffekter" men jeg likte den. Igår var Andrè på loftet og fant fram mine gamle Barbiedukker og klær samt litt utstyr. TM holdt på med dette i nesten 7 timer igår, bare lekte og koste seg. Svigermor var innom med min nieseF så jentene lekte og litt sammen. Men jeg ser at klærne trenger en fornyelse, det er mye slitent der... Idag er Langfredag og den eneste planen vår er Andrè som skal kjøre taxi fra kl 14, og taco til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2012 #15860 Del Skrevet 6. april 2012 Ha en kjempefin langfredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg